quote:Op zondag 1 februari 2009 19:09 schreef xalo het volgende:
[..]
Nu ben ik bang dat je echt 30 plaatsen hoger komt te staan ofzo
qua watquote:Op zondag 1 februari 2009 19:09 schreef xalo het volgende:
[..]
Nu ben ik bang dat je echt 30 plaatsen hoger komt te staan ofzo
JIJ JATTE MIJN FIPOquote:
Weet je z'n achternaam?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Dan kom ik zeker!
Btw, Boven-Leeuwen, ken jij ene Ivo?
Lagardequote:
Moet je voor de grap eens mijn postgeschiedenis bekijkenquote:Op zondag 1 februari 2009 19:10 schreef -SG- het volgende:
Je moet nu wel weten dat ik in eredivisie live en Australian open heb gepost.
...quote:Op zondag 1 februari 2009 19:10 schreef -SG- het volgende:
Je moet nu wel weten dat ik in eredivisie live en Australian open heb gepost.
quote:
Ja maar jij post ook in MENquote:Op zondag 1 februari 2009 19:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens mijn postgeschiedenis bekijken
Dat bedoel ikquote:
Ik had eerst je postgeschiedenis moeten bekijkenquote:
Maar dan is het in EINDHOVUUUquote:
Je kan nog winnenquote:Op zondag 1 februari 2009 19:13 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik had eerst je postgeschiedenis moeten bekijken
Ah, die ken ik wel!quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:13 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik had eerst je postgeschiedenis moeten bekijken
Ik heb een computerslot die over anderhalfuur aanspringt, waardoor ik de rest van de avond niet meer kan computerenquote:Op zondag 1 februari 2009 19:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je kan nog winnen
Ik bedoel jullie kunnen ook nog van mij winnen, ik krijg over een kawrtier bezoek en dat zal blijven tot na twaalven denk ik, dus dan kan ik niet posten
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:14 schreef xalo het volgende:
[..]
Ah, die ken ik wel!
Niet dat ik 'm ooit gesproken heb, maar ik weet wel hoe die eruit ziet, zat op dezelfde basisschool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:
Hoezo dat nou weerquote:Op zondag 1 februari 2009 19:14 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik heb een computerslot die over anderhalfuur aanspringt, waardoor ik de rest van de avond niet meer kan computeren.
Serieus?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:14 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik heb een computerslot die over anderhalfuur aanspringt, waardoor ik de rest van de avond niet meer kan computeren.
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:14 schreef nijnja het volgende:
[..]Help je ook als we niet hoger staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
Haha, grappig! Hij zat bij mij in 't introductiegroepje van de uni afgelopen zomer!quote:Op zondag 1 februari 2009 19:14 schreef xalo het volgende:
[..]
Ah, die ken ik wel!
Niet dat ik 'm ooit gesproken heb, maar ik weet wel hoe die eruit ziet, zat op dezelfde basisschool.
Dat betekent dat jij dan ook moet stoppen, anders dan diskwalificeer ik jou wegens... jaquote:
M'n ouders vonden dat we niet meer dan 2 uur per dag (in het weekend, door de weeks 1 uur) achter de computer mochten.quote:
Mijn leven wat doe jequote:Op zondag 1 februari 2009 19:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat betekent dat jij dan ook moet stoppen, anders dan diskwalificeer ik jou wegens... ja
Ja, dus in feite hebben we nog niets aan die bekentenis van mijquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:16 schreef xalo het volgende:
[..]
M'n ouders vonden dat we niet meer dan 2 uur per dag (in het weekend, door de weeks 1 uur) achter de computer mochten.
Ik wil niet lachen, ik wil niet lachen.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:14 schreef xalo het volgende:
[..]
Het spijt me lieverdquote:
Ik weet het.. ik weet het..quote:Op zondag 1 februari 2009 19:17 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik wil niet lachen, ik wil niet lachen.
* proest *
Sorry, mislukt
Een computerslot?
Nou zeg, dat is niet leuk iemand daarom uitlachenquote:Op zondag 1 februari 2009 19:17 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik wil niet lachen, ik wil niet lachen.
* proest *
Sorry, mislukt
Een computerslot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Je had m toch gekraakt?quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nou zeg, dat is niet leuk iemand daarom uitlachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nou zeg, dat is niet leuk iemand daarom uitlachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
Op de grote computer wel, maar daar mag ik niet meer achter zitten van m'n ouders, nieuwe regel.quote:
In wat voor hel leeft jijquote:Op zondag 1 februari 2009 19:16 schreef xalo het volgende:
[..]
M'n ouders vonden dat we niet meer dan 2 uur per dag (in het weekend, door de weeks 1 uur) achter de computer mochten.
Ruigquote:Op zondag 1 februari 2009 19:18 schreef xalo het volgende:
Maar, ik heb op de laptop m'n broertjes account waar ik op zit op dit moment, dus vandaag heb ik er 3 uur achter gezeten.
boefjequote:Op zondag 1 februari 2009 19:18 schreef xalo het volgende:
Maar, ik heb op de laptop m'n broertjes account waar ik op zit op dit moment, dus vandaag heb ik er 3 uur achter gezeten.
Een ernstigequote:
Dan kom ik je een keer ontvoeren, mits toestemmingquote:Op zondag 1 februari 2009 19:19 schreef xalo het volgende:
[..]
Een ernstige. Het leuke is dat we nog niet eens is in de buurt van een stad wonen ofzo, dus dat ik als m'n computertijd om is, gewoon helemaal niets leuks kan gaan doen
.
ja i know, maar jouw spoilerquote:
Mijn PC staat nu 5 uur aanquote:Op zondag 1 februari 2009 19:19 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ruigik zit er al vanaf vanochtend 11u op, omdat ik vandaag geen leven had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |