Daar noem je toch 1/3 van de selectie opquote:Op zondag 1 februari 2009 20:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Uit die selectie zijn alleen nog Dembèlè, Jaliens, Martens, Mendes Da Silva, Schaars (speelde net de helft) en De Zeeuw over.
Suarez weinig rendementquote:Op zondag 1 februari 2009 20:22 schreef Barca het volgende:
[..]
Zo goed vind ik Vermaelen niet. En Suarez ... leuke acties hoor, maar weinig rendement. En Gabri ... middelmatig.
Inderdaad. AZ heeft een beter team!
Veelspelers van toen als Sinouh, Waterman, De Cler, Opdam, Steinsson, Donk, Cziommer, Molhoek, Koevermans en Arveladze zijn allemaal vertrokkenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar noem je toch 1/3 van de selectie op
Dit is een gerucht op Ajaxshowtimequote:Pranjic voor 4,5 jaar naar Ajax
zondag 01 februari, door robizkit, Amsterdam, 20:39u, NOS Studio Voetbal
Ajax en SC Heerenveen hebben overeenstemming bereikt over de transfersom voor de onmiddellijke overgang van Danijel Pranjic naar Ajax.
Het is de bedoeling dat Pranjic een contract tekent dat hem tot 1 juli 2013 aan de club verbindt, waarbij Ajax een optie heeft om het contract met 2 jaar te verlengen.
Pranjic, geboren in Nasice op 2 December 1981, stond vanaf de zomer van 2005 onder contract bij de friesche club. In totaal speelde hij 144 duels voor Heerenveen waarin hij 35 keer het net wist te vinden. Eerder gaf ex-Heerenveen speler Miralem Sulejmani al aan de komst van de spelmaker toe te juichen. Opmerkelijk is dat de speler gister nog aangaf Ajax uit te sluiten voor de titel dit seizoen.
Met de komst van de geboren Kroaat heeft Van Basten zijn 2e versterking binnen deze winter. De 10-voudig international is over de gehele linkerflank inzetbaar en kan tevens goed als 'nummer 10' uit de voeten.
Vanavond zal in het programma studio voetbal meer bekend gemaakt worden door spelersmakelaar Rob Jansen
Had hem dan al vrijdag gehaaldquote:Op zondag 1 februari 2009 20:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dit is een gerucht op Ajaxshowtime
Bekijk eens het aantal doelpunten dat hij maakt, het aantal doelpunten uit assists van hem, het aantal kaarten, het rendement uit zijn verdedigende acties ... Het aantal punten van zijn ploeg ...quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je weet dat Suárez de spelers is met de meeste doelpunten en assists opgeteld?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:48 schreef Barca het volgende:
[..]
Bekijk eens het aantal doelpunten dat hij maakt, het aantal doelpunten uit assists van hem, het aantal kaarten, het rendement uit zijn verdedigende acties ... Het aantal punten van zijn ploeg ...
Vergelijk dat met de resultaten van AZ. Martens doet minder bijzondere dingen maar met zijn degelijkheid haalt hij een hoger rendement.
Die heeft dit seizoen met Cvitanich al een begin gemaakt.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:47 schreef RayMania het volgende:
Het zou een geweldige aankoop zijn, maar ik word een beetje moe dat we Groningen en Heerenveen leegroven. Ik vind het sympathieke clubs en zou het jammer vinden als wij nu al seizoenen lang spelers van hun halen.
Waar is onze eigen scouting?
Aissati is geen vleugelspeler. Maar inderdaad, dan krijg je het links wel druk met Sulejmani, Pranjic en mogelijk Emanuelson op links.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wordt het dan niet erg druk voorin bij Ajax? Helemaal als Aissati terug komt van een een blessure?
Gast, je maakt jezelf compleet belachelijkquote:Op zondag 1 februari 2009 20:48 schreef Barca het volgende:
[..]
Bekijk eens het aantal doelpunten dat hij maakt, het aantal doelpunten uit assists van hem, het aantal kaarten, het rendement uit zijn verdedigende acties ... Het aantal punten van zijn ploeg ...
Vergelijk dat met de resultaten van AZ. Martens doet minder bijzondere dingen maar met zijn degelijkheid haalt hij een hoger rendement.
Zou verschrikkelijk dom zijn, hij past totaal niet in het systeem.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je spelers halen, maar ik wil spelers zien die ook slagen. Cvitanich is de laatste sinds lange tijd, daarvoor kan ik mij echt niemand herinneren die echt geslaagd is. Enkel Zlatan, Trabelsi en Maxwell uit 2001.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die heeft dit seizoen met Cvitanich al een begin gemaakt.
Ze zijn in ieder geval al wat meer bezig, ook laatst met die Russische verdediger die utieindelijk toch niet kwam en de Deense jongen die wel is gekomen.
Maar hoeveel overwinningen levert dat op?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gast, je maakt jezelf compleet belachelijk
Suarez heeft de meeste assists van heel de Eredivisie
Tot 00:00 uur geloof ik...quote:Op zondag 1 februari 2009 20:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Tot wanneer is het transferwindow nog open eigenlijk?
Dat heeft niets met zijn rendement te maken, je speelt namelijk met 11 spelers (Ajax de laatste 2 wedstrijden niet maar goed)quote:Op zondag 1 februari 2009 20:51 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar hoeveel overwinningen levert dat op?
Morgenavond 23.59quote:Op zondag 1 februari 2009 20:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Tot wanneer is het transferwindow nog open eigenlijk?
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zou verschrikkelijk dom zijn, hij past totaal niet in het systeem.
Maar het zal wel onzin zijn
Volgens mij is het al verwijderd.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het grootste deel van de gewonnen wedstrijden in de eerste seizoenshelftquote:Op zondag 1 februari 2009 20:51 schreef Barca het volgende:
[..]
Als gebruiker op de site kun je zelf berichten toevoegenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:54 schreef RayMania het volgende:
Ik geloof het gerucht op zich wel, omdat Van Basten al voor het seizoen te kennen gaf Pranjic best te willen en Pranjic wilde ook graag naar Ajax.
Toch maar Studio Voetbal kijken vanavond. Hoe komt ShowTime anders op zo'n gerucht?
Voetbal doe je in een team, daar hebben de prestaties van Suarez niets mee te maken, en volgens mij hebben we iedere wedstrijd dat Suarez scoorde gewonnen.. maar dat weet ik niet zeker..quote:Op zondag 1 februari 2009 20:51 schreef Barca het volgende:
[..]
Het totale rendement van zijn speelminuten is in mijn ogen erg laag. Niet alleen assists tellen. Meevoetballen doet hij niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat heeft niets met zijn rendement te maken, je speelt namelijk met 11 spelers (Ajax de laatste 2 wedstrijden niet maar goed)
Cijfers liegen niet en dat zijn gewoon de cijfers.
Zoals alle andere sites, het heel graag willen.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:54 schreef RayMania het volgende:
Toch maar Studio Voetbal kijken vanavond. Hoe komt ShowTime anders op zo'n gerucht?
quote:Pranjic sprak kortgeleden met Van Basten
Daniel Pranjic velde Ajax zaterdagavond met een rake vrije trap. De Kroatische middenvelder dompelde Ajax-trainer Marco van Basten hiermee in rouw.
De Ajax-trainer waarmee hij kortgeleden nog een gesprek had. Waar dat over ging. "Dat houd ik voor mezelf," zegt hij tegen ELF Voetbal.
"Het was in elk geval in de catacomben van het stadion. We spraken elkaar gewoon aan."
Pranjic gaf eerder al aan wel oren te hebben in een vertrek naar Ajax, maar hij speelt nog altijd in Friesland. "We speelden sterk en creëerden veel kansen. Dit geeft vertrouwen voor de toekomst," zegt hij over de winst op Ajax.
De winst die volgens hem betekend dat Ajax kansloos is voor de titel. "Ik denk dat het seizoen voor hen nu over is. De achterstand op AZ is na vanavond te groot geworden."
Wat een flutsite dan.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als gebruiker op de site kun je zelf berichten toevoegen
Inmiddels is het al wel weg
Joh, pannenkoek.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:56 schreef Barca het volgende:
[..]
Het totale rendement van zijn speelminuten is in mijn ogen erg laag. Niet alleen assists tellen. Meevoetballen doet hij niet.
En cijfers liegen niet? Als er dingen zijn die liegen zijn het wel cijfers. Je hebt leugens, grotere leugens en statistieken.
Het rendement van Martens zie je niet terug in statistieken.
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
De prestaties van Suarez hebben daar juist wel wat mee te maken. Te egoistisch, niet verdedigen, overtredingen, schwalbes.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:55 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Voetbal doe je in een team, daar hebben de prestaties van Suarez niets mee te maken, en volgens mij hebben we iedere wedstrijd dat Suarez scoorde gewonnen.. maar dat weet ik niet zeker..
Barca, je hebt gelijk jongen!quote:Op zondag 1 februari 2009 20:56 schreef Barca het volgende:
[..]
Het totale rendement van zijn speelminuten is in mijn ogen erg laag. Niet alleen assists tellen. Meevoetballen doet hij niet.
En cijfers liegen niet? Als er dingen zijn die liegen zijn het wel cijfers. Je hebt leugens, grotere leugens en statistieken.
Het rendement van Martens zie je niet terug in statistieken.
Kun jij niet ergens anders gaan spelen met je geblaat? Word moe van je.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:57 schreef Barca het volgende:
[..]
De prestaties van Suarez hebben daar juist wel wat mee te maken. Te egoistisch, niet verdedigen, overtredingen, schwalbes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |