inderdaad, dit gaat hoe dan ook nog een berg geld kosten....quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik zie het trouwens best somnber in, geen geld meer voor de nieuwe verhoging (290 miljoen) maar stoppen of dichtgooien kost ook best een smak geld, ik zie dit met lederogen aan momenteel.....
met wát voor een ogen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik zie het trouwens best somnber in, geen geld meer voor de nieuwe verhoging (290 miljoen) maar stoppen of dichtgooien kost ook best een smak geld, ik zie dit met lederogen aan momenteel.....
Que?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:24 schreef jimjim1983 het volgende:
nog mensen carnaval vieren op de stubnitz vanavond?
quote:
Hm ja weet ik niet. Alleen met de rqambrandt awards geweest. Niet echt een representatieve avond dus. Ben benieuwdquote:ook met gastenlijst
en panama zuigt
ja ok er zullen wat idioten verkleed rondlopen, maar verder is t gewoon een minimal/techno feestjequote:
zal wel een doorgangsweg tijdelijk afgesloten geweest zijn ofzo en er van alles omgeleid moest worden? Heb niets raars gehoord in ieder geval.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:17 schreef lienelien het volgende:
Wtf is er aan de hand in de stad?
Hier voor de deur (scheepvaartmuseum) is het super druk en staan 2 agenten het verkeer te regelen, bij waterloo staat ook alles vast en reden zelfs connectionbussen die daar normaal nooit komen..
dat is al wel wat langerquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:10 schreef Grumpey het volgende:
stadhouderskade is afgesloten, misschien dat dat een effect geeft
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:18 schreef Principessa het volgende:
Ik werk ergens tussen de IKEA en Villa Arena en vandaag ging ik niet op de fiets maar met de metro.
Poepoenounou... volgens het RTL Nieuws moet ik wel een engeltje op mijn schouders hebben
Zuid oost is heul ver weg vanaf centraal. Volgens mij kan je het best naar Holendrecht, met de metro. Dus op Duivendrecht (of Centraal, als je dat wil) de Geinlijn pakken. Metro 50 of 51 of 56; ik weet niet welk nummer het is. Maar 9292ov weet dat vast wel!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:07 schreef fusionfake het volgende:
Ik moet morgenvroeg naar het AMC maar ik ben een beetje verward,
ik geloof dat er een station holendrecht (volgens wiki) is maar ns.nl vertelt me dat ik in duivendrecht moet uitstappen
Kan ik beter daar uitstappen of op Amsterdam centraal? Of is dat erg ver van amsterdam zuid-oost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |