Inderdaad. Hoewel Stybar wel een kans had gehad als hij eerder had gereageerd.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk even goed saai geweest, maar de overwinning wordt vanmiddag in ieder geval niet gestolen. Ik zou overigens dit niet een tactisch hoogstandje noemen van de Belgische ploeg; Nys en Vanthourenhout gingen er doodgewoon bij af bij Stybar, en veroorzaakten daardoor potentieel een lastige situatie voor de Belgische ploeg, en als ze er met zijn drieen bij waren gekomen, zou ik benieuwd zijn geweest of ze nog een blok zouden vormen. Het is eerder een stukje klasse dat Albert hier tentoonspreidt.
Dat was gewoon een gebrek aan kracht, de intentie was er nog steeds, zelfs toen ze al op een minuut lagen, bleven ze het blok erop leggen en toen Nys voor brons ging, werd zijn aanval beschermd, net als Wellens voor de 4e plek.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:22 schreef Reya het volgende:
Ik zou overigens dit niet een tactisch hoogstandje noemen van de Belgische ploeg;
Heb je geteld?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
De 23e keer dat Boom lacherig deed over een Belgisch blok was gewoon de keer teveel.
Inderdaadquote:Op zondag 1 februari 2009 15:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat je anti-Boom bent is trouwens wel heel triest
Kom je naar een WK kijken, neem je een spandoek tegen Boom mee ipv dat je iemand komt supporteren. Ik bedoel, dat is toch vrij zielig
Het is dan ook een triest landquote:Op zondag 1 februari 2009 15:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat je anti-Boom bent is trouwens wel heel triest
Kom je naar een WK kijken, neem je een spandoek tegen Boom mee ipv dat je iemand komt supporteren. Ik bedoel, dat is toch vrij zielig
Doei!quote:Op zondag 1 februari 2009 15:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik dacht, laat ik veldrijden een kans geven. schijnt spectaculair te zijn en we hebben een Nederlandse topfavoriet. maar helaas.... jammer dat ik in het media praatje getrapt ben. de Nederlander is een faalhaas en de sport is net zo saai als lange afstand schaatsen.veldrijden
Je kijkt gewoon op een verkeerd moment, had het 6 graden warmer geweest en een flinke plensbui boven brabant gehangen van de week dan had je (denk ik) een mooiere cross gehad ipv deze Baal-dagquote:Op zondag 1 februari 2009 15:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik dacht, laat ik veldrijden een kans geven. schijnt spectaculair te zijn en we hebben een Nederlandse topfavoriet. maar helaas.... jammer dat ik in het media praatje getrapt ben. de Nederlander is een faalhaas en de sport is net zo saai als lange afstand schaatsen.veldrijden
Mooi, je bewijst mooi mijn punt dat je er nog nooit naar hebt gekeken en je er dus geen verstand van hebt. Dankje!quote:Op zondag 1 februari 2009 15:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
Is niets meer dan gezonde rivaliteit.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:27 schreef tong80 het volgende:
Kut Belgen met hun antie Boon.
Ze waren ook al anti Zoetemelk en anti Richard Groenendaal
Ik ging 8 jaar geleden bijna op de vuist met een Belg die naast me niks anders deed dan Groenendaal uitfluiten
Hufters zijn het.
Twee keer goud en zilver.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Had liever Nys of Pauwels bovenop het podium gezien, maar Albert was de sterkste vandaag. Proficiat.
Jammer van Boom. Toch moeten we met 2x goud en 1x brons tevreden zijn.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:32 schreef TheArt het volgende:
Dat is niet uniek lul Wuyts, want Boom presteerde het vorig jaar ook
Dat is heel wat anders.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is niets meer dan gezonde rivaliteit.
Net zoals ik Federer verbaal afmaak.
Je zult niet gemist worden.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |