Dus je studeert helemaal niet?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Amerikaanse letterkunde is wel het belangrijkste onderdeel van mijn academische activiteiten ja.
Hij had Spong moeten inhuren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:33 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten of al die Wildersdonateurs ook zouden instemmen met het verbrassen van al dat geld aan een veel te dure advocaat
Dan raakt die in de warquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:07 schreef Aoristus het volgende:
ze hebben allemaal aids, net als gordon
Pannenkoekquote:
Dat hebben ze toch allemaal?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]Heeft Gordon aids?
En gerard dan? Ik hoop t wel, dat zal die zondaar leren.
Ze vragen te veel voor hun diensten in het de bosjes?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Alle topadvocaten zijn van die relnichten. De aanstelling van Bram is voor mij het onweerlegbare bewijs dat Geert in het weekend zich in het homocircuit begeeft. Dat verklaart ook meteen zijn hekel aan Marokanen.
Jongens huilen niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:39 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ze vragen te veel voor hun diensten in het de bosjes?
http://www.politico.com/news/stories/0209/18324.htmlquote:Fresh off his stint as a war correspondent in Gaza, Joe the Plumber is now doing political strategy with Republicans.
When GOP congressional aides gather Tuesday morning for a meeting of the Conservative Working Group, Samuel Joseph Wurzelbacher – more commonly known as Joe the Plumber — will be their featured guest. This group is an organization of conservative Capitol Hill staffers who meet regularly to chart GOP strategy for the week.
Wurzelbacher, who became a household name during the presidential election, will be focusing his talk on the proposed stimulus package. He's apparently not a fan of the economic rescue package, according to members of the group.
Huh?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:53 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Dus je studeert helemaal niet?![]()
![]()
!
Rockey 7 and the republicansquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:03 schreef Aoristus het volgende:
Moeten ze dan Rocky vragen ofzo?
Naar de rechter stappen om niet naar de rechter te hoeven gaan.quote:
Daar kon je wel behoorlijk afvragen of dat een doodsbedreiging was of een kunstwerk. Een uiting hoeft natuurlijk niet altijd verbaal te geschieden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:11 schreef Yildiz het volgende:
Zeg, welke personen zijn in de afgelopen jaren door Wilders aangeklaagd vanwege hun 'mening' of 'expressie'?
Ik kan me een kunstenaar genaamd Staal herinneren, die aangeklaagd werd omdat hij foto's van Wilders, naast witte rozen, op straat zette. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat het enige is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |