abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 februari 2009 @ 09:28:49 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_65615981
quote:
De rondere vormen van Jessica Simpson blijven de gemoederen flink bezighouden. "Ik vind het belachelijk dat iedereen er zo'n punt van maakt", vertelde haar ex-man Nick Lachey aan het Amerikaanse tv-programma Entertainment Tonight. "Ik hoop dat ze hierdoor niet in de put raakt, want dat is het niet waard. Ik wens haar alle goeds."

Walgelijk
Begin deze week verschenen foto's van de 28-jarige zangeres waarop duidelijk te zien was dat de blonde zangeres de laatste tijd is aangekomen. Dat leidde ertoe dat diverse media de spot dreven met Simpson. Zuslief Ashlee Simpson kroop daarop direct in de pen om haar woede over de negatieve berichtgeving te uiten. "Ik vind de berichten over het gewicht van mijn zus walgelijk", brieste ze. Ook haar echtgenoot Pete Wentz sprong in de bres voor zijn schoonzus.

Schoonheid van binnen
"Vrouwen worden over het algemeen veel te hard aangepakt door de media en dat vind ik jammer", vertelde Lachey aan het entertainmentprogramma Extra. "Echte schoonheid zit van binnen."
Niet alleen de familieleden van Simpson zijn boos, ook andere sterren voelen zich geroepen om de zangeres te verdedigen. "Ik vind dat iedereen moet zijn zoals hij of zij zich lekker voelt", vertelde Heidi Klum aan het Amerikaanse tijdschrift People. "Als je in de schijnwerpers staat, heeft men al gauw een mening over je."

Gewone mensen
Socialite Nicky Hilton noemt de media 'wreed' en Rose McGowan vindt het 'hartverscheurend' om te zien dat heel Amerika over de extra kilo's van de zangeres heen valt. Realityster Kim Kardashian roept via haar blog op om Jessica met rust te laten. Actrice Tori Spelling vindt dat Simpson er geweldig uitziet, zo vertelde ze aan Us Weekly. "Eerlijk gezegd had ik niet eens een verschil gezien." Ontwerpster Vera Wang, die in 2002 de trouwjurk van Simpson ontwierp, noemt gewicht een 'persoonlijke zaak'. "Mensen vergeten dat sterren gewone mensen zijn, en sommige dingen gebeuren nu eenmaal", zei ze tegen Us Weekly. "Het heeft denk ik ook met veel andere zaken van doen. Ik weet niet wat zich afspeelt in haar leven."

Valt toch best mee?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_65615994
Ik vind het wel meevallen.
Wat vollere borsten en wat meer taille.
Niks ms mee. Misschien een andere broek ipv dit C&A modelletje.
pi_65616005

Best wel een verschil.
Maar goed ze kan het hebben hoor, alleen die broek is verschrikkelijk
pi_65616034
Oke, maar op die foto was ze broodmager vanwege die dukes of hazard film.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 februari 2009 @ 09:37:52 #5
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65616040
Ik zou d'r doen.
pi_65616052
quote:
Op zondag 1 februari 2009 09:37 schreef amaranta het volgende:
Oke, maar op die foto was ze broodmager vanwege die dukes of hazard film.
Oke, deze foto dan maar?
  zondag 1 februari 2009 @ 09:53:31 #7
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65616164
Vlgens mij heeft ze op d'r heupen nog steeds maat 38, hooguit 40.... Heel normale maat

Alleen d'r borsten en gezicht zijn wat meer gegroeid dan d'r heupen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_65616296
Ze is dik
Paul is mijn papa, Tong80 mijn Opa.
pi_65616312
Je ziet aan haar gezicht dat zij flink is bijgekomen. Boeiend. Een maand flink bewegen, en de kilo's zijn verdwenen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 1 februari 2009 @ 10:09:51 #10
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65616338
In een andere outfit:

[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_65616356
Uhm, buikband. Apart.
pi_65616380
Die wortelbroek kan echt niet he.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_65616419
jammer van het outfitje, accentueert net de verkeerde onderdelen. Verder ziet ze er wel lekker uit. Dta hele magere hoeft van mij ook niet.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  zondag 1 februari 2009 @ 10:55:43 #14
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65616978
Haar kleding is gewoon niet goed gekozen, maar ze ziet er nog steeds prima uit hoor.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 1 februari 2009 @ 11:04:09 #15
185261 Scaurus
Memento mori
pi_65617130
Ik kan me vreselijk ergeren aan dat geklaag over haar gewicht. Het is geklaag van de anorexiamaffia, die vrouwen alleen accepteert als ze broodmager zijn en de perfecte maten hebben. Jessica Simpson is wat voller geworden, daarmee wijkt ze af van de strenge richtlijnen die de anorexiamaffia heeft bepaald. So what. De meeste mannen houden helemaal niet van gratenpakhuizen.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  zondag 1 februari 2009 @ 11:23:45 #16
117850 J0hos
Onder invloed
pi_65617521
Haar kledingkeuze geeft denk ik ook een wat vertekend beeld, al is haar gezicht ook gewoon wat dikker. Ik vind haar overigens niets, maar dat vond ik ook al niet toen ze nog wat slanker zou zijn.
pi_65617619
quote:
Op zondag 1 februari 2009 11:04 schreef Scaurus het volgende:
Ik kan me vreselijk ergeren aan dat geklaag over haar gewicht. Het is geklaag van de anorexiamaffia, die vrouwen alleen accepteert als ze broodmager zijn en de perfecte maten hebben. Jessica Simpson is wat voller geworden, daarmee wijkt ze af van de strenge richtlijnen die de anorexiamaffia heeft bepaald. So what. De meeste mannen houden helemaal niet van gratenpakhuizen.
Jij valt op varkens?
Paul is mijn papa, Tong80 mijn Opa.
pi_65618231
quote:
Op zondag 1 februari 2009 11:27 schreef jimmyrodgers het volgende:

[..]

Jij valt op varkens?
Ga terug naar groep 5, en leer begrijpend lezen.
pi_65618311
quote:
Op zondag 1 februari 2009 09:33 schreef sjimz het volgende:

Best wel een verschil.
Maar goed ze kan het hebben hoor, alleen die broek is verschrikkelijk
Wat een kenkergeil wijf zeg
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_65620579
Jammer van de outfit, maar nog steeds een mooie vrouw. Veel vrouwen mochten willen dat ze er zo uitzagen!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65620901
Ik zie alleen maar mooi haar!
Tja ze is wat molliger, so?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_65626128
Ik vind haar echt wel te mollig Niet geholpen door haar kledingkeuze, ik geef het toe, maar ze is al een beetje grof en dat is nu wel erger........
pi_65626215
Voor. Eeuwig. Zonde. .
  † In Memoriam † zondag 1 februari 2009 @ 16:01:28 #24
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_65626855
Die ziet er nog steeds goed uit. Beter dan eerst zelfs.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_65628861
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Voor. Eeuwig. Zonde. .
Ach kom. Een beetje vet is niet direct permanent...

Ik vind het haar wel staan, die extra kilo's. Met flatteuzere kleding aan zou ik haar echt mooi vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')