Passie voor je (enige) club, dat ken jij niet he?quote:
Ach, beide 2 goals had ie misschien kunnen hebben, maar Sulejmani liet tegen grunn zijn man Holla lopen en gisteren doken Urby en schilder weg. Dat zijn gewoon ook dingen die niet mogen.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:21 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Hoe lang moet dit nog doorgaan voordat Vermeer z'n basisplaats krijgt. Sinds Stekelenburg terug is gaat het kut. En je kan nou niet zeggen dat Stekelenburg goed staat te keepen.
Sinds Oleguer niet meer in de basis staat gaat het kutquote:Op zondag 1 februari 2009 15:21 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Hoe lang moet dit nog doorgaan voordat Vermeer z'n basisplaats krijgt. Sinds Stekelenburg terug is gaat het kut. En je kan nou niet zeggen dat Stekelenburg goed staat te keepen.
Tuurlijk, maar bij Stekelenburg weet je dat het een tegengoal zal worden. Bij Vermeer weet je dat ie er nog vol voor gaat.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, beide 2 goals had ie misschien kunnen hebben, maar Sulejmani liet tegen grunn zijn man Holla lopen en gisteren doken Urby en schilder weg. Dat zijn gewoon ook dingen die niet mogen.
Ik vind het ook raar dat Stekelenburg gelijk die plek kreeg. Vermeer heeft gewoon uitstekend gekeept en alleen op Utrecht thuis geen fout gemaakt.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het idd wel raar dat Vermeer er meteen naast stond, als ie nou echt slecht speelde ok, maar hij had zijn plekkie toch gewoon verdiend? Stekelenburg had in de " achtervolging"gemogen wmb.
Dat gaat inderdaad weer Schilder worden op links. En Vertonghen zal ook niet op tijd fit zijn vermoed ik. Dus Alderweireld of Oleguer achterin. Ik zou toch voor 2 gaan. Ik vind het heel toevallig dat als Oleguer niet mee doet het meteen dikke poep is. Heel vreemd.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:29 schreef RayMania het volgende:
En nu Vermaelen geschorst is, moeten we weer improviseren. Ik heb liever Vermaelen linksback en Vertonghen + Wielaert in het centrum, maar dat kan nu weer niet.
Noshiba in de TV Draait Door morgen denk ikquote:
kennerquote:Op zondag 1 februari 2009 15:40 schreef Barca het volgende:
Waarom Sulejmani teleurstelt? Omdat Bassie hem kapot maakt!
Was ist loss? Doe even rustigquote:Op zondag 1 februari 2009 15:40 schreef Barca het volgende:
Waarom Sulejmani teleurstelt? Omdat Bassie hem kapot maakt!
Onder Bassie is er geen ruimte voor creativiteit. Spelers worden in een keurslijf gedwongen. Hij kan niet met mensen omgaan.quote:
Jammer..quote:Op zondag 1 februari 2009 15:51 schreef KirkLazarus het volgende:
Sparta gaat nog winnen, want die willen natuurlijk over Feyenoord heen
Dat zeg jij al een half seizoen, maar ik merk er vrij weinig van.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:54 schreef Barca het volgende:
[..]
Onder Bassie is er geen ruimte voor creativiteit. Spelers worden in een keurslijf gedwongen. Hij kan niet met mensen omgaan.
Wat een kutcolumn overigensquote:Op zondag 1 februari 2009 15:54 schreef Barca het volgende:
[..]
Onder Bassie is er geen ruimte voor creativiteit. Spelers worden in een keurslijf gedwongen. Hij kan niet met mensen omgaan.
Leuk dat jullie hem nog steunen maar .. het was niks, het is niks en het wordt nooit wat met de coach Van Basten!
Tja ...quote:Op zondag 1 februari 2009 15:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zeg jij al een half seizoen, maar ik merk er vrij weinig van.
En toch staat AZ met 1-0 voor.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Trouwens, Sparta is op dit moment een stuk beter dan AZ.
Heldquote:
Wat een paniekpraat weer. De kansen op het kampioenschap zijn weliswaar kleiner na dit weekend maar de competietie is alles behalve beslist.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:54 schreef Barca het volgende:
[..]
Leuk dat jullie hem nog steunen maar .. het was niks, het is niks en het wordt nooit wat met de coach Van Basten!
godskolere, spuit503847 die dit komt posten....quote:
Jammer dat er geen middelvinger icoontje in het lijstje staatquote:Op zondag 1 februari 2009 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
godskolere, spuit503847 die dit komt posten....
Op de bank zat ie niet, dus ik mag dan idd "hopen" dat ie geblesseerd was gisterenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Op de bank?
Zou ook kunnen zijn dat hij nog niet hersteld was van zijn blessure.
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=68661quote:Maarten Stekelenburg
Oleguer
Thomas Vermaelen
Rasmus Lindgren
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Luis Suarez
Rob Wielaert
Gabri
Dario Cvitanich