*zucht*quote:Op zondag 1 februari 2009 13:18 schreef HocBarr het volgende:
En dit filmpje kan natuurlijk niet achterblijven:
Nou, gefeliciteerd...quote:Op zondag 1 februari 2009 13:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Hee venom IK sloot hem hoor..........
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:22 schreef Happel het volgende:
[..]
*zucht*
Zou willen dat er in de Kuip 50.000 van zulke idioten zaten.
Yupquote:Op zondag 1 februari 2009 13:24 schreef venomsnake het volgende:
Wat zegt die verslaggever nou op het eind? "iets minder slikken"?
Met Ajaxshirts aan bedoel je?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:22 schreef Happel het volgende:
[..]
*zucht*
Zou willen dat er in de Kuip 50.000 van zulke idioten zaten.
Bij Feyenoord is de complete verdediging (incl. vervangers) geblesseerdquote:Op zondag 1 februari 2009 13:29 schreef venomsnake het volgende:
Koenders gaat centraal achterin spelen bij NEC..
Nou, als Feyenoord dit niet wint weet ik het ook niet meer.
Die nieuwe gast in de spits, affalay op 10 en 2 buitenspelersquote:Op zondag 1 februari 2009 13:31 schreef FL_Freak het volgende:
ergens een (vermoedelijke) opstelling voor PSV?
Volgens mij hebben ze niet zoveel keus bij NEC.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is de complete verdediging (incl. vervangers) geblesseerd.
Geen 433 toch?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:33 schreef Superheld het volgende:
[..]
Die nieuwe gast in de spits, affalay op 10 en 2 buitenspelers
Was vooral verbaasdquote:Op zondag 1 februari 2009 13:24 schreef venomsnake het volgende:
Wat zegt die verslaggever nou op het eind? "iets minder slikken"?
[..]
Nou, gefeliciteerd...
Waar maak je je druk om vent?![]()
Wie moet ze gaan scoren dan want Makaay wordt nooit bereiktquote:Op zondag 1 februari 2009 13:29 schreef venomsnake het volgende:
Koenders gaat centraal achterin spelen bij NEC..
Nou, als Feyenoord dit niet wint weet ik het ook niet meer.
Hoe ziet de verdediging er nu uit dan?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is de complete verdediging (incl. vervangers) geblesseerd.
Thomasson is toch ook weer fit?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wie moet ze gaan scoren dan want Makaay wordt nooit bereikt
Matig.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:42 schreef Sensation89 het volgende:
Hoe speelt Twente?
Ja.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Thomasson is toch ook weer fit?.
Het is Tomasson.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die haakt straks tijdens de warming-up af.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Denk niet dat die direct in de basis staat, al hoop ik het wel!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tomasson is toch ook weer fit?.
Ik overdrijf een beetje, Hosslehof en Tiendalli zijn er gewoon bijquote:Op zondag 1 februari 2009 13:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe ziet de verdediging er nu uit dan?
Fer-Kaay-Bissie-Wijn?
Oh dat valt nog allemaal mee dus.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik overdrijf een beetje, Hosslehof en Tiendalli zijn er gewoon bij. Van Bronckhorst - Hofland - Nieveld (A-junior) - Tiendalli.
Veel slechter kan het toch niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oh dat valt nog allemaal mee dus.
Dacht al dat ik het fout had.quote:
Paultjuhhh?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:49 schreef Jojoortje het volgende:
KOM OP UTRECHT
quote:
Heb geen idee. Hij heeft mot met Yvonne ofzoquote:Op zondag 1 februari 2009 13:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Toch niet vanwege de koninginnetopics hè?
Ja! Nu dus even voor Utrechtquote:
Timmer in de goal en Hofland achterin. Ik zeg minstens 2 goals voor NECquote:Op zondag 1 februari 2009 13:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oh dat valt nog allemaal mee dus.
Als ze net zo veel kansen krijgen als vorige week maar 1quote:Op zondag 1 februari 2009 13:57 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Timmer in de goal en Hofland achterin. Ik zeg minstens 2 goals voor NEC
mijn zege heeft die. Ik vind het een goeie spits!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:59 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zweer he... Heb het gevoel dat die N' Kufo scoort in de 89e minuut met zijn hoofd
Ja, heb op dit moment heel veel vijanden.. Vooral omdat ik 'Hup Utrecht' in mn MSNnaam heb staan.quote:
Nieveldquote:Op zondag 1 februari 2009 14:00 schreef venomsnake het volgende:
NEC: Babos; Fernández, Pothuizen, Koenders, El-Akchaoui; Sibum, Schöne, Davids; Rommedahl, Van Beukering en Bouaouzan.
Feyenoord: Timmer; Tiendalli, Nieveld, Hofland, Van Bronckhorst; Slory, El Ahmadi, Wijnaldum, Fer; Biseswar en Makaay.
Kunnen die drie niet naar Feyenoord komen?quote:Op zondag 1 februari 2009 14:04 schreef venomsnake het volgende:
Sparta Rotterdam: Varkevisser; Vermes, Promes, Jaggy, Slijngard; Slot, Falkenburg, Strootman, Godee; Rose en Poepon.
AZ: Romero; Swerts, Jaliens, Luijckx, Pocognoli; Mendes da Silva, De Zeeuw, Schaars, Martens; El Hamdaoui en Dembélé .
Hey, nu je het zegt.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Nieveldzal wel een jeugdspeler zijn die zijn debuut mag maken dan , en bij Nec Koenders die zijn debuut maakt.
te triest allemaalquote:Op zondag 1 februari 2009 14:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, heb op dit moment heel veel vijanden.. Vooral omdat ik 'Hup Utrecht' in mn MSNnaam heb staan.En als Twente wint, krijg ik heel veel uitlachsmsjes van her en der
Dus knijp hem wel ff
Dat is niet mogelijk.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik gok dat AZ met 0-5 wint ofzo want die keepert van Sparta kan nog minder dan Timmert
Blijft te gek voor woordenquote:Op zondag 1 februari 2009 14:09 schreef venomsnake het volgende:
Koevermans en Lazovic weer op de bank dus.
GA JE MOND SPOELENquote:Op zondag 1 februari 2009 14:09 schreef Sensation89 het volgende:
Scoor nou Twente!
Danny, Danny Koefquote:Op zondag 1 februari 2009 14:09 schreef venomsnake het volgende:
Ja hij is de enige die de strijd met Hofland en De Cler aan kan gaan wat betreft domme foutjesquote:Op zondag 1 februari 2009 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
Koenders? Was dat niet die flapdrol die in zo'n Europese wedstrijd bij AZ 3 gigantische fouten maakte, zodat AZ alsnog uitgeschakeld werd??
ongelofelijk hadden ze Lazovic net zo goed kunnen laten gaan maar PSV wou niet mee werkenquote:Op zondag 1 februari 2009 14:09 schreef venomsnake het volgende:
Ik snap niet dat Feyenoord hem niet gekocht heeft maar voor Lee koos. Aangezien Danny Koef zn Opa Feyenoorder is leek me wel dat die zou willenquote:Op zondag 1 februari 2009 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Danny, Danny Koef
Nouja, die bank bij PSV zal wel lekkerder zitten dan bij AZ. Gast was echt veel meer aan spelen toegekomen in Alkmaar, en wie weet dan maar een jaartje later kampioen en CL. Nouja, wat hij wil.
Denk dat PSV gewoon meer geld bood ofzo.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Feyenoord hem niet gekocht heeft maar voor Lee koos. Aangezien Danny Koef zn Opa Feyenoorder is leek me wel dat die zou willen
Zorg eerst maar eens voor een zak geld.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is Arnoutovic een meester in de hakbal zeg
Volgend jaar voetbald hij bij ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
daar teken ik voor!quote:Op zondag 1 februari 2009 14:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is Arnautovic een meester in de hakbal zeg
Ik denk dat hij volgend jaar minimaal UEFA Cup wil spelen.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Rechtzaakquote:Op zondag 1 februari 2009 14:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zorg eerst maar eens voor een zak geld.
Hij zal vast niet goedkoop zijn.
Jahequote:Op zondag 1 februari 2009 14:18 schreef SCH het volgende:
Mooi als Twente punten verpeelt
Nee nog 2 van de 4 min extra tijd.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:21 schreef Fortitudo het volgende:
is het al afgelopen?
Neequote:Op zondag 1 februari 2009 14:21 schreef Fortitudo het volgende:
is het al afgelopen?
Pics!quote:Op zondag 1 februari 2009 14:20 schreef Jojoortje het volgende:
Ik doe even alles uit de komende minuten..
komt nog wel..quote:Op zondag 1 februari 2009 14:24 schreef leonnekes het volgende:
FC Twente - Utrecht afgelopen dus geen 2de plaats voor Twente
Gister was ook heerlijkquote:Op zondag 1 februari 2009 14:23 schreef Cyberia18 het volgende:
En in Enschede rekende ze zich al rijk met 3 punten. Haha, heerlijk dit.
Come on Spartaaaaaaaaa!
[ afbeelding ]
Haha die mensen daar achter ook echtquote:Op zondag 1 februari 2009 14:25 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Hopen dat die kerel ook weer een beetje blijer is!!!!!!
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:23 schreef Cyberia18 het volgende:
En in Enschede rekende ze zich al rijk met 3 punten. Haha, heerlijk dit.
Come on Spartaaaaaaaaa!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:26 schreef RayMania het volgende:
Hup Sparta, NEC en De Graafschap.
Geen gemis joh.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Geen Gio....wtf
Heel mooi, want dat net heb ik dus niet. Vreselijk!quote:
Geblesseerd kennelijk.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:30 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Is vervangen door Leerdam, weet een van jullie wat de reden hiervan is?
Gio zit in een reclame van AH.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:30 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Is vervangen door Leerdam, weet een van jullie wat de reden hiervan is?
quote:
Heerlijk eensgezindquote:Op zondag 1 februari 2009 14:32 schreef StarGazer het volgende:
Hup Graafschap, Sparta en NEC!
Wat ik gehoord heb een keer is dat ze volgens dit lijstje afgaan en ze voor PSV en Feyenood kiezen omdat ze meer fans hebben dan AZ.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heel mooi, want dat net heb ik dus niet. Vreselijk!
Ik snap die gasten van digitenne niet, heb maar 2 netten Eredivisie Live.²
AZsupportersquote:Op zondag 1 februari 2009 14:33 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Wie wil er nou NIET dat AZ verliest vandaag?
Shit, nu je het zegt...quote:Op zondag 1 februari 2009 14:34 schreef Palmboom313 het volgende:
Az kan weer punten uit lopen deze week
Cyberia18quote:Op zondag 1 februari 2009 14:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeg neem jij de rol van die waus Paul vandaag over?
De echte reden: verzwikte enkel. (door een bal opz'n voet.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:34 schreef denthemen het volgende:
Gio speelt niet omdat hij geen sjaal om wilt
Live wedstrijden via internet-streams #27quote:Op zondag 1 februari 2009 14:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat is die streampjes site alweer? Myp2p.eu ofzo?
Ging Van der Burgerking er op staan ofzo?quote:
hihi dat was hem dusquote:Op zondag 1 februari 2009 14:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat is die streampjes site alweer? Myp2p.eu ofzo?
Was ik toch bijna helderziend!quote:Op zondag 1 februari 2009 14:39 schreef Sloggi het volgende:
Feyenoord voetbalt niet slecht, zoals bijna altijd. Het is dus wachten op de 1-0 van NEC,
quote:
quote:
Palmboom.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:34 schreef Palmboom313 het volgende:
Az kan weer punten uit lopen deze week
Ik vind het er wel mooi uitzien.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:41 schreef Pieter-utd het volgende:
Feyenoord met wiite broekjesLijkt net alsof ze de misdrukken van het Ajax tenue aanhebben
Is er toch nog iets witquote:Op zondag 1 februari 2009 14:41 schreef Pieter-utd het volgende:
Feyenoord met wiite broekjesLijkt net alsof ze de misdrukken van het Ajax tenue aanhebben
Ja vorige week zei ik al tegen een maat van mij dat hij op Demouge leekquote:Op zondag 1 februari 2009 14:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Toivonen heeft echt dezelfde motoriek, mimiek en taalkunde als Demouge.²
Afellay.quote:
Neem eredivisie live, stakkerquote:Op zondag 1 februari 2009 14:44 schreef -SG- het volgende:
Fijn dat soapcast zo ver achter loopt.
Voorzichtige opmaat naar een Lodeweges-effect. Hoe vaak ik PSV heb uitgelachen dit seizoen, ik hoop nu dat ze nu serieus werk maken van wat ze hebben laten liggen onder Stevens.quote:
nergens last van met digitale tvquote:Op zondag 1 februari 2009 14:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die is ook van bedenkelijke kwaliteit, zo nu en dan.
quote:
In mijn ogen ging Dzsudzsak meer voor het been dan voor een ultieme poging om erlangs te komen.quote:
Juist nietquote:Op zondag 1 februari 2009 14:53 schreef Prik0 het volgende:
[..]
In mijn ogen ging Dzsudzsak meer voor het been dan voor een ultieme poging om erlangs te komen.
Vond dat nou niet echt scoringskanswaardig als Dszudsak was blijven staan. Stond niet echt 1 op 1 voor de keeper he?quote:Op zondag 1 februari 2009 14:53 schreef mcyodogg het volgende:
Ik gooi maar een balletje op hoor, maar..
Wat Bot net deed bij Dzsudzsak, was dat niet gewoon een scoringskans ontnemen. Wat weer gelijk staat aan rood?
Ik zou het ook zwaar vinden hoor, maar als je puur de regels volgt...
Dan hoef ik hem niet meer uit te schelden. Net zoals Gomes had Isaakson tijd nodig om te acclimatiseren.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:50 schreef Prik0 het volgende:
Issakson bloeit helemaal op onder Lodeweges
Omdat dat een stuk beter gaat dan met 1 spits op de training maar dat natuurlijk niks zegt over een eredivisie wedstrijd en we nu zekerheid hebben dat we af en toe gelijk spelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |