Ja, dat was ook precies mijn idee. Ik ben natuurlijk niet helemaal los op de spelregels, maar misschien dat VDB daarom alleen maar geel kreeg. Aangezien hij hem geen scoringskans ontneemt, anders had hij eigenlijk rood moeten hebben. Doorgebroken speler + scoringskans.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:23 schreef SCH het volgende:
Beetje rare pingel trouwens, de bal is toch al lang weg?
Het is een overtreding in het strafschopgebied, dat zal de regel wel zijn. Maar je hebt toch ook wel eens vrije trappen in het strafschopgebied, is toch niet altijd automatisch een pingel?quote:Op maandag 16 februari 2009 11:19 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ja, dat was ook precies mijn idee. Ik ben natuurlijk niet helemaal los op de spelregels, maar misschien dat VDB daarom alleen maar geel kreeg. Aangezien hij hem geen scoringskans ontneemt, anders had hij eigenlijk rood moeten hebben. Doorgebroken speler + scoringskans.
Werd die regel maar vaker gebruikt, vrije trap in de 16..quote:Op maandag 16 februari 2009 11:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is een overtreding in het strafschopgebied, dat zal de regel wel zijn. Maar je hebt toch ook wel eens vrije trappen in het strafschopgebied, is toch niet altijd automatisch een pingel?
Dat is alleen als de keeper een terugspeelbal in de handen pakt.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar je hebt toch ook wel eens vrije trappen in het strafschopgebied, is toch niet altijd automatisch een pingel?
Blame je het slechte spel van Heerenveen nu op een slecht veld en slecht spel van de tegenstander, of lees ik dat verkeerd?quote:Op maandag 16 februari 2009 11:19 schreef One_conundrum het volgende:
Zonde gister idd..., maar we gingen mee in het slechte spel op het slechte veld.
Zeker nietquote:Op maandag 16 februari 2009 12:36 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Dat is alleen als de keeper een terugspeelbal in de handen pakt.
Het offensief werd snel gestaakt na de goal. Door het slechte veld moest NEC ook gedwongen achteruit voetballen, want je kan de bal minder het werk laten doen. Daardoor zakte ook Heerenveen in. Voetballend was het zeer lastig om de bal het werk te laten doen. Daardoor geloof je in je 1-0 voorsprong en kregen we terecht het deksel op de neus.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Blame je het slechte spel van Heerenveen nu op een slecht veld en slecht spel van de tegenstander, of lees ik dat verkeerd?
0-0 toch? Seizoensopening met toen nog El-Hamdoui en Hadouir in Tilburgse gelederen... Ik kan me ook een seizoen vergissen trouwens, maar volgens mij was dat wel 'vorig jaar' (augustus 2007)quote:Op maandag 16 februari 2009 11:18 schreef dagizmo het volgende:
Wat een teleurstelling...![]()
Op naar Willem II thuis, hebben we vorig jaar thuis ook niet zo geblunderd tegen hun? Als we NEC iig thuis maar in de beker pakken.
Inderdaad, 0-0, met later dat jaar een 2-3 uitzege op willem II. Dit seizoen wonnen we uit met 1-3 en twee seizoenen geleden wonnen we thuis met 5-0. Kortom laten we kijken naar nu en dan behoort Heerenveen gewoon makkelijk te kunnen winnen (ik weet dat het altijd moeilijk kan zijn, maar ik ben en blijf altijd optimistisch).quote:Op maandag 16 februari 2009 16:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
0-0 toch? Seizoensopening met toen nog El-Hamdoui en Hadouir in Tilburgse gelederen... Ik kan me ook een seizoen vergissen trouwens, maar volgens mij was dat wel 'vorig jaar' (augustus 2007)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |