Ook gemist (bewust), maar ik heb een stukje van het nummer later in het journaal gehoord: 13 in een dozijn songfestival nummer. Deed me sterk denken aan Britse inzendingen uit de jaren 80. Wordt niks.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:16 schreef jerver73 het volgende:
ach jee.. DAT heb ik gisteren gemist.. ik wist dat er iets was..
Het waren allemaal 13 in een dozijn nummers. Dit was de beste keuze van de 6, maar ze gaan het niet reddenquote:Op maandag 2 februari 2009 10:23 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ook gemist (bewust), maar ik heb een stukje van het nummer later in het journaal gehoord: 13 in een dozijn songfestival nummer. Deed me sterk denken aan Britse inzendingen uit de jaren 80. Wordt niks.
En het eventuele campy karakter is er met het vertrek van Geer ook vanaf. Met 2 saaie grijze muizen hetero's aan boord kun je moeilijk een over the top relnichten act neerzetten. Dat leek me nog de enige kans die ze hadden tegenover het Balkan-geweld.
bovenstequote:Op maandag 2 februari 2009 10:35 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Is die bovenste Snow Patrol? Die onderste weet ik niet...
Das Maiden man!quote:Op maandag 2 februari 2009 10:35 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Is die bovenste Snow Patrol? Die onderste weet ik niet...
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:39 schreef Berkery het volgende:
Als die bovenste Catherine Wheel is heb ik die vraag ook al eens gesteld
Niet wat ik zoek...quote:Op maandag 2 februari 2009 10:48 schreef bartrid het volgende:
allebei vernoemd naar martelwerktuigen of zo dan?
Laat ik deze maar gewoon goed rekenen, voordat we met vermoeiende hinten en rebussen de hele familie-stamboom moeten doorworstelen;quote:Op maandag 2 februari 2009 12:39 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Familie?
Ik werd al moe van haar door de promo.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:04 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]vanavond in "24 uur met"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |