Je kan altijd msnenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:10 schreef xalo het volgende:
[..]
Hopelijk loopt 'ie vandaag niet helemaal in de soep, want ik heb vanavond helemaal niets te doen.
Ik heb 't er doordeweeks ook allang uit hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 16:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
So true, ik heb mn OV op weekend gegooid omdat ik er doordeweeks sowieso niets mee deedEn nu heb ik het er al lang en breed uit, iedere zaterdag en/of zondag met de bus en ook met trein, zo vet
Ik moest op familiebezoekquote:
Maar als ze vanavond niks te doen heeft, dan betekent dat, dat haar bekenden wel wat te doen hebben en zeer waarschijnlijk niet op msn te vinden zijnquote:
Ja maar doordeweeks kan ik dr niets mee, want school, alles in deventer.... Bovendien heb ik op ma en di stage en die was in deventer, nu in apeldoorn, maar op zo'n kutplek dat ik dr met OV alsnog een uur en een kawrtier over doe terwijl auto 20 minuten... En dan kan ik daarnaast dus sowieso niet meer met de trein, wnat te ver, en korte afstanden doe ik niet met de busquote:Op zondag 1 februari 2009 16:14 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik heb 't er doordeweeks ook allang uit hoor
Inderdaad.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:14 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Maar als ze vanavond niks te doen heeft, dan betekent dat, dat haar bekenden wel wat te doen hebben en zeer waarschijnlijk niet op msn te vinden zijn
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Je bent een oldbie als er meer newbies zijn dan oldbies
Ja maar dan zeg je dat tochquote:
Denk daar maar eens over naquote:
NIETSquote:Op zondag 1 februari 2009 16:17 schreef Lauriette91 het volgende:
Wat moet ik deze week in godsnaam gaan doen
Schouder, neus, wat voer jij allemaal uit?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
NIETS??
Ik heb nog steeds last van mn neus
Woensdag een kick tegenaan gehad
Nee ik vind het een rare uitspraakquote:
Hoezo heb je niets te doen dan?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:17 schreef Lauriette91 het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet lijkt mequote:
Geen leven hebben?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:17 schreef Lauriette91 het volgende:
Slapenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:17 schreef Lauriette91 het volgende:
Kanquote:Op zondag 1 februari 2009 16:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee ik vind het een rare uitspraak. Naar mijn mening zijn er ook veel 'newbies' bijgekomen. Wil dat zeggen dat ik nu een oldbie ben?
Ik zit op waterpolo en ik had een briljante paint gemaakt over mijn neus woensdag, en waarom mn linkerkant in de vernieling ligt weet ik nietquote:Op zondag 1 februari 2009 16:19 schreef xalo het volgende:
[..]
Schouder, neus, wat voer jij allemaal uit?
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik zit op waterpolo en ik had een briljante paint gemaakt over mijn neus woensdag, en waarom mn linkerkant in de vernieling ligt weet ik niet
Maar hij mag van zichzelf niet zeggen dat ie een oldbie is natuurlijk, dat mogen alleen de echte oldbiesquote:
Ja, ik ga natuurlijk al keer op en neer naar Nijmegen en ben vaak te lui om op de fiets naar de uni te gaan dus pak ik ook lekker de bus!quote:Op zondag 1 februari 2009 16:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja maar doordeweeks kan ik dr niets mee, want school, alles in deventer.... Bovendien heb ik op ma en di stage en die was in deventer, nu in apeldoorn, maar op zo'n kutplek dat ik dr met OV alsnog een uur en een kawrtier over doe terwijl auto 20 minuten... En dan kan ik daarnaast dus sowieso niet meer met de trein, wnat te ver, en korte afstanden doe ik niet met de bus
Vanaf het moment dat je goed genoeg bent in newbies afzeiken.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:20 schreef Hyman het volgende:
Vanaf wanneer kan je jezelf een oldbie noemen?
quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:20 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Maar hij mag van zichzelf niet zeggen dat ie een oldbie is natuurlijk, dat mogen alleen de echte oldbies
Nijmegenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:20 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Maar hij mag van zichzelf niet zeggen dat ie een oldbie is natuurlijk, dat mogen alleen de echte oldbies
[..]
Ja, ik ga natuurlijk al keer op en neer naar Nijmegen en ben vaak te lui om op de fiets naar de uni te gaan dus pak ik ook lekker de bus!
Ja oke zit wat in, maargoed naar school fietsen is 5 minuten voor mij, met bus 15quote:Op zondag 1 februari 2009 16:20 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik ga natuurlijk al keer op en neer naar Nijmegen en ben vaak te lui om op de fiets naar de uni te gaan dus pak ik ook lekker de bus!
Juist meisje/oldbie!quote:Op zondag 1 februari 2009 16:20 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook afquote:Op zondag 1 februari 2009 16:20 schreef Hyman het volgende:
Vanaf wanneer kan je jezelf een oldbie noemen?
Ga maar voor mij naar school.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:17 schreef Lauriette91 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |