quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Van het psv netwerk geplukt.
Aan schilder kan ie niks doen hij heeft niet zoveel voor de linksback positie, anita MOVEN WEG ERMEEquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou het was me een avond hoor...
Laat ik het eerst even rustig opbouwen want van binnen kook ik nog flink.
- Anita en Schilder: alsjeblieft....hoer beide eind op.
- Marco waarom greep je na de 0-1 in GODSNAAM niet direct in?
- Na de 0-1 zijn we tactisch overklast.
Tot zover, straks meer. Nu moet ik deze tegenslag nog even laten bezinken.
Wat roept hij nou tegen San Marco?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Filmpje is nog mooier...
http://www.dailymotion.com/goalzzz/video/x87s66_ajax-idioot_sport
Inderdaad. Wat mij betreft niet alleen een verwachting maar ook een eis.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:32 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
na 30 miljoen investeringen was de verwachting dat ajax kampioen werd tot nu toe lijkt dat niet te gaan gebeuren
Hierbij zou ik toe willen voegen: Liever AZ dan PSV.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:32 schreef Shreyas het volgende:
Ajax deed het dit seizoen lang niet slecht, op zich winnen we veel. Na de winterstop hadden we slechts 2 gelijk en 3 verloren en slechts 3 punten achter op AZ. Niets aan de hand. Dan hoop je alleen dat AZ dan eerder in hun ''dip'' komen dan Ajax. Dat gebeurt echter niet en Ajax verliest 2 keer op rij. Gelet op de stabiliteit van AZ is het kampioenschap hiermee beslist. Ajax wordt het niet meer, niet omdat ze zo slecht zijn, maar omdat AZ dit seizoen gewoon superieur is.
Kritiek op Van Basten is onzin, hij doet het goed, maar hij zit er pas 6 maanden en niet 3 jaar zoals Van Gaal bij AZ.
Je capslock staat aan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:33 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Aan schilder kan ie niks doen hij heeft niet zoveel voor de linksback positie, anita MOVEN WEG ERMEE
Marco die had het te druk met zitten op z'n verwarmde stoel het was al zo koud.
EN GODVERDOMME IN DE 64e MINUUT, DIE KEREL LIGT HALF DOOD IN HET STRAFSCHOPSGEBIED EN SCH VOETBALD DOOR, GABRI ZIET DAT CVITA EN LOUIS DAAR STAAN IN BUITENSPELPOSITIE WAAROM PASST IE HEM NIET ZE KUNNEN GEEN BUITENSPEL OMDAT DIE HOMO ZICH DAAR NOG LIGT AAN TE STELLEN. KRIJG JE HIER NOU VOOR BETAALD?
ZO focking ongelovelijk slecht om daar te stappen voor buitenspelquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eigenlijk maakte Schilder die fout... Vermaelen wordt daar slachtoffer van.
"Hee PANNEKOEK!!!!"quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat roept hij nou tegen San Marco?
Het verwachtingspatroon is ook te hoog. Nieuw bestuur, nieuwe technische staf, een halve nieuwe basiself en we moeten maar meteen weer kampioen worden. drie kwart realiseert zich niet eens dat er gebouwd moet worden aan een elftal, dat gaat met vallen en opstaan. En geloof me ik vind het ook heel klote, maar ik vind dat het naar alle verwachtingen goed gaat.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:32 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
na 30 miljoen investeringen was de verwachting dat ajax kampioen werd tot nu toe lijkt dat niet te gaan gebeuren
Tja als die rode kaart niet valt hoeft dat echt niet beslissend te zijn, maar op zich was het niet slim.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:34 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ZO focking ongelovelijk slecht om daar te stappen voor buitenspel
Ik gun het Van Gaal wel ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hierbij zou ik toe willen voegen: Liever AZ dan PSV.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:31 schreef Barca het volgende:
Als strijd al genoeg is om het publiek tevreden te stellen dan kan je net zo goed fan zijn van Feyenoord.
Hehehequote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:36 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit echt te denken wat ik moet posten om niet als negativo over te komen.
Maar het gaat lekker hoor!
Ajax toonde wel degelijk inzet, ze gingen duels goed aan, vochten voor elke bal, gingen voor elke bal, dat kun je niet ontkennen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef Rumille het volgende:
[..]
Waar zag jij inzet? In de constante aanvoer van slidings? Wanhopige pogingen om de bal te veroveren die verbazingwekkend veel lukten, maar als dat nou inzet is.
Inzet is naar mijn inziens, de mouwen opstropen, de tegenstander aanpakken en er alles aan doen om die punten te pakken. Dat zag ik niet.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:36 schreef HeatWave het volgende:
Maar het gaat lekker hoor!
Sluit maar aan in de rij alleen Versteegrob is je zelfs voor.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:36 schreef HeatWave het volgende:
Als alleen de 1e helft was gespeeld had ik je gelijk gegeven, maar in de 2e helft zag ik dit niet meer terug.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax toonde wel degelijk inzet, ze gingen duels goed aan, vochten voor elke bal, gingen voor elke bal, dat kun je niet ontkennen.
Punt is dat Ajax te vaak wedstrijden probeert te winnen op kracht, met 1 man minder is dat gewoon niet te doen, dan kom je soms gewoon kracht te kort.
Ajax moet vaker wedstrijden winnen door tactisch slimmer en beter te spelen dan de tegenstander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |