Ja bijna niets dusquote:Op zondag 1 februari 2009 21:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om Halfgod -SG- te zien.
Voor mij ook zoiets.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:34 schreef Sjoegerd het volgende:
Utrecht is beter te doen ja, 40 minuten![]()
Utrecht is voor mij een uurtje, dus voor jou 55 minuten.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:34 schreef Sjoegerd het volgende:
Utrecht is beter te doen ja, 40 minuten![]()
Waar moet jij vandaan komen dan?quote:
Almerequote:
Met een tijdslot jahquote:Op zondag 1 februari 2009 21:36 schreef -SG- het volgende:
Heeft Xalo geen telefoon met internet, anders kon ze nu posten.
Ohwja het was vroeger 40 minutenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Utrecht is voor mij een uurtje, dus voor jou 55 minuten.
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:35 schreef Juicyhil het volgende:
Vergeten jullie geen mob telefoon met internet mee te nemen, anders is het natuurlijk geen FOK! meet.
20 minuten langer johquote:Op zondag 1 februari 2009 21:37 schreef Desunoto het volgende:
Hm, Utrecht?
Juicyhil woont in Almere en ik in Lelystad dus hoe lang het ook duurt voor Juicyhil, voor mij ongeveer 30 minuten langer waarschijnlijk (als de trein goed aansluit)
Gaan we wel samen jahquote:Op zondag 1 februari 2009 21:37 schreef Desunoto het volgende:
Hm, Utrecht?
Juicyhil woont in Almere en ik in Lelystad dus hoe lang het ook duurt voor Juicyhil, voor mij ongeveer 30 minuten langer waarschijnlijk (als de trein goed aansluit)
Heb jij een iPhone?quote:
Aah ja, die bussen daar die maar 1 richting op rijdenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik moet in Lelystad zelf ook nog naar het station heik woon er niet naast.
Das toch ook nie zover van Utreg?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:40 schreef ImTheBase het volgende:
Arnhemmers en omg. kunnen met mij reizen
Preciesquote:Op zondag 1 februari 2009 21:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Aah ja, die bussen daar die maar 1 richting op rijden__!
Klopt, maar volgens mij zijn er weinig mensen uit deze richting hier. Voor mij is het welgeteld 33 minquote:
Wtf?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Precies
Wat een kutdorp, dat Lelystad.
Vroeger reden ze nog twee kanten op. Maar ja, bezuinigen he?
Vertel!quote:
Nou simpel. Er rijden hier bussen door de wijken maar ze rijden maar 1 kant op naar het station.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nou simpel. Er rijden hier bussen door de wijken maar ze rijden maar 1 kant op naar het station.
Vroeger kon ik de bus pakken die naar het station reed in 5 tot 7 minuten, nu alleen de bus van de andere kant en die doet er 20 minuten over
Maak daar dan de polder vanquote:Op zondag 1 februari 2009 21:50 schreef Desunoto het volgende:
Nog een woord om toe te voegen aan het verboden woorden lijstje van de PUB SC: Lelystad.
Het jaagt iedereen het topic uit.
Ik zou zeggen, zorg dat mensen je kiezen, draag een klein snorretje en geef het volk een volkswagen. Dan is die polder binnen no-time weg.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Maak daar dan de polder van
Want als die polder er nu niet was, had mijn vader een groot stuk land aan de "zee"
Daar zat ik net ook al aan te denkenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:55 schreef -SG- het volgende:
Moet wel nog een smoes verzinnen om naar die meet te komen. Om nou te zeggen, ik ga naar utrecht om mijn 'internet vriendjes' te ontmoeten klinkt ook weer zo raar.
Yeahquote:
Hehequote:Op zondag 1 februari 2009 21:55 schreef -SG- het volgende:
Moet wel nog een smoes verzinnen om naar die meet te komen. Om nou te zeggen, ik ga naar utrecht om mijn 'internet vriendjes' te ontmoeten klinkt ook weer zo raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |