Ja, maar dat was geen belg. Dan telt het niet bij Wuytsquote:Op zondag 1 februari 2009 15:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
"Wereldkampioen bij zijn eerste WK bij de elite's, bijna uniek"![]()
Oh ja, vorig jaar ook al.
Hahaquote:Op zondag 1 februari 2009 15:37 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig Dione om mijn dag goed te maken.
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders.
Ik kan voor een tenisser zijn zonder een ander te haten.
Het antie Nederland gevoel is stuitend
Gefeliciteerd. Hoewel de Belgische ploeg wel laf gekoerst heeft.quote:
*eens is*quote:Op zondag 1 februari 2009 15:37 schreef TheArt het volgende:
Feli aan Albert, ook al gun ik het hem absoluut niet. Een tweede wereldtitel van Nys had ik dan wel weer terecht gevonden.
Heb Nys inderdaad geen een keer zien overnemen in het wiel van Stybar...quote:Op zondag 1 februari 2009 15:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Hoewel de Belgische ploeg wel laf gekoerst heeft.
Tsja, het is wel de laatste Belg die ik het WK had gegund idd. Liever een Nys of Wellens. Wel terecht, was veruit de sterkste vandaag.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:37 schreef TheArt het volgende:
Feli aan Albert, ook al gun ik het hem absoluut niet. Een tweede wereldtitel van Nys had ik dan wel weer terecht en leuk gevonden.
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Hoewel de Belgische ploeg wel laf gekoerst heeft.
Succes met de enige sport waar jullie iets in betekenen.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:37 schreef Frederic het volgende:
[..]
Stel je zo niet aan. Heef niks met 'haat' te maken.
Nuja, waardig tegen je verlies kunnen is niet iedereen gegeven.
Groetjes, uit het "triest land".
Je ziet de ironie niet?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
![]()
Er heeft een belg vrijwel de hele wedstrijd solo op kop gereden. Hoe is dat in godsnaam laf koersen?
Ach dan kunnen we tenminste weer lachen om z'n uitsprakenquote:Op zondag 1 februari 2009 15:39 schreef franklop het volgende:
vond het absoluut geen leuke koers. Geef mij maar blubber. Helpt ook niet mee dat Albert wint, zal nu nog hoger van de daken gaan schreeuwen denk ik..
Tong, maak je toch niet zo druk om die Calimero's.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders.
Ik kan voor een tenisser zijn zonder een ander te haten.
Het antie Nederland gevoel is stuitend
Ik ga de komende twee dagen de belgische tv helemaal boycotten, want elk programma zal er wel mee openen, de belgen kennendequote:Op zondag 1 februari 2009 15:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ach dan kunnen we tenminste weer lachen om z'n uitspraken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |