60,= incl en geen cent minderquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:42 schreef Napalm het volgende:
50 incl euro voor Devastator+de kartonnen kaartjes
En ook nog zakken in prijs hequote:
Verzameling de deur uit of vrouw + kinderen de deur uit, tja lastige keuzequote:Op dinsdag 30 juni 2009 06:36 schreef Smeich het volgende:
Zonde dat je het dan wegdoet man... ik moet er niet aan denken om eerlijk te zijn.
G-1:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:30 schreef Faxie het volgende:
Hoeveel verschilt die Devastator van de originele?
Die wil ik eigenlijk helemaal niet weg doenquote:Op zondag 21 februari 2010 17:45 schreef Netsplitter het volgende:
Zit al daaagen te dubben over de Insecticons.
Haal 'm snel weg dan.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:58 schreef Prowl het volgende:
[..]
Die wil ik eigenlijk helemaal niet weg doen
pm even welke hardware je zoekt?quote:
Als ie vergeeld en niet zo compleet was dan was ik wel akkoord gegaan.quote:
Als je ze uit de verpakking haalt wel maar ja, wie is zo gek om de boel minder waard te laten wordenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:07 schreef ipodje77 het volgende:
Transformers Energon Micromaster Devastator Factory Box
kan deze tot devastator in elkaar gezet worden ??zoja 55 incl geboden
Tja, te lang getwijfeldquote:
Jazeker maar helaas zijn die al weer wegquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:52 schreef HeatWave het volgende:
Op die diversen foto, zie ik daar soundwave en astrotrain?
Helaas, die vond ik wel weer eens leuk om te hebbenquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:54 schreef Prowl het volgende:
[..]
Jazeker maar helaas zijn die al weer weg
Jammer, ga ik even verder zoekenquote:Op donderdag 25 november 2010 10:00 schreef Prowl het volgende:
Toen was ik al lang en breed gestopt met verzamelen dus daar kan ik je niet aan helpen
Dit is nog aanwezigquote:Op zondag 1 februari 2009 07:32 schreef Prowl het volgende:
Transformers G-1 Megatron Mint in Box! 189,=
Transformers G-1 Hoist 39,=
Transformers G-1 Grapple 39,=
Transformers G-1 Kup 39,=
Diaclone Red Wrecker "Hoist" 39,=
Transformers G-1 Minibots 15,= per stuk
Transformers G-1 Firecons Cindersaur & Flamefeather 15,=
Doe een tegenbod en wie weet ?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Megatronik wil wel, maar tis me gewoon teveel geld
.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:20 schreef Prowl het volgende:
Wat ik nog wel kan gebruiken is een leuke Quad Core CPU
Ik heb wel 2 c2d's voor jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |