Ja bijna niets dusquote:Op zondag 1 februari 2009 21:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om Halfgod -SG- te zien.
Voor mij ook zoiets.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:34 schreef Sjoegerd het volgende:
Utrecht is beter te doen ja, 40 minuten![]()
Utrecht is voor mij een uurtje, dus voor jou 55 minuten.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:34 schreef Sjoegerd het volgende:
Utrecht is beter te doen ja, 40 minuten![]()
Waar moet jij vandaan komen dan?quote:
Almerequote:
Met een tijdslot jahquote:Op zondag 1 februari 2009 21:36 schreef -SG- het volgende:
Heeft Xalo geen telefoon met internet, anders kon ze nu posten.
Ohwja het was vroeger 40 minutenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Utrecht is voor mij een uurtje, dus voor jou 55 minuten.
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:35 schreef Juicyhil het volgende:
Vergeten jullie geen mob telefoon met internet mee te nemen, anders is het natuurlijk geen FOK! meet.
20 minuten langer johquote:Op zondag 1 februari 2009 21:37 schreef Desunoto het volgende:
Hm, Utrecht?
Juicyhil woont in Almere en ik in Lelystad dus hoe lang het ook duurt voor Juicyhil, voor mij ongeveer 30 minuten langer waarschijnlijk (als de trein goed aansluit)
Gaan we wel samen jahquote:Op zondag 1 februari 2009 21:37 schreef Desunoto het volgende:
Hm, Utrecht?
Juicyhil woont in Almere en ik in Lelystad dus hoe lang het ook duurt voor Juicyhil, voor mij ongeveer 30 minuten langer waarschijnlijk (als de trein goed aansluit)
Heb jij een iPhone?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |