typootje?quote:Op maandag 2 februari 2009 13:12 schreef iggy_in_the_house het volgende:
The Cult & Krezip, maar de overeenkomst?
Dat is toch Out of my bed?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:09 schreef cafca het volgende:
Lets go to bed?
volgens mij zingt Krezip 'Won't Cry' maar goed het is wel hetgeen ik zocht. ScottTracy +1quote:Op maandag 2 februari 2009 15:16 schreef ScottTracy het volgende:
Don't cry, songtitel van Krezip en Boys don't cry van the Cure
quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:40 schreef ranja het volgende:
Er zijn maar heel weinig die dat gehaald hebben, ik denk Heintje - Ich bau dir ein schloss
die verbrak het record, werd 12 weken.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:42 schreef belsen het volgende:
Of zal het pas veel later geweest zijn; Marco Borsato.
owja, d'r was wel iets met die plaat... dat dus.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Corry heeft wel nog steeds het record van langst in de top 40 staan.
Al is Coldplay's Viva La Vida nu ook al een heel eind op wegquote:Op maandag 2 februari 2009 15:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Corry heeft wel nog steeds het record van langst in de top 40 staan.
41 ja, maar Viva La Vida staat toch al 29 weken onafgebroken in de top 20. Maar ik denk ook dat ze het niet zullen redden.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:09 schreef ranja het volgende:
Ja, maar die zal de 41 weken denk ik niet halen. Of was het 45.
Tuut tuut, dat is snel.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:11 schreef ScottTracy het volgende:
Extince - Spraakwater
Titel + artiest graagquote:Fiery gems
Maar wel uniek. En een bekend liedje.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:55 schreef cafca het volgende:
Das wel een heeeeel klein stukje tekst, ja
quote:Fiery gems for youuuuuu
Klopt, petrified.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:09 schreef ranja het volgende:
Ik heb wel eens een kortere tekst gevraagd, die was wel snel geraden.
quote:Fiery gems for you...
Only for you
Gemstones, maar die is 't niet...quote:Op maandag 2 februari 2009 18:31 schreef bigshadow het volgende:
iets van Adam Green? Die had volgens mij wel iets met gems?
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:49 schreef Gehenna het volgende:
zit volgens mij in crosby stills and nash - our house
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |