Zeker. En gisteren stond er zelfs een eredivisiewaardig elftal..quote:
Niet zo verrassend als ik die opstelling van Heerenveen zie, dat team zou zich zelfs moeiteloos handhaven in de eredivisie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Jong PSV werd er dan ook totaal door verrast, resulterend in een 4-0 voorsprong na een uur
Die ben ik ontgroeid qua leeftijd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:08 schreef MaxPower het volgende:
Moet jij vrezen voor je plekkie?
Heul ver ten oosten van die grote metropool te Friesland.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:21 schreef SCH het volgende:
Waar ligt Emmen ook alweer?
Ik verwacht dat Heerenveen bij Emmen spelers zal onderbrengen, als het andersom moet dan moeten de sterren van Emmen naar Heerenveen gaan willen ze aan spelen toekomen.quote:Uit een artikel over samenwerking sc Heerenveen en Emmen: Het ligt voor de hand dat beide clubs ook spelers en trainers bij elkaar zullen onderbrengen.
(c) www.nu.nlquote:Roy Beerens staat op de shortlist van PSV als mogelijke aankoop voor volgende zomer. De interesse uit Eindhoven is opmerkelijk, want in 2007 deed de club haar zelf opgeleide speler nog van de hand.
Beerens staat tot 2010 onder contract bij sc Heerenveen, waar hij een sterk seizoen doormaakt. Een gelimiteerde transfersom moet voor hem de weg vrijmaken voor een overgang naar een topclub.
In de Telegraaf reageert de buitenspeler op de vermeende interesse. "Dat PSV me toen liet gaan is goed voor me geweest en daar ben ik de club nog steeds dankbaar voor. Net als iedere jonge voetballer wil ik ooit voor een Nederlandse topclub spelen. Voor PSV sta ik natuurlijk altijd open."
quote:A en B en beloftes worden gecombineerd. De C en D junioren worden op postcode ingedeeld. Heerenveen heeft hiermee een groter scoutingsgebied en de C en D jeugd wordt in Emmen sterker. Uiteindelijk gaan de besten door naar de B en A jeugd of naar het enige beloftenelftal, wat weer goed is voor het niveau. Beide clubs kunnen vanuit dit beloftenelftal spelers vastleggen. Daarnaast wil Heerenveen spelers die tegen het 1ste aanzitten laten spelen bij FC Emmen.
WAT??? Koste Kopic 3 miljoenquote:
Dit staat op de website van de LC.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:25 schreef One_conundrum het volgende:
Dat mag ik hopen jaa. Al bekend wie dingsdag vervangt? Wat zegt de LC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |