iets minder bedoel ikquote:Op zondag 1 februari 2009 14:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mwaa, onbekend niet echt
Ik doe ook alweer 400 delen mee
Ja, mijn eerste gedachte was dat het iets met die operatie te maken had.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:40 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja kan, mama wordt vrijdag geopereerd...
Denk dat je het goed hebt.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:42 schreef Tremium het volgende:
[..]
Ja, mijn eerste gedachte was dat het iets met die operatie te maken had.
Oldbiequote:Op zondag 1 februari 2009 14:43 schreef -Marlii- het volgende:
Ja, maar Hyman, wel onbekend voor mij he
Ik bedoel, sinds 2005 heb ik toch al wel heulveul topics meegemaakt
Topic 586 heb ik net eventjes nagezochtquote:
Heb je iets om je gedachten mee te verzetten?quote:Op zondag 1 februari 2009 14:43 schreef Daniane het volgende:
[..]
Denk dat je het goed hebt.thankyou.
Maarwatdoeikertegen
Is er niet in België en ik ben te luiquote:Op zondag 1 februari 2009 14:48 schreef raaavi het volgende:
[..]
Het is toch koopzondag?
ga maar naar de albert heijn
(Grote) hernia, wordt nu eindelijk geopereerd, want ze loopt er al n halfjaar mee. Ze heeft nu al maanden morfinepleisters + paracetamollen maar met dat voelt ze nog steeds heel veel pijn...quote:Op zondag 1 februari 2009 14:48 schreef -Marlii- het volgende:
Daniane, wat is er precies met je moeder aan de hand dan dat ze geopereerd moet worden?
Hm, da's wel errug vervelend allemaalquote:Op zondag 1 februari 2009 14:50 schreef Daniane het volgende:
[..]
(Grote) hernia, wordt nu eindelijk geopereerd, want ze loopt er al n halfjaar mee. Ze heeft nu al maanden morfinepleisters + paracetamollen maar met dat voelt ze nog steeds heel veel pijn...
Nogal. Vrijdag.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:51 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hm, da's wel errug vervelend allemaalWanneer wordt ze geopereerd dan?
Ja, kan ik me wel iets bij voorstellen jaquote:Op zondag 1 februari 2009 14:52 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nogal. Vrijdag.
Dus ik ben zenuwachtig!
Lisss, ook nog altijd hier?quote:Op zondag 1 februari 2009 14:53 schreef liiszle het volgende:
Ik voel me lekker en ik maak me niet drukkkkk.
wat koud buiten gek
Dan moet 't helemaal over zijn.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ja, kan ik me wel iets bij voorstellen jageloof ook inderdaad niet dat ik er zo rustig onder zou kunnen blijven .. maar daarna moet 't in principe over zijn of beterder gaan?
Ah oke, naja hopen op 't beste dan maar!quote:Op zondag 1 februari 2009 14:55 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dan moet 't helemaal over zijn.
5 jaar geleden had mama ook 'n hernia, maar die was na een paar maanden weg. Maar bij deze werd alles steeds erger.
Ja!quote:Op zondag 1 februari 2009 14:55 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ah oke, naja hopen op 't beste dan maar!
Nijn, iedereen heeft je allang wat gezegd!
met vlagenquote:
hoi ehquote:
vooral vervelingquote:Op zondag 1 februari 2009 14:59 schreef liiszle het volgende:
[..]
met vlagenben t wel beetje zat hier.
dusss heel stuk minder te vinden
wat brengt jou weer hier?
Een likkoekjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |