60,= incl en geen cent minderquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:42 schreef Napalm het volgende:
50 incl euro voor Devastator+de kartonnen kaartjes
En ook nog zakken in prijs hequote:
Verzameling de deur uit of vrouw + kinderen de deur uit, tja lastige keuzequote:Op dinsdag 30 juni 2009 06:36 schreef Smeich het volgende:
Zonde dat je het dan wegdoet man... ik moet er niet aan denken om eerlijk te zijn.
G-1:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:30 schreef Faxie het volgende:
Hoeveel verschilt die Devastator van de originele?
Die wil ik eigenlijk helemaal niet weg doenquote:Op zondag 21 februari 2010 17:45 schreef Netsplitter het volgende:
Zit al daaagen te dubben over de Insecticons.
Haal 'm snel weg dan.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:58 schreef Prowl het volgende:
[..]
Die wil ik eigenlijk helemaal niet weg doen
pm even welke hardware je zoekt?quote:
Als ie vergeeld en niet zo compleet was dan was ik wel akkoord gegaan.quote:
Als je ze uit de verpakking haalt wel maar ja, wie is zo gek om de boel minder waard te laten wordenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:07 schreef ipodje77 het volgende:
Transformers Energon Micromaster Devastator Factory Box
kan deze tot devastator in elkaar gezet worden ??zoja 55 incl geboden
Tja, te lang getwijfeldquote:
Jazeker maar helaas zijn die al weer wegquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:52 schreef HeatWave het volgende:
Op die diversen foto, zie ik daar soundwave en astrotrain?
Helaas, die vond ik wel weer eens leuk om te hebbenquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:54 schreef Prowl het volgende:
[..]
Jazeker maar helaas zijn die al weer weg
Jammer, ga ik even verder zoekenquote:Op donderdag 25 november 2010 10:00 schreef Prowl het volgende:
Toen was ik al lang en breed gestopt met verzamelen dus daar kan ik je niet aan helpen
Dit is nog aanwezigquote:Op zondag 1 februari 2009 07:32 schreef Prowl het volgende:
Transformers G-1 Megatron Mint in Box! 189,=
Transformers G-1 Hoist 39,=
Transformers G-1 Grapple 39,=
Transformers G-1 Kup 39,=
Diaclone Red Wrecker "Hoist" 39,=
Transformers G-1 Minibots 15,= per stuk
Transformers G-1 Firecons Cindersaur & Flamefeather 15,=
Doe een tegenbod en wie weet ?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Megatronik wil wel, maar tis me gewoon teveel geld
.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:20 schreef Prowl het volgende:
Wat ik nog wel kan gebruiken is een leuke Quad Core CPU
Ik heb wel 2 c2d's voor jequote:
Shockwave waarschijnlijk. (Megatron lijkt me iets te voor de hand liggend, iedereen kent die toch? )quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:49 schreef polo306 het volgende:
Oeeehhh man dit brengt echte heerlijke old skool gevoelens terug.
En een lege portomonnee.
Had vroeger een ruime collectie van over de 1500 GULDEN. Verkocht voor een habbekrats.
Heel veel succes met je verkoop.
Ps; ik had een andere transformer die ook in een soort wapen veranderde. Ook een decepticon gast. Weet het ff niet meer. Galvatron ofzo.
specs?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:11 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb inmiddels weer een Latitude d510 met 2GB ram in de aanbieding.
Tis een 1,7Ghz centrino, diskje is 40GB geloof ik, 2GB ram, windows 7 Ultimate erop. Uiteraard geen beest meer, maar werkt verder primaquote:
Ook niet echt veel meer waard maar wat had je in gedachten?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis een 1,7Ghz centrino, diskje is 40GB geloof ik, 2GB ram, windows 7 Ultimate erop. Uiteraard geen beest meer, maar werkt verder prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |