Hehe, ik merk het jaquote:Op zondag 1 februari 2009 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ze MOET de hele tijd berichtjes plaatsen en dan weer verwijderen
Ik denk dat ik een legging koop voor onder mn joggingbroek. En handschoenen aan volgende keer en misschien ook nog een longsleeve.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:48 schreef sigme het volgende:
Ik heb trouwens nog wel dat excelsheetje waarin van elke Evy-les staat hoeveel minuten hardlopen, wandelen, hardlopen, wandelen etc er op het programma staat. Ik vind dat nogal fijn om erbij te hebben.
Dat schema is ook her & der op internet te vinden, maar wie het van mij wil hebben moet me even mailen ( sigme.fok[apestaart]gmailpuntcom )
En dipkip; je kan misschien beter goed ontbijten na hardlopen, en ervoor een paar beschuitjes eten. En bekijk dat schema en bedenk dan of je les 1 nog een keer wil doen if les 2 aandurft.
Oh en nog iets: omdat je in het begin weinig rent en veel wandelt is het relatief koud! Jullie beginners hebben het veeeeel kouder dan de luitjes die gewoon een heel half uur rennen! Dus da's geen aanstellerij - en je moet er rekening mee houden! Meer kleer!
Paracetamol is binnen, douche bezet maar ga zometeen misschien even op hometrainer om het warm te krijgenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Jakkes. Lekker even warm douchen en een paracetamolletje?
Ik vind het gewoon veel te genant om het te laten staanquote:Op zondag 1 februari 2009 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ze MOET de hele tijd berichtjes plaatsen en dan weer verwijderen
Ja, maar dan missen we het helemaalquote:Op zondag 1 februari 2009 17:12 schreef Greys het volgende:
Ik vind het gewoon veel te genant om het te laten staan
Maar dan kan ik voortaan beter helemaal niets zeggen, alleen dat bedenk ik me soms te laat
U verwacht een reactie?quote:
stel je niet zo aan johquote:Op zondag 1 februari 2009 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan kan ik voortaan beter helemaal niets zeggen, alleen dat bedenk ik me soms te laat
Ik weet niet wat haar reden is om dat aan te raden, maar mijn redenatie:quote:Op zondag 1 februari 2009 17:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een legging koop voor onder mn joggingbroek. En handschoenen aan volgende keer en misschien ook nog een longsleeve.
Waarom had ik beter minder kunnen eten volgens jou?
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb het al gePMd naar de mensen die er om vroegen en ook aan jou Elisa
Moet gewoon leren mijn mond te houden over dit soort dingen die ik toch niet durf te laten staan. Kan me voorstellen hoe irritant het voor jullie moet zijn als ik het dan weer weghaal. Sorry.
Ach, wat net al werd gezegd: iedereen heeft zo zijn rare trekjes, niemand is normaal of perfect. Zo lang je er zelf in ieder geval geen last van hebt, maakt het ook niet zoveel uit toch?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen. Jij bepaalt wat je hier neerzet en wat je laat staan, anders hadden ze maar geen edit-knop moeten geven.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
Moet gewoon leren mijn mond te houden over dit soort dingen die ik toch niet durf te laten staan. Kan me voorstellen hoe irritant het voor jullie moet zijn als ik het dan weer weghaal. Sorry.
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
Laat je niet zo op de kast jagen door die jongenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
TJ: het voelt gewoon niet tof om het te laten staan, zo open en bloot. Dan maar aanstelleritis.
Ieks...! En dat is lekkerquote:Op zondag 1 februari 2009 17:20 schreef cyclechick het volgende:
Zo, en nu ga ik broccoli/bloemkooltaart maken
Ik heb om half twaalf gegeten en rond twee uur gesport, was dat te kort?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:16 schreef Chicolate het volgende:
Ik weet niet wat haar reden is om dat aan te raden, maar mijn redenatie:
Omdat je darmen en spijsvertering bloed nodig hebben om voedsel te verteren. En als je gaat sporten, hebben je spieren veel bloed nodig. Zit er te weinig tijd tussen eten en sporten, dan heeft je lijf een probleem, want je hebt maar een litertje of 5 aan bloed, en meer nodig op dat moment. Daarom moeten sommige mensen overgeven als ze sporten vlak na het eten: je lijf moet teveel dingen tegelijk en gooit het eten daarom eruit, dan hoeft dat ook niet verteerd te worden.
Dat en het parasympatisch en sympatisch zenuwstelsel 'raken in de war'. Je hebt net gegeten, normaal gezien rust je dan een beetje => parasympatisch zenuwstelsel doet zijn werk. Maar als je dan wil gaan rennen , is dat juist actief => sympatisch zenuwstelsel wil zijn werk gaan doen. Die verwarring schijnt problemen op te leveren. (Beetje Jip en Janneke, maar dit herinner ik me nog van een biologievakje van 2 jaar geledenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik weet niet wat haar reden is om dat aan te raden, maar mijn redenatie:
Omdat je darmen en spijsvertering bloed nodig hebben om voedsel te verteren. En als je gaat sporten, hebben je spieren veel bloed nodig. Zit er te weinig tijd tussen eten en sporten, dan heeft je lijf een probleem, want je hebt maar een litertje of 5 aan bloed, en meer nodig op dat moment. Daarom moeten sommige mensen overgeven als ze sporten vlak na het eten: je lijf moet teveel dingen tegelijk en gooit het eten daarom eruit, dan hoeft dat ook niet verteerd te worden.
Zie mn post vlak boven de jouwquote:Op zondag 1 februari 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
TJ: het voelt gewoon niet tof om het te laten staan, zo open en bloot. Dan maar aanstelleritis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |