Je hebt helemaal niet zoveel ervaring nodig om daar te beginnen. Je hebt trainingen om beter te worden dus je kan prima met weinig ervaring binnen komen. Meestal krijg je dan wel de kutklusjes als garderobe en koffiebar.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:59 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan patat bakken en achter de bar staan
Maar je bent er, en dan groei je vanzelf lijkt me.quote:Op zondag 1 februari 2009 03:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niet zoveel ervaring nodig om daar te beginnen. Je hebt trainingen om beter te worden dus je kan prima met weinig ervaring binnen komen. Meestal krijg je dan wel de kutklusjes als garderobe en koffiebar.
Nu echt weg.![]()
Meld je gewoon aan? Wat houdt je tegen?quote:Op zondag 1 februari 2009 03:03 schreef zaadvragendeoog het volgende:
http://www.horeca-uitzendbureau.nl/vacature_detail.php?ID=951
ik wil dit
Tsjah hij nam zn telefoon niet opquote:Op zondag 1 februari 2009 03:05 schreef behangplakker het volgende:
Hee, BS, ik dacht dat je met SA uitging, maar die ligt allang in bed
Klopt, in het begin is het heel kut om ergens aan de slag te kunnen, ze zoeken overal ervaring. Maar als je eenmaal iets aan ervaring hebt gaat het allemaal best simpel.quote:Op zondag 1 februari 2009 03:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar je bent er, en dan groei je vanzelf lijkt me.
Welterusten, ik ga ook
Publiekscatering is verschrikkelijk! Sta je voor de wedstrijd en tijdens de pauze een beetje hamburgers te vouwen en te verkopen.quote:Op zondag 1 februari 2009 03:03 schreef zaadvragendeoog het volgende:
http://www.horeca-uitzendbureau.nl/vacature_detail.php?ID=951
ik wil dit
Neem zijn vriendin van achterquote:Op zondag 1 februari 2009 03:06 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Tsjah hij nam zn telefoon niet op
Jep, ik moet binnenkort ook maar weer solliciteren, heb net ontslag genomen dusquote:Op zondag 1 februari 2009 03:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt, in het begin is het heel kut om ergens aan de slag te kunnen, ze zoeken overal ervaring. Maar als je eenmaal iets aan ervaring hebt gaat het allemaal best simpel.
En tijdens de wedstrijd..?quote:Op zondag 1 februari 2009 03:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt, in het begin is het heel kut om ergens aan de slag te kunnen, ze zoeken overal ervaring. Maar als je eenmaal iets aan ervaring hebt gaat het allemaal best simpel.
[..]
Publiekscatering is verschrikkelijk! Sta je voor de wedstrijd en tijdens de pauze een beetje hamburgers te vouwen en te verkopen.weltruste!
Wat opruimen, maar verder is het best mogelijk om te kijken, zo'n 3 kwartier denk ik..quote:
Echt niet!quote:Op zondag 1 februari 2009 03:15 schreef Zotheid het volgende:
En dit is mijn laatste post voor ik echt ga slapen.
Heb ik al gedaan mien-jong.quote:Op zondag 1 februari 2009 03:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Meld je gewoon aan? Wat houdt je tegen?
ja die was leeg. En ik had geen zin.quote:Op zondag 1 februari 2009 03:06 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Tsjah hij nam zn telefoon niet op
hier niet hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 10:19 schreef CylonNL het volgende:
Is iedereen nog aan het slapen?
Also, Sneeuw!
Toen gingen we maar naar de Italiaan.quote:
In Elst zit een goeie... Maar je moet idd wel ff in de rij gaan staan.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Toen gingen we maar naar de Italiaan.Voortaan gaan we echt alleen nog maar doordeweeks wokken, heb sowieso geen zin om een halfuur in de rij te gaan staan om eten te halen.
quote:Op zondag 1 februari 2009 11:19 schreef NoelGallagher het volgende:
ik sliep vannacht op een boot in een 2 persoonsbed met 3 andere jongens waarvan 1 homo is.
Iedereen die ik ken zegt dat ie in Elst niet leuk is, en dat Ede leuk blijkt te zijn. Maargoed, Rhenen is opzich ook wel oke, doordeweeks dan.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Elst zit een goeie... Maar je moet idd wel ff in de rij gaan staan.
![]()
Ik ben er pas een keer geweest.
Tja, echt sfeervol en leuk is Elst ook niet te noemen, maar het eten is zeker niet slecht.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken zegt dat ie in Elst niet leuk is, en dat Ede leuk blijkt te zijn. Maargoed, Rhenen is opzich ook wel oke, doordeweeks dan.
Sfeervol zijn wokrestaurants volgens mij sowieso nooit, maar Ede blijkt niet zo heel groot te zijn ofzo.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, echt sfeervol en leuk is Elst ook niet te noemen, maar het eten is zeker niet slecht.
Ja he. Ik ga er vanmiddag naar toe trouwens.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, echt sfeervol en leuk is Elst ook niet te noemen, maar het eten is zeker niet slecht.
In Ede zit dan wel een leuke bios, waar ze geen popcorn verkopen, vanwege de lucht die in het gebouw blijft hangen. Dus verkopen ze gebak. Dat eet ook zo lekker weg![]()
Ik heb het een beetje gehad met chinees eten, vind het niet meer zo lekker als voorheen..quote:Op zondag 1 februari 2009 11:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Sfeervol zijn wokrestaurants volgens mij sowieso nooit, maar Ede blijkt niet zo heel groot te zijn ofzo.
Nou goed, ik wilde erna gewoon naar de Chinees maar die zijn aan 't verbouwen.
Toen ik daar nog kwam gingen ze altijd een samenvatting geven waar de film over ging.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja he. Ik ga er vanmiddag naar toe trouwens.Maar idd, een bioscoop zonder popcorn.
Maar dat is inderdaad beter voor het geluid ofzo. Nou goed, Cinemec was wel uitgeroepen tot beste bios van Nederland ofzo.
Ik heb ooit eens boeken daarvan gelezenquote:Op zondag 1 februari 2009 11:32 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb Gossip Girl gekeken.
Nu doen ze dat nog steeds hoor.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen ik daar nog kwam gingen ze altijd een samenvatting geven waar de film over ging.
Zo ook bij spongebob the movie.
"Deze fim gaat over een spons die in de zee leeft..."
(superdroog)
Ja LoL, ik wil altijd nog een gastoeter in de trein meenemen.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nu doen ze dat nog steeds hoor.Mijn vriendin en ik waren daarna ook de enigen die keihard gingen klappen. We wilden een keer voor de gein zo'n gastoeter meenemen.
![]()
Mja, als je iets heel veel eet is het ook gewoon niet zo lekker meer, is opzich wel logisch denk ik. Maar ik eet bij de Chinees vaker Indisch eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |