Mijn papske flikkert ze ook gewoon rauw in de soep. En dan door laten koken en dan wordt het vanzelf gaar!quote:Op zondag 1 februari 2009 16:47 schreef Goodbye het volgende:
Even een kookn00b vraag![]()
Ik ga zo een grote pan tomatensoep maken () mét balletjes. Dus lui als ik ben heb ik soepballetje gekocht bij de AH. Moet ik die nou eerst opbakken? Ik herinner me vaag dat m'n moeder die zo in de soep pleurde, maar ik heb geen idee eiks
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:43 schreef Dipkip het volgende:
... het moeten bij mij vrij grote knuffels zijn ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij? Geloof er niks vanquote:Op zondag 1 februari 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
Topic killah
Maar verder ben ik heel normaal! Heus!
waar is zo'n collega te koopquote:Op zondag 1 februari 2009 16:52 schreef Goodbye het volgende:
Thanks for the advice![]()
Nu al zin in die soep![]()
Beetje klote trouwens, ik eet altijd enórm netjes op mijn werk (als in: je kan alleen eten wat je meeneemt en 's ochtends ben je altijd nog vol goede moed). Nu heeft een collega aan mijn blok 2 kilozakken paaseitjes gekochtVrijdag al een paar van gehad
Nu heb ik dus ook nog eens verleiding op mijn werk, verdeurie
Ik studeer scheikunde, maar mijn master speelt zich af op het grensvlak tussen de schei- en natuurkunde. Ik heb afgelopen jaar al mijn afstudeeronderzoek gedaan naar materialen die de efficientie van 'standaard' zonnecellen zouden moeten verbeteren en ben nu bezig met mijn eindstage bij een research afdeling van een groot internationaal bedrijf.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oeh, spannend
wat doe je en wat is je afstudeeronderwerp?
Oh leuk, nog een scheikundigequote:Op zondag 1 februari 2009 16:56 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik studeer scheikunde, maar mijn master speelt zich af op het grensvlak tussen de schei- en natuurkunde. Ik heb afgelopen jaar al mijn afstudeeronderzoek gedaan naar materialen die de efficientie van 'standaard' zonnecellen zouden moeten verbeteren en ben nu bezig met mijn eindstage bij een research afdeling van een groot internationaal bedrijf.
Afstudeeronderzoek komt dus voor die eindstage en dat maakt het meestal verwarrend voor anderen, maar zo is het nou eenmaal gepland in deze master.
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
okay, klinkt heavy maar ook interessant
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:23 schreef conleche het volgende:
Waarom haal je dat nu weg? Iedereen heeft toch wel iets raars?
Ik bv. trek denkbeeldige sprongetjes tussen de bomen als ik in een auto zit. Das prima als je 40 rijd, maar een crime bij 80. Doodvermoeiend.
Jakkes. Lekker even warm douchen en een paracetamolletje?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:53 schreef Chicolate het volgende:
Er komt een zeurende koppijn opzetten
heej een nieuwe:quote:Op zondag 1 februari 2009 16:58 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Alleen beetje jammer dat mijn conclusie was dat alles wat ik geprobeerd heb niet werkte maar dat we er niet achter zijn gekomen waarom niet.
Weet iemand trouwens de link van die website waar je dag-lijstje kunt invullen om te zien hoeveel kcal je binnen hebt gekregen? Ik kan hem niet meer vinden.
Jij ziet de ernst van de zaak niet inquote:Op zondag 1 februari 2009 16:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
waar is zo'n collega te koopBij ons is het zo ik en nog 1 hebben snoep en andere vreten het op en dus neem ik niks meer mee en die ander ook niet. Als gevolg dat we niks te snoepen hebben!
Nou, nu ben ik ook wel heel benieuwd hoor wat jij allemaal voor bijzondere trekjes hebtquote:Op zondag 1 februari 2009 16:36 schreef Greys het volgende:
Zo, en weer weg.
Ik kan het echt niet laten staan
mijn zaak of jou zaakquote:Op zondag 1 februari 2009 17:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij ziet de ernst van de zaak niet in
PM jij het mij danquote:Op zondag 1 februari 2009 17:03 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nou, nu ben ik ook wel heel benieuwd hoor wat jij allemaal voor bijzondere trekjes hebt![]()
Pm?
Ze MOET de hele tijd berichtjes plaatsen en dan weer verwijderenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:03 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nou, nu ben ik ook wel heel benieuwd hoor wat jij allemaal voor bijzondere trekjes hebt![]()
Pm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |