Haha ze vond het serieus lekkerquote:
Maar ik winquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha ze vond het serieus lekker!!! Ze ging 2 keer opscheppen
Haha ze vond het lekkerquote:Op zondag 1 februari 2009 18:18 schreef -Marlii- het volgende:
Nijn, ik zie dat je er weer bent. Wat zei je nichtje van jouw beloofde taart?
Hahaha, ze vond 't dus niet zo erg dat je haar had half voorgelogen?quote:Op zondag 1 februari 2009 18:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha ze vond het serieus lekker!!! Ze ging 2 keer opscheppen
GH:III?quote:Op zondag 1 februari 2009 18:31 schreef Tremium het volgende:
Terugguitar hero is te moeilijk op hard
Ze lopen me te befukken, en daar word ik gek van, ik heb het 'voordeel' dat ik MBO heb en dat ik dus al een basis heb zegmaar (ik ben er b lijer mee dan dat ik met havo was geweest zegmaar, no offence toe ennieboddie, ik vind basisschool echt superleuk, maar als ze mij gaan naaien op die school heb ik dr geen zin meer inquote:Op zondag 1 februari 2009 18:29 schreef -SG- het volgende:
Maar omdat je net moest eten.. Waarom ga je stoppen met de PABO?
Ze lopen me te befukken, en daar word ik gek van, ik heb het 'voordeel' dat ik MBO heb en dat ik dus al een basis heb zegmaar (ik ben er b lijer mee dan dat ik met havo was geweest zegmaar, no offence toe ennieboddie), ik vind basisschool echt superleuk, maar als ze mij gaan naaien op die school heb ik dr geen zin meer inquote:Op zondag 1 februari 2009 18:29 schreef -SG- het volgende:
Maar omdat je net moest eten.. Waarom ga je stoppen met de PABO?
Dat vond ze niet ergquote:Op zondag 1 februari 2009 18:30 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hahaha, ze vond 't dus niet zo erg dat je haar had half voorgelogen?
Hoezo? Wat bedoel je?quote:Op zondag 1 februari 2009 18:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ze lopen me te befukken, en daar word ik gek van, ik heb het 'voordeel' dat ik MBO heb en dat ik dus al een basis heb zegmaar (ik ben er b lijer mee dan dat ik met havo was geweest zegmaar, no offence toe ennieboddie, ik vind basisschool echt superleuk, maar als ze mij gaan naaien op die school heb ik dr geen zin meer in
Jij verneukt mijn kwartetquote:
Da's kut idd..quote:Op zondag 1 februari 2009 18:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij verneukt mijn kwartet![]()
Maar ze lopen gewoon te zeiken om kleine dingetjes enzo en daar word ik een beetje gek van
En daardoor heb ik nu dus al ene halfjaar vertraging, en als ze dan nog gaan lopen zeiken komend halfjaar dan ben ik het wel zat zegmaarquote:
Snap ikquote:Op zondag 1 februari 2009 18:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
En daardoor heb ik nu dus al ene halfjaar vertraging, en als ze dan nog gaan lopen zeiken komend halfjaar dan ben ik het wel zat zegmaar
En dat half jaar is hem niet, ik ben nu alsnog 22 als ik klaar ben (als ik doorzet), maar gwoon dat ze me lopen te befukken word ik gek vanquote:
Omdat vriendlief op msn is en ik dat toch wat leuker vind dat julliequote:
Dan moet je juist gaan postenquote:
[mstr] NOUJA ZEGquote:Op zondag 1 februari 2009 18:47 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Omdat vriendlief op msn is en ik dat toch wat leuker vind dat jullie
PPKquote:Op zondag 1 februari 2009 18:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mijn resurrection is in volle gang.
ik word een kip.
Ja weet ik veulquote:Op zondag 1 februari 2009 18:50 schreef xalo het volgende:
Hoeveel heeft -SG- in de tijd dat ik weg was gepost?
Al 'n origineel idee waar we om kunnen wedden?quote:
quote:
Ik ben vandaag niet zo origineel bezig, maar we hebben nog even om iets te bedenken.quote:
quote:
Niet veel, maar als jullie zo doorgaan ga ik winnen hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 18:51 schreef xalo het volgende:
hèhè, volgens mij valt 't nog wel mee.
Ik geloof dat ik eventjes wat gemist heb tussen jullie?quote:
is tochquote:
ze zeggen: 'Ik heb de meer posts dan jij vandaag'quote:Op zondag 1 februari 2009 18:56 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik eventjes wat gemist heb tussen jullie?
En nee, ik ga 't niet teruglezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |