Leuk hoor tong, je had het over 2008quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:58 schreef tong80 het volgende:
Iemand verweet me net geen kleiduivenschutters te kennen.
Terwijl ik plakboeken heb van Eric Swinkels en Hennie Dompeling
Die iemand is een mod trouwens
Zitten daar rechten Aan vast.quote:
Ja lul je er maar uitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Leuk hoor tong, je had het over 2008, niet over het vorig millennium.
Ik vind het leuk.quote:
Jawel, grappig. "Ik zie nu pas hoe weinig van ons hoofd eigenlijk behoort tot het gezicht. En toen moest ik een beetje denken aan een alien."quote:
Nee omdat je keuze nog niet gemaakt hebt, je hebt eigenlijk alleen voorkennis en alle 3 de deuren doen dus ook gewoon nog mee.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap die deuren eigenlijk niet. Het is toch 50% kans?
Ik maakte een grapje.quote:Op zondag 1 februari 2009 04:02 schreef Twerk het volgende:
Ok ik heb tot nu toe alleen de episode met Richard Klinkhamer en Catherine Keyl gezien
Het was ook erg leukquote:Op zondag 1 februari 2009 04:05 schreef Twerk het volgende:
Aha ok, lijkt me wel een sympathieke gozer.. 2 kale gasten
Dat geeft het juist zijn charme vind ikquote:Op zondag 1 februari 2009 04:09 schreef Twerk het volgende:
Die Wilfried doet het vrij aardig, al draaft ie soms wat door met z'n overduidelijke huis- tuin- en keuken psychologie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |