abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65614947
quote:
Awesome.. Tnx

Zegt die commentator nou aan het eind "iets minder slikken zou.. [niet onverstandig zijn] " ?
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  zondag 1 februari 2009 @ 02:48:48 #17
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_65614948
quote:
Kunnen ze de selectie niet na iedere verloren wedstrijd een half uur met hem in de kleedkamer opsluiten?
pi_65614953
Respect voor die gozer in ieder geval.
pi_65614969
En naast hem staat gewoon een friese boer te koekeloeren
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_65614999
quote:
Op zondag 1 februari 2009 02:48 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Kunnen ze de selectie niet na iedere verloren wedstrijd een half uur met hem in de kleedkamer opsluiten?
Tsja of het dan tot hun botte kop zou doordringen.

De spelers die echt tot het uiterste willen gaan zijn op een hand te tellen, de absolute wil mis ik bij velen. Pijnlijk maar waar. Zo'n Urby loop ik voetballend gezien bij vlagen echt van te genieten, maar bij de speler Urby mis ik wel beetje zijn emotionele kant. Bij een nederlaag maakt ie nooit echt een aangeslagen indruk op mij, het is eerder zo van ''welke discotheek pakken we morgen Gregory''.
  zondag 1 februari 2009 @ 03:00:48 #21
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_65615005
quote:
Op zondag 1 februari 2009 02:54 schreef Twerk het volgende:
En naast hem staat gewoon een friese boer te koekeloeren
Zo'n typische Fries. Ik heb bij al die idioten het idee dat ze 't verloren broertje van de Anker-drieling zijn. Wat een volk zeg. Ze zouden niet misstaan in het DSB-stadion.
pi_65615026
quote:
Op zondag 1 februari 2009 03:00 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Zo'n typische Fries. Ik heb bij al die idioten het idee dat ze 't verloren broertje van de Anker-drieling zijn. Wat een volk zeg. Ze zouden niet misstaan in het DSB-stadion.
Het josti-gehalte bij heerenveen is inderdaad wel enorm hoog als je die tribunes weleens ziet.. Kinderen, bejaarden en gezinnen.. Die Ankers spannen idd wel de kroon met hun gespeelde beleving. Vrijwel niet te onderscheiden van het standaard thialf-publiek dat volk in het Abe Lenstra stadion.. Dat volkslied voor de wedstrijd is ook tenenkrommend.
  zondag 1 februari 2009 @ 03:06:21 #23
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_65615031
quote:
Op zondag 1 februari 2009 03:00 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Tsja of het dan tot hun botte kop zou doordringen.

De spelers die echt tot het uiterste willen gaan zijn op een hand te tellen, de absolute wil mis ik bij velen. Pijnlijk maar waar. Zo'n Urby loop ik voetballend gezien bij vlagen echt van te genieten, maar bij de speler Urby mis ik wel beetje zijn emotionele kant. Bij een nederlaag maakt ie nooit echt een aangeslagen indruk op mij, het is eerder zo van ''welke discotheek pakken we morgen Gregory''.
Ik heb deze wedstrijd zoals gezegd niet gezien dus ik kan er niet over oordelen, maar ik weet wel hoe het normaal gaat. Ajax-spelers zijn over het algemeen op alle fronten beter dan de rest van de eredivisie, alleen op vechtlust leggen ze het vrijwel altijd af. Knokken ze er op z'n minst even hard voor als de tegenstander, dan winnen ze haast alles. Maar goed, roepen we dat als supporters niet allemaal al jaren? Commentatoren op de televisie weten het en ik neem aan technische staf en spelers ook. Toch lukt het niet. Mist Ajax dan toch die ene speler die 't team op scherp kan zetten als het nodig is? Was het de matige voetballer Jan van Halst diegene die ons enkele jaren geleden kampioen maakte?
pi_65615033

zondag 1 februari 2009 @ 03:10:31 #25
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_65615049
quote:
Op zondag 1 februari 2009 03:05 schreef Twerk het volgende:

[..]

Het josti-gehalte bij heerenveen is inderdaad wel enorm hoog als je die tribunes weleens ziet.. Kinderen, bejaarden en gezinnen.. Die Ankers spannen idd wel de kroon met hun gespeelde beleving. Vrijwel niet te onderscheiden van het standaard thialf-publiek dat volk in het Abe Lenstra stadion.. Dat volkslied voor de wedstrijd is ook tenenkrommend.
Ik heb eens een college van W. Anker bijgewoond, zulks een halve gare. Ik denk ook dat alle top strafadvocaten een steekje los hebben. Hij refereerde ook voortdurend aan die 6-5 overwinning van Heerenveen op Ajax. Ik acht de kans groot dat ik de enige in de zaal was die wist waar hij het over had, de man was toen immers zelf pas enkele jaren oud.
pi_65615051
quote:
Op zondag 1 februari 2009 02:48 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

! Zou niet meer dan terecht zijn

Prachtig om zo'n passie te zien bij een supporter haha
Ik support gevallen topclubs!
  Forum Admin zondag 1 februari 2009 @ 03:20:02 #27
35723 crew  GGMM
pi_65615092
Ik ben boos.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin zondag 1 februari 2009 @ 03:21:48 #28
35723 crew  GGMM
pi_65615098
Oh, Vermeer mag trouwens weer keepen van mij.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_65615182
Vermeer mag inderdaad weer keepen ja. Dramatische arbitrage weer. Hoe die ook fluit voor rust. Godver de godver, ¤50 euro naar de tering, 2x 2 uur reizen en dan zo'n pot voetbal. Anita ook weer dramatisch. Veroverd het balletje heel leuk, maar een pass naar voren geven is teveel gevraagd. Waarom v. Basten saprong voor sulejmani wisselt is me echt een vraagteken. Zet lindgren daar dan neer. En urby linksbuiten.

Ben godver m'n stoeltje wel 20x uitgevlogen om luinge te vervloeken . Wel een mooi tifo trough...

*en ja, ik ben nog steeds boos. Niet al te serieus nemen dus .

[ Bericht 0% gewijzigd door Voltreffer op 01-02-2009 04:21:35 ]
pi_65615327
Vermeer terug in het doel.

[ Bericht 46% gewijzigd door BliksemSchigt op 01-02-2009 09:51:59 ]
Geef mij maar Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')