Je hebt helemaal niet zoveel ervaring nodig om daar te beginnen. Je hebt trainingen om beter te worden dus je kan prima met weinig ervaring binnen komen. Meestal krijg je dan wel de kutklusjes als garderobe en koffiebar.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:59 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan patat bakken en achter de bar staan
Maar je bent er, en dan groei je vanzelf lijkt me.quote:Op zondag 1 februari 2009 03:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niet zoveel ervaring nodig om daar te beginnen. Je hebt trainingen om beter te worden dus je kan prima met weinig ervaring binnen komen. Meestal krijg je dan wel de kutklusjes als garderobe en koffiebar.
Nu echt weg.![]()
Meld je gewoon aan? Wat houdt je tegen?quote:Op zondag 1 februari 2009 03:03 schreef zaadvragendeoog het volgende:
http://www.horeca-uitzendbureau.nl/vacature_detail.php?ID=951
ik wil dit
Tsjah hij nam zn telefoon niet opquote:Op zondag 1 februari 2009 03:05 schreef behangplakker het volgende:
Hee, BS, ik dacht dat je met SA uitging, maar die ligt allang in bed
Klopt, in het begin is het heel kut om ergens aan de slag te kunnen, ze zoeken overal ervaring. Maar als je eenmaal iets aan ervaring hebt gaat het allemaal best simpel.quote:Op zondag 1 februari 2009 03:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar je bent er, en dan groei je vanzelf lijkt me.
Welterusten, ik ga ook
Publiekscatering is verschrikkelijk! Sta je voor de wedstrijd en tijdens de pauze een beetje hamburgers te vouwen en te verkopen.quote:Op zondag 1 februari 2009 03:03 schreef zaadvragendeoog het volgende:
http://www.horeca-uitzendbureau.nl/vacature_detail.php?ID=951
ik wil dit
Neem zijn vriendin van achterquote:Op zondag 1 februari 2009 03:06 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Tsjah hij nam zn telefoon niet op
Jep, ik moet binnenkort ook maar weer solliciteren, heb net ontslag genomen dusquote:Op zondag 1 februari 2009 03:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt, in het begin is het heel kut om ergens aan de slag te kunnen, ze zoeken overal ervaring. Maar als je eenmaal iets aan ervaring hebt gaat het allemaal best simpel.
En tijdens de wedstrijd..?quote:Op zondag 1 februari 2009 03:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt, in het begin is het heel kut om ergens aan de slag te kunnen, ze zoeken overal ervaring. Maar als je eenmaal iets aan ervaring hebt gaat het allemaal best simpel.
[..]
Publiekscatering is verschrikkelijk! Sta je voor de wedstrijd en tijdens de pauze een beetje hamburgers te vouwen en te verkopen.weltruste!
Wat opruimen, maar verder is het best mogelijk om te kijken, zo'n 3 kwartier denk ik..quote:
Echt niet!quote:Op zondag 1 februari 2009 03:15 schreef Zotheid het volgende:
En dit is mijn laatste post voor ik echt ga slapen.
Heb ik al gedaan mien-jong.quote:Op zondag 1 februari 2009 03:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Meld je gewoon aan? Wat houdt je tegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |