Wie had hij dan moeten opstellen? Niet dat ik Anita zo geweldig vond spelen maar je kan die jongen en marco niets kwalijk nemen. 3 m ensen die voor die jongen staan zijn geblesseerd. Enoh, Lindgren en Aissati.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:53 schreef thewishmaster het volgende:
Toen ik bij de warming-up zag dat Anita in de basis stond, daalde het vertrouwen bij mij alweer tot het nulpunt. In de zomer is er 30 miljoen Euro geinvesteerd en bij een paar blessures/schorsingen moet er alweer teruggegrepen worden op dat soort spelers. Verder heb ik van de zijde van Ajax nauwelijks grote kansen gezien. Verder hebben ze nog het geluk dat er geen penalty voor Heerenveen gegeven wordt, want dan ga je met 0-1 al de rust in. Er wordt gelachen om Feyenoord en PSV, maar wat heeft Ajax als club met de grootste begroting in Nederland eigenlijk gepresteerd na de laatste landstitel in 2004?

Beetje opportunistisch niet? Stekelenburg is een half jaar geblesseerd geweest, je kan dus ook niet verwachten dat hij onmiddellijk op zijn oude niveau is. En op zijn oude niveau is hij beter dan Vermeer. De keuze voor Marco is daarom ook moeilijk: zet je je eerste keeper de rest van het seizoen aan de kant of ga je voor de ingespeelde Vermeer.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:01 schreef denthemen het volgende:
Verder mag Vermeer weer op doel, en erg jammer dat het publiek niet achter Ajax is gaan staan na de 0-1

Zelf had ik Urby als linkermiddenvelder opgesteld, Siem de Jong op 10, Sulejmani linksvoor. Een mannetje van 1.65 op het middenveld zetten is vragen om problemen natuurlijk. Waarom Marco van Basten een verademing zou moeten zijn zie ik niet zo. Marco heeft lekker mogen investeren en presteert niet veel beter dan vorig seizoen.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wie had hij dan moeten opstellen? Niet dat ik Anita zo geweldig vond spelen maar je kan die jongen en marco niets kwalijk nemen. 3 m ensen die voor die jongen staan zijn geblesseerd. Enoh, Lindgren en Aissati.
Ik vind de wijze waarop Marco te werk gaat een verademing. En ja dat risico loop je als je jongens opstelt zonder ervaring. Wij hebben de grootste begroting maar dat komt omdat we de afgelopen 10 jaar alles verkocht hebben wat waarde had op de stoelen in de Arena na!

Tsjah als het je zelf niet lukt om de druk op te voeren....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:58 schreef DJ_Ryow het volgende:
de media mag de druk weleens opvoeren op AZ onderhand. zouden wij wel baat bij kunnen hebben.

Ach wat wil je, ik sta er altijd achter maar gister had ik het gewoon totaal gehad.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:01 schreef denthemen het volgende:
Verder mag Vermeer weer op doel, en erg jammer dat het publiek niet achter Ajax is gaan staan na de 0-1

Vol op de bal.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:07 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Was dit een pingel of niet? Ik heb niets meer terug gezien

Het publiek accepteerde het ook, dat was zo raar. Normaal gesproken als je nog moet scoren en de keeper krijgt de bal dan hoor je iedereen nog even schreeuwen, gister totaal nietquote:Op zondag 1 februari 2009 12:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ach wat wil je, ik sta er altijd achter maar gister had ik het gewoon totaal gehad.

Stimmt, alleen is het dan wel weer sneu dat er wel lawaai gemaakt kan worden als Kalou dan het veld opkomtquote:Op zondag 1 februari 2009 12:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ach wat wil je, ik sta er altijd achter maar gister had ik het gewoon totaal gehad.

Wat denk je zelf, het was weer voordietijd-valtijd.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:07 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Was dit een pingel of niet? Ik heb niets meer terug gezien

Elke aanvaller zou daar vallen hoor.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:11 schreef need2009 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, het was weer voordietijd-valtijd.

Ik wil deze supporter even hartelijk bedanken. Ik heb me namelijk kapot gelachen. Heerlijk om te zienquote:Op zondag 1 februari 2009 11:40 schreef need2009 het volgende:
[..]
Leuk gemiddelde, 3 wedstrijden 3 punten.
http://www.dailymotion.com/goalzzz/video/x87s66_ajax-idioot_sport
Haha![]()

Het pakte anders het eerste halfuur wel goed uit. Wat heeft hij nou gehaald? 1 spits en een verdediger en niet eens kunnen halen wat hij wilde. Verder noodgedwongen verkoop van Huntelaar omdat zijn voorgangers het contract niet hadden verlengd.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:05 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zelf had ik Urby als linkermiddenvelder opgesteld, Siem de Jong op 10, Sulejmani linksvoor. Een mannetje van 1.65 op het middenveld zetten is vragen om problemen natuurlijk. Waarom Marco van Basten een verademing zou moeten zijn zie ik niet zo. Marco heeft lekker mogen investeren en presteert niet veel beter dan vorig seizoen.

Sulejmani (16 miljoen), Cvitanich (7 miljoen), Aisatti (4 miljoen), Sno (1 miljoen), Oleguer (3 miljoen) en Wielaert (3/4 miljoen) zijn in de tijd van van Basten gehaald. Is dat niet genoeg voor dhr van Basten. Ik vind dat als je zulke bedragen in Nederland hebt kunnen uitgeven samen met het al beschikbare materiaal dat je dan wel een keer de titel binnen mag halen.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het pakte anders het eerste halfuur wel goed uit. Wat heeft hij nou gehaald? 1 spits en een verdediger en niet eens kunnen halen wat hij wilde. Verder noodgedwongen verkoop van Huntelaar omdat zijn voorgangers het contract niet hadden verlengd.
En of ie beter presteert. Ik vind van wel . Niet als je naar de punten kijkt maar als je kijkt naar het geheel. Je ziet dat hij met een jonge groep ergens heen gaat . De vorige jaren zag je een stuurloos scheepswrak dat wonder boven wonder zo nu en dan punten pakte.

MARCO BEDANKT HE PANNEKOEK!quote:Op zondag 1 februari 2009 02:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Respect voor die gozer in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |