abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65638236
Fernando Torres
pi_65639175

!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  zondag 1 februari 2009 @ 22:31:26 #53
67174 Dos37
Come on Twente
pi_65639390
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]

!
Dat kan toch gewoon niet

Hier moet echt een schorsing uit gaan komen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_65639396
quote:
[ afbeelding ]

!
  zondag 1 februari 2009 @ 22:35:19 #55
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65639525
Drogba kijkt ook zo achterom van 'WTF!?'

Ben benieuwd wanneer de eerste; THIS IS .... SPARTA!!!!' gifjes komen
pi_65639558
't Is niet opgemerkt verder he, videobeelden dan? Hoe werkt dat in Engeland?

Bosingwa moet echt flink lang zitten, dat kan toch niet anders?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_65639695
Jeezus, wat een debiel joh .
  zondag 1 februari 2009 @ 22:40:45 #58
67174 Dos37
Come on Twente
pi_65639716
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
't Is niet opgemerkt verder he, videobeelden dan? Hoe werkt dat in Engeland?

Bosingwa moet echt flink lang zitten, dat kan toch niet anders?
Dat het niet opgemerkt is neem ik wel aan. Maar die grensrechter kan niet met een stalen gezicht beweren dat ie het niet heeft gezien

Maar met videobeelden kunnen ze hem wel schorsen netzo als in Nederland.
pi_65639758
quote:
Tal Ben Haim zet zijn carrière op huurbasis voort bij Sunderland. De 26-jarige verdediger was pas zeven maanden in dienst van Manchester City, maar verruilt die ploeg voor The Black Cats, waar hij de eerste nieuweling is deze winter.
pi_65639992
Hoe vinden jullie de entertainment waarde van de EPL dit seizoen?
  zondag 1 februari 2009 @ 22:49:35 #61
67174 Dos37
Come on Twente
pi_65640063
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:47 schreef PimPamPetten het volgende:
Matig voor jarig was het beter, mede doordat Arsenal langer meedeed om de prijzen.
  zondag 1 februari 2009 @ 22:54:33 #62
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_65640279
Fernando Torres.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_65640955
quote:
[ afbeelding ]

!
The Boss

Hem schorsen en Lampard vrijspreken.

Mooie dive van Gerrard weer. Een van de weinige dingen waar hij vandaag niet mee wegkwam.

[ Bericht 13% gewijzigd door mcyodogg op 01-02-2009 23:23:21 ]
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_65641665
quote:
[ afbeelding ]

!
Dat is echt niet normaal
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_65641942
Eindelijk een keer aan de goeie kant van de score in de laatste minuten Mocht ook wel natuurlijk, met 11 tegen 11 had liverpool al een gigantisch overwicht en kansen.. Nu deze kansen eindelijk een keer benut..

Wat die bosingwa aan het doen was snap ik niet helemaal maar dat die grens niet even een seintje geeft is wel heel erg raar..
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_65642309
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:41 schreef GieJay het volgende:
Eindelijk een keer aan de goeie kant van de score in de laatste minuten Mocht ook wel natuurlijk, met 11 tegen 11 had liverpool al een gigantisch overwicht en kansen.. Nu deze kansen eindelijk een keer benut..

Wat die bosingwa aan het doen was snap ik niet helemaal maar dat die grens niet even een seintje geeft is wel heel erg raar..
In de tweede helft misschien maar in de eerste helft niet. Het zou waarschijnlijk 0-0 gebleven zijn als Lampard er niet was uitgestuurd want dan zou het middenveld niet openliggen. Liverpool heeft gewonnen dankzij de scheidsrechter.
pi_65642330
Manchester United 12x op rij de 0 nu? Dude.
pi_65642477
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:35 schreef Yi-Long het volgende:

Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_65642590
!
pi_65642658
Bizar hoeveel schwalbes Gerrard eigenlijk maakt .
pi_65642665
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:59 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

hehehehe.
pi_65642680
quote:
Op maandag 2 februari 2009 00:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
En hij blijft die reputatie houden onder de pers als een goudeerlijke speler
pi_65642685
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  maandag 2 februari 2009 @ 00:09:01 #74
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_65642696
quote:
Op maandag 2 februari 2009 00:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weer zo'n speler waarvan je normaal gesproken zou zeggen: "heeft tie helemaal niet nodig"
pi_65645517
quote:

[..]
[quote]Op zondag 1 februari 2009 22:35 schreef Yi-Long het volgende:

Was te verwachten ja
quote:

[..]

[ afbeelding ]

quote:
Op zondag 1 februari 2009 19:13 schreef Sven92 het volgende:
Als je Lampard rood geeft dan moet je wel consequent blijven en Gerrard ook rood geven voor hetzelfde
Dat van Gerrard was meer rood dan Lampard, die ging in ieder geval nog meer voor de bal. Optelsom ook nadat hij ook Bosingwa zonder reden een bal tussen de benen knalde, al kan t me niet voorstellen dat Bosingwa zo'n grote lul hebt
pi_65646250
quote:
[ afbeelding ]

!
wtf
  Moderator maandag 2 februari 2009 @ 12:13:52 #77
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65651498
quote:
Op zondag 1 februari 2009 19:09 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

[..]

Thanks voor het opzoeken

Maar eigenlijk zegt dit nog niets. Als je maar 5 wedstrijden speelt tijdens die periode

Iemand enig idee wat het absolute record is qua minuten?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_65651973
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Omg hoe kan het dat hij geen rood heeft gekregen. De grens stond er gewoon naast
pi_65655801
quote:
Clubs vragen om uitstel transferdeadline

Vertegenwoordigers van de Premier League hebben bij de Engelse voetbalbond FA en wereldvoetbalbond FIFA een verzoek ingediend de transferperiode die maandag afloopt te verlengen.

Dat heeft te maken met de slechte weersomstandigheden in West-Europa, die verhinderen dat voetballers naar hun nieuwe werkgever reizen voor een medische keuring of contractondertekening.

De transferperiode loopt maandag om 18.00 uur af. Op de laatste dag worden traditiegetrouw nog vele deals afgesloten. "We zijn aan het overleggen of er uitstel kan worden verleend", bevestigde een woordvoerder van de Premier League.
pi_65656403
Wat 'n onzin
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_65664222
quote:
1704: Breaking news: The Football Association has confirmed that no disciplinary action will be taken against Chelsea defender Jose Bosingwa for his challenge on Liverpool's Yossi Benayoun on Sunday.

So, physical assault on the football field is acceptable, but winning a tackle (Frank Lampard) is a red card offence. Pathetic.
! Geen actie? WTF!
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_65664229
Bosingwa komt ermee weg ook

De grensrechter heeft het voorval gezien, maar geen actie ondernomen. Dan kan je een speler dus niet vervolgen.
pi_65664738
WAT DE NEUK!?!! kan de FA zich nog belachelijker opstellen dan nu!?
pi_65664878
Kan de FA niets aan doen.

Zijn algemene FIFA-regels.
pi_65664893
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:08 schreef mcyodogg het volgende:

De grensrechter heeft het voorval gezien, maar geen actie ondernomen. Dan kan je een speler dus niet vervolgen.
Dan mag de grens/scheids wel vervolgd worden omdat ze niks gedaan hebben.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_65664929
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:08 schreef mcyodogg het volgende:

Als die grensrechter dit echt heeft gezien, mag ie nooit meer vlaggen lijkt me.

Bosingwa komt inderdaad gigantisch goed weg, zelden zoiets belachelijks gezien.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_65664947
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:49 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Matig voor jarig was het beter, mede doordat Arsenal langer meedeed om de prijzen.
Denk dat MU, Chelsea en Liverpool nog lang mee gaan doen voor de titel en Everton, Arsenal en Villa gaan vechten voor Europees voetbal.

Ik had het alleen niet echt over de spanning, maar meer over het spelniveau en entertainment waarde

Ik kijk een wedstrijd of 2,3 per speelronde maar ik vind het echt zwaar onder de maat. Er zijn echt weinig wedstrijden die makkelijk een 7 krijgen

Kan me niet voorstellen dat de clubs volgend jaar, mede door de recessie, niet terug moeten in hun inkomsten
pi_65665031
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:32 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Als die grensrechter dit echt heeft gezien, mag ie nooit meer vlaggen lijkt me.

Bosingwa komt inderdaad gigantisch goed weg, zelden zoiets belachelijks gezien.
Statement van de FA is dit:
quote:
The FA has confirmed that no disciplinary action will be taken against Chelsea defender Jose Bosingwa.

Bosingwa was involved in an incident with Liverpool's Yossi Benayoun during the Premier League match at Anfield on 1 February.

Referee Mike Riley has informed The FA that, while he did not see the incident himself, it was seen by his assistant Mo Matadar. No action was taken against Bosingwa by the officials.

Under the FIFA Laws of the Game, The FA is prohibited from taking disciplinary action when incidents are seen at the time by the match officials.
pi_65665046
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:33 schreef PimPamPetten het volgende:

[..]

Denk dat MU, Chelsea en Liverpool nog lang mee gaan doen voor de titel en Everton, Arsenal en Villa gaan vechten voor Europees voetbal.

Ik had het alleen niet echt over de spanning, maar meer over het spelniveau en entertainment waarde

Ik kijk een wedstrijd of 2,3 per speelronde maar ik vind het echt zwaar onder de maat. Er zijn echt weinig wedstrijden die makkelijk een 7 krijgen

Kan me niet voorstellen dat de clubs volgend jaar, mede door de recessie, niet terug moeten in hun inkomsten
Het spelniveau vind ik ook wat lager dan vorig jaar ja. Met name omdat een aantal teams ultra verdedigende tactieken toepast. Zelfs een aantal clubs die erg goed presteren (Everton, Aston Villa) doen dat met zwaar defensief voetbal.
pi_65665193
Nah, dan moeten ze die regel maar aanpassen want dit is echt, om het maar in het Engels te noemen, preposterous!

Zeg mannetje hierboven, Villa zwaar defensief? Welke wedstrijden heb jij gezien?
pi_65665221
Ik vind Aston Villa dan wel mooi voetbal spelen(zoals bijvoorbeeld ook AZ in Nederland) ondanks dat ze verdedigend spelen

Ik ben ook wel fan van het type voetbal dat Everton speelt, maar ze hebben gewoon geen spits, dus ze moeten wel bijna zo voetballen. Hopelijk wordt het wat beter als Jo komt. Daar ben ik wel gecharmeerd van.

Kleine ploegen zoals Wigan, Fulham, Stoke, Hull, West Brom, Bolton, West Ham etc kan je natuurlijk niet kwalijk nemen dat ze verdedigend spelen maar het is wel heel erg onaantrekkelijk.

Denk dat veel ploegen opzeggingen gaan krijgen, dat de prijzen omlaag moeten en verder zal het TV en sponsorgeld ook wel dalen.
pi_65665368
Kijk ik nu de verkeerde wedstrijden ofzo... West Ham en Bolton verdedigend? Ik vind West Ham (Bolton niet) juist een leuk uitgebalanceerd elftal hebben die de nadruk niet zozeer op de verdediging heeft (ok, tegen Arsenal wel counterend) met een zeer dynamisch afwisselend passend en bewegend middenveld.. ook met Bolton, Fulham, Wigan en Hull heb ik dat idee dus niet echt.. maar zoals gezegd, wellicht heb ik de verkeerde wedstrijden gezien...
pi_65665409
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:39 schreef Smeich het volgende:
Nah, dan moeten ze die regel maar aanpassen want dit is echt, om het maar in het Engels te noemen, preposterous!

Zeg mannetje hierboven, Villa zwaar defensief? Welke wedstrijden heb jij gezien?
De laatste anderhalve maand ofzo is het steeds raak hoor. Afgelopen weekend was wel beter trouwens. En het was ook wel te verklaren, Carew lag er heel lang uit en dan heb je als je Harewood even niet meerekent (en dat kan je beter ook niet doen want het is bepaalt geen wereldspits) alleen Agbonlahor voorin. En daarmee kan je perfect op de counter spelen. Niet dat countervoetbal niet mooi kan zijn, maar ik vond Villa aan het begin van het seizoen leuker om naar te kijken.
pi_65665522
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:40 schreef PimPamPetten het volgende:
Ik vind Aston Villa dan wel mooi voetbal spelen(zoals bijvoorbeeld ook AZ in Nederland) ondanks dat ze verdedigend spelen

Ik ben ook wel fan van het type voetbal dat Everton speelt, maar ze hebben gewoon geen spits, dus ze moeten wel bijna zo voetballen. Hopelijk wordt het wat beter als Jo komt. Daar ben ik wel gecharmeerd van.

Kleine ploegen zoals Wigan, Fulham, Stoke, Hull, West Brom, Bolton, West Ham etc kan je natuurlijk niet kwalijk nemen dat ze verdedigend spelen maar het is wel heel erg onaantrekkelijk.

Denk dat veel ploegen opzeggingen gaan krijgen, dat de prijzen omlaag moeten en verder zal het TV en sponsorgeld ook wel dalen.
Het is ook wel te verklaren, maar Engelse ploegen, ook de minder goede, namen tot kort geleden over het algemeen toch wel vrij veel risico. Een beetje net als hier in Nederland. Dat naïeve is er wel een beetje af bij veel ploegen. En dan denk ik vooral aan Sunderland, Newcastle en ook Wigan en Fulham. Bolton en Stoke spelen niet zo zeer verdedigend of aanvallend, maar puur fysiek. En Everton heeft inderdaad wel een redelijk excuus zo zonder spitsen
pi_65665586
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:44 schreef Smeich het volgende:
Kijk ik nu de verkeerde wedstrijden ofzo... West Ham en Bolton verdedigend? Ik vind West Ham (Bolton niet) juist een leuk uitgebalanceerd elftal hebben die de nadruk niet zozeer op de verdediging heeft (ok, tegen Arsenal wel counterend) met een zeer dynamisch afwisselend passend en bewegend middenveld.. ook met Bolton, Fulham, Wigan en Hull heb ik dat idee dus niet echt.. maar zoals gezegd, wellicht heb ik de verkeerde wedstrijden gezien...
Ik denk dat ik iedere ploeg toch wel een keer of 4 gezien heb. Ik heb wel min of meer een voorkeur voor de big 4, dus ik zie ze waarschijnlijk vaker tegen hun spelen dan een mede club uit het rechterrijtje maar ik vind de tendens toch wel heel verdedigend

Ook de big 4 speelt verdedigend over het algemeen alleen hebben zij een paar spelers die vaker wel het verschil maken dan niet
  maandag 2 februari 2009 @ 19:28:48 #96
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65667094
Goed nieuws voor mijn Fantasy League dat Bosingwa niet geschorst zal worden, maar wel een fucking belachelijk besluit natuurlijk. Je plant je voeten in iemand's rug, en je komt er nog mee weg ook(!)

Tja(!)
  maandag 2 februari 2009 @ 19:43:27 #97
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_65667743
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:10 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

The Boss

Hem schorsen en Lampard vrijspreken.

Mooie dive van Gerrard weer. Een van de weinige dingen waar hij vandaag niet mee wegkwam.

[ afbeelding ]
Daarom heb ik ook een gruwelijke hekel aan die bloedhond.
  maandag 2 februari 2009 @ 19:46:54 #98
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_65667882
quote:
[ afbeelding ]

!
Wat een mongool die grens, staat er echt met de neus bovenop. Stond het toen al 2-0?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 2 februari 2009 @ 19:49:59 #99
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_65668005
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:47 schreef PimPamPetten het volgende:
Entertainment en EPL in één zin:
pi_65668217
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:46 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Wat een mongool die grens, staat er echt met de neus bovenop. Stond het toen al 2-0?
1-0.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')