Awesome.. Tnxquote:Op zondag 1 februari 2009 02:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.com/goalzzz/video/x87s66_ajax-idioot_sport
Kunnen ze de selectie niet na iedere verloren wedstrijd een half uur met hem in de kleedkamer opsluiten?quote:Op zondag 1 februari 2009 02:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.com/goalzzz/video/x87s66_ajax-idioot_sport
Tsja of het dan tot hun botte kop zou doordringen.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:48 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Kunnen ze de selectie niet na iedere verloren wedstrijd een half uur met hem in de kleedkamer opsluiten?
Zo'n typische Fries. Ik heb bij al die idioten het idee dat ze 't verloren broertje van de Anker-drieling zijn. Wat een volk zeg. Ze zouden niet misstaan in het DSB-stadion.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:54 schreef Twerk het volgende:
En naast hem staat gewoon een friese boer te koekeloeren
Het josti-gehalte bij heerenveen is inderdaad wel enorm hoog als je die tribunes weleens ziet.. Kinderen, bejaarden en gezinnen.. Die Ankers spannen idd wel de kroon met hun gespeelde beleving. Vrijwel niet te onderscheiden van het standaard thialf-publiek dat volk in het Abe Lenstra stadion.. Dat volkslied voor de wedstrijd is ook tenenkrommend.quote:Op zondag 1 februari 2009 03:00 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Zo'n typische Fries. Ik heb bij al die idioten het idee dat ze 't verloren broertje van de Anker-drieling zijn. Wat een volk zeg. Ze zouden niet misstaan in het DSB-stadion.
Ik heb deze wedstrijd zoals gezegd niet gezien dus ik kan er niet over oordelen, maar ik weet wel hoe het normaal gaat. Ajax-spelers zijn over het algemeen op alle fronten beter dan de rest van de eredivisie, alleen op vechtlust leggen ze het vrijwel altijd af. Knokken ze er op z'n minst even hard voor als de tegenstander, dan winnen ze haast alles. Maar goed, roepen we dat als supporters niet allemaal al jaren? Commentatoren op de televisie weten het en ik neem aan technische staf en spelers ook. Toch lukt het niet. Mist Ajax dan toch die ene speler die 't team op scherp kan zetten als het nodig is? Was het de matige voetballer Jan van Halst diegene die ons enkele jaren geleden kampioen maakte?quote:Op zondag 1 februari 2009 03:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tsja of het dan tot hun botte kop zou doordringen.
De spelers die echt tot het uiterste willen gaan zijn op een hand te tellen, de absolute wil mis ik bij velen. Pijnlijk maar waar. Zo'n Urby loop ik voetballend gezien bij vlagen echt van te genieten, maar bij de speler Urby mis ik wel beetje zijn emotionele kant. Bij een nederlaag maakt ie nooit echt een aangeslagen indruk op mij, het is eerder zo van ''welke discotheek pakken we morgen Gregory''.
Ik heb eens een college van W. Anker bijgewoond, zulks een halve gare. Ik denk ook dat alle top strafadvocaten een steekje los hebben. Hij refereerde ook voortdurend aan die 6-5 overwinning van Heerenveen op Ajax. Ik acht de kans groot dat ik de enige in de zaal was die wist waar hij het over had, de man was toen immers zelf pas enkele jaren oud.quote:Op zondag 1 februari 2009 03:05 schreef Twerk het volgende:
[..]
Het josti-gehalte bij heerenveen is inderdaad wel enorm hoog als je die tribunes weleens ziet.. Kinderen, bejaarden en gezinnen.. Die Ankers spannen idd wel de kroon met hun gespeelde beleving. Vrijwel niet te onderscheiden van het standaard thialf-publiek dat volk in het Abe Lenstra stadion.. Dat volkslied voor de wedstrijd is ook tenenkrommend.
quote:Op zondag 1 februari 2009 02:48 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Kunnen ze de selectie niet na iedere verloren wedstrijd een half uur met hem in de kleedkamer opsluiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |