Je hebt helemaal niet zoveel ervaring nodig om daar te beginnen. Je hebt trainingen om beter te worden dus je kan prima met weinig ervaring binnen komen. Meestal krijg je dan wel de kutklusjes als garderobe en koffiebar.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:59 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan patat bakken en achter de bar staan
Maar je bent er, en dan groei je vanzelf lijkt me.quote:Op zondag 1 februari 2009 03:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niet zoveel ervaring nodig om daar te beginnen. Je hebt trainingen om beter te worden dus je kan prima met weinig ervaring binnen komen. Meestal krijg je dan wel de kutklusjes als garderobe en koffiebar.
Nu echt weg.![]()
Meld je gewoon aan? Wat houdt je tegen?quote:Op zondag 1 februari 2009 03:03 schreef zaadvragendeoog het volgende:
http://www.horeca-uitzendbureau.nl/vacature_detail.php?ID=951
ik wil dit
Tsjah hij nam zn telefoon niet opquote:Op zondag 1 februari 2009 03:05 schreef behangplakker het volgende:
Hee, BS, ik dacht dat je met SA uitging, maar die ligt allang in bed
Klopt, in het begin is het heel kut om ergens aan de slag te kunnen, ze zoeken overal ervaring. Maar als je eenmaal iets aan ervaring hebt gaat het allemaal best simpel.quote:Op zondag 1 februari 2009 03:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar je bent er, en dan groei je vanzelf lijkt me.
Welterusten, ik ga ook
Publiekscatering is verschrikkelijk! Sta je voor de wedstrijd en tijdens de pauze een beetje hamburgers te vouwen en te verkopen.quote:Op zondag 1 februari 2009 03:03 schreef zaadvragendeoog het volgende:
http://www.horeca-uitzendbureau.nl/vacature_detail.php?ID=951
ik wil dit
Neem zijn vriendin van achterquote:Op zondag 1 februari 2009 03:06 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Tsjah hij nam zn telefoon niet op
Jep, ik moet binnenkort ook maar weer solliciteren, heb net ontslag genomen dusquote:Op zondag 1 februari 2009 03:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt, in het begin is het heel kut om ergens aan de slag te kunnen, ze zoeken overal ervaring. Maar als je eenmaal iets aan ervaring hebt gaat het allemaal best simpel.
En tijdens de wedstrijd..?quote:Op zondag 1 februari 2009 03:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt, in het begin is het heel kut om ergens aan de slag te kunnen, ze zoeken overal ervaring. Maar als je eenmaal iets aan ervaring hebt gaat het allemaal best simpel.
[..]
Publiekscatering is verschrikkelijk! Sta je voor de wedstrijd en tijdens de pauze een beetje hamburgers te vouwen en te verkopen.weltruste!
Wat opruimen, maar verder is het best mogelijk om te kijken, zo'n 3 kwartier denk ik..quote:
Echt niet!quote:Op zondag 1 februari 2009 03:15 schreef Zotheid het volgende:
En dit is mijn laatste post voor ik echt ga slapen.
Heb ik al gedaan mien-jong.quote:Op zondag 1 februari 2009 03:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Meld je gewoon aan? Wat houdt je tegen?
ja die was leeg. En ik had geen zin.quote:Op zondag 1 februari 2009 03:06 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Tsjah hij nam zn telefoon niet op
hier niet hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 10:19 schreef CylonNL het volgende:
Is iedereen nog aan het slapen?
Also, Sneeuw!
Toen gingen we maar naar de Italiaan.quote:
In Elst zit een goeie... Maar je moet idd wel ff in de rij gaan staan.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Toen gingen we maar naar de Italiaan.Voortaan gaan we echt alleen nog maar doordeweeks wokken, heb sowieso geen zin om een halfuur in de rij te gaan staan om eten te halen.
quote:Op zondag 1 februari 2009 11:19 schreef NoelGallagher het volgende:
ik sliep vannacht op een boot in een 2 persoonsbed met 3 andere jongens waarvan 1 homo is.
Iedereen die ik ken zegt dat ie in Elst niet leuk is, en dat Ede leuk blijkt te zijn. Maargoed, Rhenen is opzich ook wel oke, doordeweeks dan.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Elst zit een goeie... Maar je moet idd wel ff in de rij gaan staan.
![]()
Ik ben er pas een keer geweest.
Tja, echt sfeervol en leuk is Elst ook niet te noemen, maar het eten is zeker niet slecht.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken zegt dat ie in Elst niet leuk is, en dat Ede leuk blijkt te zijn. Maargoed, Rhenen is opzich ook wel oke, doordeweeks dan.
Sfeervol zijn wokrestaurants volgens mij sowieso nooit, maar Ede blijkt niet zo heel groot te zijn ofzo.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, echt sfeervol en leuk is Elst ook niet te noemen, maar het eten is zeker niet slecht.
Ja he. Ik ga er vanmiddag naar toe trouwens.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, echt sfeervol en leuk is Elst ook niet te noemen, maar het eten is zeker niet slecht.
In Ede zit dan wel een leuke bios, waar ze geen popcorn verkopen, vanwege de lucht die in het gebouw blijft hangen. Dus verkopen ze gebak. Dat eet ook zo lekker weg![]()
Ik heb het een beetje gehad met chinees eten, vind het niet meer zo lekker als voorheen..quote:Op zondag 1 februari 2009 11:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Sfeervol zijn wokrestaurants volgens mij sowieso nooit, maar Ede blijkt niet zo heel groot te zijn ofzo.
Nou goed, ik wilde erna gewoon naar de Chinees maar die zijn aan 't verbouwen.
Toen ik daar nog kwam gingen ze altijd een samenvatting geven waar de film over ging.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja he. Ik ga er vanmiddag naar toe trouwens.Maar idd, een bioscoop zonder popcorn.
Maar dat is inderdaad beter voor het geluid ofzo. Nou goed, Cinemec was wel uitgeroepen tot beste bios van Nederland ofzo.
Ik heb ooit eens boeken daarvan gelezenquote:Op zondag 1 februari 2009 11:32 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb Gossip Girl gekeken.
Nu doen ze dat nog steeds hoor.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen ik daar nog kwam gingen ze altijd een samenvatting geven waar de film over ging.
Zo ook bij spongebob the movie.
"Deze fim gaat over een spons die in de zee leeft..."
(superdroog)
Ja LoL, ik wil altijd nog een gastoeter in de trein meenemen.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nu doen ze dat nog steeds hoor.Mijn vriendin en ik waren daarna ook de enigen die keihard gingen klappen. We wilden een keer voor de gein zo'n gastoeter meenemen.
![]()
Mja, als je iets heel veel eet is het ook gewoon niet zo lekker meer, is opzich wel logisch denk ik. Maar ik eet bij de Chinees vaker Indisch eigenlijk.
HAHA. Wat een puik plan hee. En als ze hun mp3 niet zachter zetten een beetje in hun oren gaan toeteren.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja LoL, ik wil altijd nog een gastoeter in de trein meenemen.
(voor mensen die hun muziek niet zachter willen zetten).
Zo ontzettend vaak at ik niet bij de chinees, was 1 x per 3 maanden.
Ik geloof dat ik ook meer indisch at.
Ja maar, ik durf het eigenlijk nietquote:Op zondag 1 februari 2009 11:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
HAHA. Wat een puik plan hee. En als ze hun mp3 niet zachter zetten een beetje in hun oren gaan toeteren.![]()
![]()
Ja denk het, in een feestwinkel ofzo.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar, ik durf het eigenlijk niet![]()
Waar haal je zo'n ding eigenlijk, de feestwinkel?
Ja maakt dan toch wel die halfgare twix beweging ?quote:Op zondag 1 februari 2009 11:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja denk het, in een feestwinkel ofzo.
Lol vriendin en ik gingen gisteren gangster-/breezerfoto's maken ala superdudes/sugababes. Om je ziek te lachen.![]()
*Notitie maaktquote:Op zondag 1 februari 2009 11:45 schreef CylonNL het volgende:
Halfords had ze ook altijd.
JA! En ik had een bontkraag over m'n hoofd, en zij zo'n petje en dan dr capuchon er overheen. Echt hilarisch.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maakt dan toch wel die halfgare twix beweging ?
(met twee vingers)
Nee moet jij nodig zeggen.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:53 schreef NoelGallagher het volgende:
jezus man, voeg elkaar toe op msn
Klopt, kloptquote:Op zondag 1 februari 2009 11:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
JA! En ik had een bontkraag over m'n hoofd, en zij zo'n petje en dan dr capuchon er overheen. Echt hilarisch.
Je had mee moeten gaan, mooi tot half 3 in de slof gezeten. Joost kwam zelfs nog opeens binnen lopen was super vet.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ja die was leeg. En ik had geen zin.
Ik hoop het, fack die Nadalquote:Op zondag 1 februari 2009 12:02 schreef Smart_ass het volgende:
Federer gaat winnen. Ik voel het.
Verdasco had in de halve finale van Nadal moeten winnen wat speelde die goed. 2dubbele fouten koste de kopquote:Op zondag 1 februari 2009 12:05 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind Nadal ook niet echt veel aan. Gonzalez had moeten winnen.![]()
![]()
Ik heb eerlijk gezegd geen enkele wedstrijd gezien. Ik wilde Gonzalez - Nadal zien maar die was blijkbaar zo snel afgelopen dat ik pas wakker werd toen die afgelopen was.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Verdasco had in de halve finale van Nadal moeten winnen wat speelde die goed. 2dubbele fouten koste de kop
ECHT?! Toen dacht je zeker zo van, hee zo heet S_a ook !1!!quote:Op zondag 1 februari 2009 12:17 schreef Zotheid het volgende:
Ik moest gisteren met een jongen genaamd Pleun werken!@@34
HEET JIJ PLEUN !!?!?!?!?quote:Op zondag 1 februari 2009 12:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
ECHT?! Toen dacht je zeker zo van, hee zo heet S_a ook !1!!![]()
Die film duurt bijna 3 uur, en ik heb vanmiddag toch geen reet te doen. DUS.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mensen die 's middags naar de bioscoop gaan.
HAHAHAHAHAHAHA. JA!!111quote:Op zondag 1 februari 2009 12:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
HEET JIJ PLEUN !!?!?!?!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
toch?!
Joah! En toen zag ik jou gelijk voor me!quote:Op zondag 1 februari 2009 12:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
ECHT?! Toen dacht je zeker zo van, hee zo heet S_a ook !1!!![]()
Hihihi okidokie, grapje hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 12:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA. JA!!111![]()
![]()
![]()
Nee, ik heb er zelf ook niet voor gekozen, 't is nou eenmaal niet anders.
Australiaquote:Op zondag 1 februari 2009 12:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die film duurt bijna 3 uur, en ik heb vanmiddag toch geen reet te doen. DUS.
Hihi nou zeg.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Joah! En toen zag ik jou gelijk voor me!
Nee, The curious case of Benjamin Button.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hihihi okidokie, grapje hoor![]()
.
[..]
Australia?
Hihiquote:
Eenschquote:
Wij hebben zo'n ziggozender ook, en toen ineens vrijdagavond ofzo, was het Discovery World geworden!!1quote:
Dan moet ik papa wel erg lief aankijken.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:37 schreef Broekpaling het volgende:
Nee, die 2 ESP gitaren zijn samen 13 duizend euro.![]()
![]()
Ze gingen zo al heul vroeg mij wakker maken.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:39 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben geloof ik pas 1 a 2 keer in mijn leven in een kerk geweest.
Mieters vet!quote:Op zondag 1 februari 2009 12:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n ziggozender ook, en toen ineens vrijdagavond ofzo, was het Discovery World geworden!!1
Alhoewel ik wist dat dat de prijs zou worden en ik ze dus nooit kon kopen ben ik ook nog eens boos dat er van de Iron Cross maar 30 buiten Europa gemaakt worden en van de Ouija maar 15.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan moet ik papa wel erg lief aankijken.
[..]
Ze gingen zo al heul vroeg mij wakker maken.
PF!quote:Op zondag 1 februari 2009 12:40 schreef Broekpaling het volgende:
Hey you, standing in the road
Always doing what youre told,
Can you help me?
Ja, maar wij hebben ook suus- verkoopkanaalquote:Op zondag 1 februari 2009 12:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n ziggozender ook, en toen ineens vrijdagavond ofzo, was het Discovery World geworden!!1
Maar 15?quote:Op zondag 1 februari 2009 12:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Alhoewel ik wist dat dat de prijs zou worden en ik ze dus nooit kon kopen ben ik ook nog eens boos dat er van de Iron Cross maar 30 buiten Europa gemaakt worden en van de Ouija maar 15.![]()
IK WIL ZE HEBBEN!111
Het lijkt SBS wel!quote:Op zondag 1 februari 2009 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar wij hebben ook suus- verkoopkanaal![]()
24/7 reclame, wie verzint er nou zoiets
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:39 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben geloof ik pas 1 a 2 keer in mijn leven in een kerk geweest.
mwoah xDquote:Op zondag 1 februari 2009 12:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hey there chaps. Is the weather jolly good there?
De Iron Cross is 7500 en de Ouija 5500.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar 15?
*Gaat papa zeggen wat hij voor zijn verjaardag wilt.
HAHA JIJ BENT FLIKKERquote:Op zondag 1 februari 2009 11:19 schreef NoelGallagher het volgende:
ik sliep vannacht op een boot in een 2 persoonsbed met 3 andere jongens waarvan 1 homo is.
You know youre a cute little heartbreakerquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:40 schreef Zotheid het volgende:
Ze gingen zo al heul vroeg mij wakker maken.
Ik prefereer de Iron Cross.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De Iron Cross is 7500 en de Ouija 5500.![]()
Ik zou bijna gaan bidden om ze te bemachtigen.
Cwlquote:
Elke dag?quote:Op zondag 1 februari 2009 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik moest 16 jaar lang elke ochtend vroeg mee.
Elke ochtend dat er kerk was.quote:
Wij hadden ook zaterdagavond kerk.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Elke ochtend dat er kerk was.
Zondags dus
Ik kon er twee maanden naar kijken.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:45 schreef Smart_ass het volgende:
Toen wij digitale tv kregen, kregen we dus heel veel uitprobeerzenders, maar voor 3/4 weken. Ik dacht dat je dat meestal 3 maanden kreeg ofzo.
10 feb. Van de staatsloterij dan, mijn lot is ook alweer binnen.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil moet ze allebei.
Wanneer is de volgende loterij trekking?
Officieel rooms-katholiek.quote:
He?quote:
Daar heb je dus zondag en woensdag kerk, als je zou willenquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heb je dus zondag en woensdag kerk, als je zou willen
Waar blijven de feauteau's pleuntjequote:Op zondag 1 februari 2009 11:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja denk het, in een feestwinkel ofzo.
Lol vriendin en ik gingen gisteren gangster-/breezerfoto's maken ala superdudes/sugababes. Om je ziek te lachen.![]()
Vast wel in de 8 hoek, of hoe dat ding ook heetquote:Op zondag 1 februari 2009 12:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]![]()
In Scherpenzeel ook wel denk ik.
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
"Hee Martijn. zin om zaterdagavond mee te gaan bieren?!"
"Nee sorry, ga naar de kerk."
Nee, wel Martinus Anthonius Bastiaan.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh leuk.Heb je ook Maria als doopnaam?
Ras?quote:Op zondag 1 februari 2009 12:56 schreef Smart_ass het volgende:
Ja ik heb een super mooie foto gemaakt van onze poes.Even uploaden.
Gaaf.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]Ik ben al een heule tijd niet meer naar de kerk geweest.
Overigens was dat van 7 tot 8 uur, dus daarna zou het nog prima kunnen.
[..]
Nee, wel Martinus Anthonius Bastiaan.
HAHA MARTIJN HEEFT GEEN VRIENDEN!@!@##4567quote:
Wat sjiek, 3 (doop) namenquote:
Dat is ook echt zo'n typische naam.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gaaf.Ik ben zelf niet gedoopt, maar mijn moeder en familie wel, en haar broers heten Maria.
Mijn moeder heet Johanna Cornelia Catharina Maria.
![]()
Jij hebt toch geen kinderen?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is ook echt zo'n typische naam.
Mijn kinderen zjin ook niet gedoopt. Dus gewoon Floris en Anne-Fleur.
Mijn ouders (nouja, pa en stiefmoeder) hebben 3 Britsche korthaar.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gewoon Europese korthaar denk ik. Niet echt speciaal.
Om mezel van het gepeupel te onderscheiden.quote:
Wat lief! Ze (?) lijkt op een van onze katten.quote:
Ja, maar ik nu wil ik die sugababes pics zienquote:
Ja het is een ze. Ze is heel lief ja.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn ouders (nouja, pa en stiefmoeder) hebben 3 Britsche korthaar.
[..]
Om mezel van het gepeupel te onderscheiden.
[..]
Wat lief! Ze (?) lijkt op een van onze katten.
Dat doen ze expresquote:Op zondag 1 februari 2009 13:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mensen begrijpen mij/het topic niet.
Ik wou kijken wat je reactie zou zijn.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen kinderen?Of bedoel je dat je ze later niet gaat dopen?
Oke ik heb wel een gangsterfoto. Even uploaden.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:04 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ja, maar ik nu wil ik die sugababes pics zien
Die namen zijn wel oke, lekker kak.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wou kijken wat je reactie zou zijn.
Maar ik denk het niet, of m'n aankomende vrouw moet streng gelovig zijn, maar die kans acht ik klein.
Maar die namen kloppen wel.
Klopt, daar hadden we dr ook ooit 1 van. Maar dat was om te fokken.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja het is een ze. Ze is heel lief ja.
Ik vind Britse korthaar wel heel mooi, vooral die grijs/blauwe kleur.
Waarom kunnen mensen niet gewoon aannemen dat er personen zijn die gewoon geen kinderen willenquote:
Ik had nog zo'n mieterse naam verzonnen maar daar kom ik even niet op.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die namen zijn wel oke, lekker kak.
Ik neem geen kinderen later.![]()
Kinderbijslagtrekker!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik had nog zo'n mieterse naam verzonnen maar daar kom ik even niet op.
Maar ik wil wel kinderen!![]()
Twee meisjes en een jongen.
Toch niet Roderick, he?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Omdat het evolutionair niet klopt.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom kunnen mensen niet gewoon aannemen dat er personen zijn die gewoon geen kinderen willen
/ Boeiend.quote:
Dat heb ik echt niet nodig.quote:
quote:
Wel de lusten, niet de lasten.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
/ Boeiend.
Als ik een jongen was geweest, zou ik misschien wel kinderen nemen.
Ohhquote:
Vriend van me ook, zaten we in de trein, ging ze namen verzinnen. Allemaal van die dubbele namen enzo, echt rare combinaties ala Floris-Frederik ofzo.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar ik wil wel kinderen!![]()
Twee meisjes en een jongen.
Geen polonaise aan mijn lijf.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wel de lusten, niet de lasten.
Kutmentaliteit!
Ik heb een schijthekel aan kinderen. Het is alleen maar in het belang van hen dat ik er geen wil.quote:
Gisteren moest ik werken met Kees, een meisje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als bij Flodder.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gisteren moest ik werken met Kees, een meisje.
Totdat je klokje verder tikt.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb een schijthekel aan kinderen. Het is alleen maar in het belang van hen dat ik er geen wil.
Ik ken ook een Cees, een jongenquote:Op zondag 1 februari 2009 13:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gisteren moest ik werken met Kees, een meisje.
Ik heb echt een hekel aan dat soort opmerkingen.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Totdat je klokje verder tikt.
Misschien dat ik wel kinderarts wil worden.(
)
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:15 schreef Smart_ass het volgende:
Oke en hier dan de gangsterpic.Ik heb ook een dollar±!!!11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwen?
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn oma heette Antje!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken ook een Cees, een jongen![]()
Tja, ik heb een tante die Gerrie heet.
Was nog van vakantie, hihi.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb ook een dollar±!!!11
Trouwen?
Mijn oma heette Leonora (geloof ik)quote:
Sorry.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan dat soort opmerkingen.
Verder zijn kinderartsen wel tof![]()
Anne-Fleur en Floris!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:16 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe ik mijn koters zou moeten noemen. Ik vind David opzich wel een mooie naam. Maar verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.......................
Joah!quote:
Inderdaad.quote:
Mijn andere oma heet Corrie en mijn oudtante heette Riet.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn oma heette Leonora (geloof ik)![]()
Mijn andere oma heet Hetty.
OH en ik het nog een Tante Riek
Oke, dan is het goedquote:
Hihi, vakantie in Amerika is goaf!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Was nog van vakantie, hihi.
Met jou altijd.
Maar hijs wel gelukt he, zeg nou zelf. Dit zou zo op sugababes kunnen staan.![]()
Volgens mij zag ik je nog lopenquote:
Ja die vakantie was ook tof, maar we waren in CA en 't was gewoon kutweer. Is 't natuurlijk bijna nooit, maar als wij komen wel.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi, vakantie in Amerika is goaf!
Hihi.Mag ik dan wel kinderen adopteren en in de kelder stoppen?
Joah, dan krijg je van iedereen kudo$.
Oke en hier dan de gangsterpic.Wie ben jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Ik lag nog steeds in bed, totdat mn verbinding het begafquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
De lelijkste, duh.Ik heb 'm trouwens expres zo klein gemaakt.
Wtf?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lag nog steeds in bed, totdat mn verbinding het begaf
Floris-Frederik!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vriend van me ook, zaten we in de trein, ging ze namen verzinnen. Allemaal van die dubbele namen enzo, echt rare combinaties ala Floris-Frederik ofzo.![]()
Ik heb alleen maar mooi weer gehad.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja die vakantie was ook tof, maar we waren in CA en 't was gewoon kutweer. Is 't natuurlijk bijna nooit, maar als wij komen wel.Toen maar doorgevlogen.
Ja kinderen adopteren mag je van mij.![]()
Oke en hier dan de gangsterpic.Omg, gangstah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey dirty, baby I got your money.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Boeiend. Ik loop ook nog als een duffe gans hier rond in m'n ochtendjas. Wel kut als de bel gaat, dat heb ik dus altijd.quote:
Ja, dan moet ik mn modem + router resettenquote:
Dat is inderdaad kut, ik doe dan nooit open en ga me verstoppen enzo.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
Boeiend. Ik loop ook nog als een duffe gans hier rond in m'n ochtendjas. Wel kut als de bel gaat, dat heb ik dus altijd.Bellen mensen aan om 11.00 uur op zondag, ervan uitgaande dat je bent aangekleed enzo!
Waar zou je dat dan aan moeten/kunnen zien?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:26 schreef Smart_ass het volgende:
Haha ik heb nog een pic van harry waar ze geil is.
[ afbeelding ]
I know!quote:
Goedkoop is duurkoop.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lag nog steeds in bed, totdat mn verbinding het begaf
Teh Potoshopz skilzzzquote:
Wat een namen zeg. Kom ik aan met Pleun.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Floris-Frederik!
Het is alleen best kut uitspreken.
De pa van een ex heet Frans-Jan. En zijn eigen zoon (van 7) noemde hem Fransie bauer.
[..]
Ik heb alleen maar mooi weer gehad.
Jeuj! Hoeveel?
Kluizenaarquote:Op zondag 1 februari 2009 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is inderdaad kut, ik doe dan nooit open en ga me verstoppen enzo.
Herkenbaar.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan schopt ze altijd met haar pootje onder dr kop.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:27 schreef Marurk het volgende:
[..]
Waar zou je dat dan aan moeten/kunnen zien?
Heb jij een kat die Harry heet, omg.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:26 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb 't niet verzonnen.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb jij een kat die Harry heet, omg.
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:26 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Pleun is leuke naamquote:Op zondag 1 februari 2009 13:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat een namen zeg. Kom ik aan met Pleun.
Wij later ook wel een beetje gelukkig. Maakt niet uit hoeveel, zolang jij voor ze zorgt.
Ik heb geen inspraak op de internetverbindingquote:Op zondag 1 februari 2009 13:27 schreef Zotheid het volgende:
Goedkoop is duurkoop.
En wanneer zag je me?
Hahaha. Ja dat doet onze vogel dan altijd weer.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]![]()
Cleo gaat altijd met dr kontje omhoog als ze geil is.
Oh.quote:
Maar dat je je dan ook echt zo gaat verstoppen zoals Fas zei, das toch hilarisch?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:29 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja hey!Je gaat toch zeker niet open doen dan met je duffe kop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot hoe hoog gaan de krasloten?
0 topics op naam. 14.gif
Niks mis met Pleun.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat een namen zeg. Kom ik aan met Pleun.
Wij later ook wel een beetje gelukkig. Maakt niet uit hoeveel, zolang jij voor ze zorgt.
Vogels gaan toch altijd voedsel van hun maag "terugpompen" naar hun mond als ze geil zijnquote:Op zondag 1 februari 2009 13:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha. Ja dat doet onze vogel dan altijd weer.Maar ze is allang gesteriliseerd, dus echt krols enzo wordt ze niet meer.
Wat voor ras?quote:
Als we beide een goede baan hebben wel ja.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niks mis met Pleun.Ik heet zelf ook maar Martijn (soms doe ik me wel voor als Martinus-Anthonius
).
En ik mag ze toch wel voeden van onze gezamenlijke bankrekening?
Een geel huispak?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar dat je je dan ook echt zo gaat verstoppen zoals Fas zei, das toch hilarisch?Ik loop trouwens hele dagen in mijn huispak, ik doe gewoon open hoor. Aanbellen is geheel op eigen risico hier.
![]()
Ja maar jij durft open te doen, dat is 't verschil.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar dat je je dan ook echt zo gaat verstoppen zoals Fas zei, das toch hilarisch?Ik loop trouwens hele dagen in mijn huispak, ik doe gewoon open hoor. Aanbellen is geheel op eigen risico hier.
![]()
Ja? Nooit echt gezien eigenlijk.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:31 schreef Marurk het volgende:
[..]
Vogels gaan toch altijd voedsel van hun maag "terugpompen" naar hun mond als ze geil zijn
Dat bedoel ik, ga op jezelf wonen.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen inspraak op de internetverbinding![]()
En verdere aparatuur was niet goedkoop, maar zonder internet doet niets het![]()
Vrijdag.
Geile vogels.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha. Ja dat doet onze vogel dan altijd weer.Maar ze is allang gesteriliseerd, dus echt krols enzo wordt ze niet meer.
Nee dat niet. Ik heb zo'n adidas grijs pak, met roze strepen aan de zijkant.quote:
Ik woon op mezelfquote:Op zondag 1 februari 2009 13:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ga op jezelf wonen.
[..]
Hier is ie.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor ras?
Een duitse dog?
Mijn buurvrouw heeft een geel huispak, het staat nog steeds op mijn netvlies.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik heb zo'n adidas grijs pak, met roze strepen aan de zijkant.En ik heb echt nog zo'n hele oude kamperbroek, zo zwart met witte strepen aan de zijkant, en dan met knopen erin.
Heel fout. Maar zit heerlijk.
Wat wil jij worden dan? Ik ben voorlopig nog wel even bezig.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als we beide een goede baan hebben wel ja.
ik wil je wel uitwonenquote:
Hahaha, wat heeft ie om?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hier is ie.
[ afbeelding ]
Een teckel dus.
Het is buiten koud.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat wil jij worden dan? Ik ben voorlopig nog wel even bezig.
Het ruikt buiten naar lente.![]()
Wat doe je?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik heb zo'n adidas grijs pak, met roze strepen aan de zijkant.En ik heb echt nog zo'n hele oude kamperbroek, zo zwart met witte strepen aan de zijkant, en dan met knopen erin.
Heel fout. Maar zit heerlijk.
Met inspraak op alles.quote:
Een teckel met een sjaal.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hier is ie.
[ afbeelding ]
Een teckel dus.
Ik vond hem helemoal leipoesjquote:Op zondag 1 februari 2009 13:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn gangsterfoto dan?!
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja? Nooit echt gezien eigenlijk.Maar onze vogel wordt soms wel geil door de stem van mijn vader.
![]()
Een sjaalquote:Op zondag 1 februari 2009 13:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha, wat heeft ie om?Hoe oud is ie eigenlijk?
Ja, het is wel echt een naam voor een teckelquote:Op zondag 1 februari 2009 13:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hier is ie.
[ afbeelding ]
Een teckel dus.
Nee, niet dusquote:
In Nederland is het nooit echt koud.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het is buiten koud.
Officier van justitie of rechter.![]()
Zoiets?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het is wel echt een naam voor een teckel![]()
Die langharige teckels zijn ook leuk.
Later als ik groot ben, wil ik een heeeeele grote hond hebben.
Ik vind 't een beetje een suffe naam maarja.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dan klaag ik je juist aan.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
In Nederland is het nooit echt koud.
Goaf! Dan worden we later heul rijk en nemen we gewoon een nanny.
En dan kan jij mij beschermen als ik een medische fout maak.
Mmm nou ik ga straks.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind 't een beetje een suffe naam maarja.
Oh wat voor een?
Wanneer ga je nu naar de film Smart_ass?
Ook een labrador? Ik wel.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar hebben we papa voor.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, niet dus![]()
Maar ik betaal ook flink minder, dat vind ik wel belangrijk
En als jij dan ziek wordt kan ik jou zelf opereren.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee, dan klaag ik je juist aan.Misschien als rechter kan ik je wel een mildere straf geven ja.
Whihihi.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mmm nou ik ga straks.Maar wij kunnen volgende week wel gaan.
Je hebt em niet zelf bedacht die naam?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind 't een beetje een suffe naam maarja.
Oh wat voor een?
Ik heb hem hier in HD maar ik moet hem nog kijken.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whihihi.![]()
Ik heb trouwens vrijdag ook eindelijk se7en gezien. Van dezelfde maker als Benjamin Button. Wel een gave film.
Neeeee, geen labrador....quote:Op zondag 1 februari 2009 13:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ook een labrador? Ik wel.
[..]
Daar hebben we papa voor.
Goede film he? Ik heb 'm al eens eerder gezien ja. Maar ik las ergens dat Forrest Gump ook van dezelfde maker is als Benjamin Button, en dat er nogal wat overeenkomsten inzitten.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whihihi.![]()
Ik heb trouwens vrijdag ook eindelijk se7en gezien. Van dezelfde maker als Benjamin Button. Wel een gave film.
Die is ookquote:Op zondag 1 februari 2009 13:43 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil een Berner Sennen, die zijn echt zo prachtig.
'quote:Op zondag 1 februari 2009 13:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb hem hier in HD maar ik moet hem nog kijken.
Nee m'n ouders vonden het een leuke naam.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt em niet zelf bedacht die naam?
Ik wil een duitse herderhond en em Stuka noemen, maar dat mag niet
Moet je doen, wel een lange zit maar zeker de moeite waard. Vooral het einde is ziek.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb hem hier in HD maar ik moet hem nog kijken.
Ah... Mijn moeder had mijn cavia Snuitje genoemd.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee m'n ouders vonden het een leuke naam.Ik wou 'm Herman, Gerrit of Bernard noemen.
![]()
Waarom mag dat niet?
HERMAN. Haha, das ook zo droog.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee m'n ouders vonden het een leuke naam.Ik wou 'm Herman, Gerrit of Bernard noemen.
![]()
Waarom mag dat niet?
[..]
Moet je doen, wel een lange zit maar zeker de moeite waard. Vooral het einde is ziek.
quote:
Labradors.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neeeee, geen labrador....
Die houden van zwemmen en natte honden stinken![]()
Nou ja, honden stinken sowieso wel.
Tja, ik moet alles zelf dokken![]()
Daar hebben we de IB en TNT voor
Snuitje.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah... Mijn moeder had mijn cavia Snuitje genoemd.![]()
Je weet wat een Stuka is?
Usenet FTW!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
'
![]()
Net zoals de andere 948383 dvd's ?
Ja prima, en het is heel verstandig dat je em gewoon in de winkel hebt gekochtquote:Op zondag 1 februari 2009 13:47 schreef Zotheid het volgende:
Hoe gaat het bij de TNT? Ik heb trouwens m'n Macbook maar gewoon in de winkel gekocht.
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat vind ik echt van die afzichtelijke beesten.![]()
Zucht....quote:Op zondag 1 februari 2009 13:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Usenet FTW!
En ja, de rest heb ik ook nog niet gekeken.
2quote:Op zondag 1 februari 2009 13:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat vind ik echt van die afzichtelijke beesten.![]()
BLeeggh!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:50 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Engelse Bulldogs ook echt geniaal. Keihard snurken en kwijlen enzo, geweldig.![]()
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja prima, en het is heel verstandig dat je em gewoon in de winkel hebt gekocht![]()
De postbodes zijn erg aardig, maar er zitten een aantal randdebielen tussen
Ik ga binnenkort een aantal dagen weg met de familie, dan neem ik m'n Tb schijf mee en ga ik alleen maar films en house kijken.quote:
Ja dat vind ik dus ook.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
HERMAN. Haha, das ook zo droog.![]()
Ik vind gewoon van die mensennamen zeg maar sowieso grappig.
Ik was een keer bij iemand die zo'n hond had. Jezus christus wat een beest.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:50 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Engelse Bulldogs ook echt geniaal. Keihard snurken en kwijlen enzo, geweldig.![]()
Net als perzische katten vind ik dit echt lelijkquote:Op zondag 1 februari 2009 13:50 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Ja duh, ze zijn ook lelijk. Maar daardoor zijn je juist super tof. Net als Shar-Pei's.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net als perzische katten vind ik dit echt lelijk
True, true, maar er zijn ook studenten die het doen.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]Anders word je ook geen postbode.
[..]
Ik ga binnenkort een aantal dagen weg met de familie, dan neem ik m'n Tb schijf mee en ga ik alleen maar films en house kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |