Laat een foto van mij zien en ze denken zo dat je naar een body builder meeting gaat.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:55 schreef -SG- het volgende:
Moet wel nog een smoes verzinnen om naar die meet te komen. Om nou te zeggen, ik ga naar utrecht om mijn 'internet vriendjes' te ontmoeten klinkt ook weer zo raar.
Ja hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 21:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Laat een foto van mij zien en ze denken zo dat je naar een body builder meeting gaat.
Gevoel voor humor heb je dan weer wel.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Laat een foto van mij zien en ze denken zo dat je naar een body builder meeting gaat.
Wat moeten ze dan denken? Gangbang?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als ik dat zeg dan denken m'n ouders dat ik homo ben.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mijn vader weet niet eens wat fok isquote:Op zondag 1 februari 2009 21:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Daar zat ik net ook al aan te denken!
Same here, ik zeg gewoon dat ik met Heimen naar Utrecht/insert andere plaats ga ofzoquote:
Ik heb het er niet eens met m`n ouders overquote:
Gezellig shoppen met Sjoerdquote:Op zondag 1 februari 2009 21:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Same here, ik zeg gewoon dat ik met Heimen naar Utrecht/insert andere plaats ga ofzo
Wat ik altijd zow irri vind, als ik op m`n werk nieuws check en dan staat er zo`n banner op de FP van een actie waarbij je dildo kan winnen ofzo.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
mijn moeder leest geregelt de frontpage door als ik hem aan het doorlezen ben
Mijn ouders kijken niet raar op dan iigquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat ik altijd zow irri vind, als ik op m`n werk nieuws check en dan staat er zo`n banner op de FP van een actie waarbij je dildo kan winnen ofzo.klik ik maar gauw weer door naar nu.nl
Ik shop alleen over het internetquote:Op zondag 1 februari 2009 22:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn ouders kijken niet raar op dan iig
Onze Ludoquote:
dat kutding van tmobile, hele scherm meteen rozequote:Op zondag 1 februari 2009 22:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat ik altijd zow irri vind, als ik op m`n werk nieuws check en dan staat er zo`n banner op de FP van een actie waarbij je dildo kan winnen ofzo.klik ik maar gauw weer door naar nu.nl
Ludo is sowieso niet meer blauw.. En ik bedoel die anderequote:
Betaal dan voor FOK! gapquote:Op zondag 1 februari 2009 22:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat kutding van tmobile, hele scherm meteen roze![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |