Ja hoor, morgen ben ik het vergetenquote:

Ik moet vooral om die vent lachen die zegt dat het maar een spelletje isquote:Op zondag 1 februari 2009 00:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, als je je als Groningersupporter zo druk moest maken over geen kampioen worden was de gemiddelde leeftijd van overlijden 11 geweest.
 .
 . 

Sja, het is ook erg makkelijk scoren natuurlijk, die gast is idd waarschijnlijk suppoost en snapt net zoveel van voetbal als ik van rationeel reageren na een nederlaagquote:Op zondag 1 februari 2009 00:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik moet vooral om die vent lachen die zegt dat het maar een spelletje is.
Dan word je toch ook leip..
Zie je ook nog allemaal van die Heerenveen supporters lachen op de achtergrond..
 .
.

En volgend jaar doet PSV gewoon weer mee.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niemand, maar ik denk niet dat het geaccepteerd wordt als Marco volgend jaar geen kampioen wordt. Dit jaar nog wel.

Daarom is dit juist het seizoen om kampioen te worden...quote:Op zondag 1 februari 2009 00:54 schreef Longmen het volgende:
[..]
En volgend jaar doet PSV gewoon weer mee.

Sja, de selectie is ook niet goed genoeg in de breedte (eigenlijk helemaal nietquote:Op zondag 1 februari 2009 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Na de 0-1 had ik ook echt iets van ''Marco grijp verdomme nou eens in''. Zeker toen je zag dat we een man minder op het middenveld hadden en Heerenveen juist op deze linie steeds vaker de duels won.
 ) zodra je wissels bestaan uit Oleguer, Sarpong en Leonardo (die ik wel ok vind, maar die krijgt geen contract van MvB) dan is er niets niet goed.
) zodra je wissels bestaan uit Oleguer, Sarpong en Leonardo (die ik wel ok vind, maar die krijgt geen contract van MvB) dan is er niets niet goed.

ja, en daaom is het des te zuur dat de schaal naar van Gaal gaat, of misschien zelfs Twente...quote:Op zondag 1 februari 2009 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daarom is dit juist het seizoen om kampioen te worden...

Maar ja breng dan Lindgren het veld in in plaats van hem 90 minuten lang op de bank te laten rotten denk ik dan. Juist hij is een speler die nog wat rust kan brengen. Nu had je vaak situaties waarbij ze als een stel honden op elkaar sprongen en je moest hopen dat je de bal veroverde....het was niet om aan te zien.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, de selectie is ook niet goed genoeg in de breedte (eigenlijk helemaal niet) zodra je wissels bestaan uit Oleguer, Sarpong en Leonardo (die ik wel ok vind, maar die krijgt geen contract van MvB) dan is er niets niet goed.

Ik realiseer met ook wel dat het achteraf altijd makkelijk lullen is, maar ik heb MvB geloof ik 1 wedstrijd kunnen betrappen op een redelijke wissel. Dit ging toch ook weer nergens over?quote:Op zondag 1 februari 2009 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar ja breng dan Lindgren het veld in in plaats van hem 90 minuten lang op de bank te laten rotten denk ik dan. Juist hij is een speler die nog wat rust kan brengen. Nu had je vaak situaties waarbij ze als een stel honden op elkaar sprongen en je moest hopen dat je de bal veroverde....het was niet om aan te zien.

U vraagt, wij draaienquote:Op zondag 1 februari 2009 01:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat heeft ie dan WEL goed gedaan? We staan morgen 3de, zijn uit de beker en Europees zijn we een ronde verder juist door een speler die geen contract krijgt.

Oh dit is zo verschrikkelijk lekker.quote:

Oh ja, natuurlijk krijgt ie ook een faire kans, met 14 min per pot. Hij wil gewoon weg, maar dat mag ie weer niet van MvB. dat motiveert.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:12 schreef MaxC het volgende:
Heatwave, waarom ben je zo positief over Leonardo? Die jongen raakt misschien per seizoen 2 ballen goed

yeah, met Oranje, de keuze uit de beste spelers ter wereld maar liefst 1 hele goeie wedstrijd spelen, nee ik ben overtuigdquote:
 .
.

. Van mij mag je hoor, maar je voorbeelden slaan echt werkelijk helemaal nergens op en zijn compleet vergezocht. Iedere speler loopt zo'n beetje weg met de trainer en zijn aanpak. Elke Ajax-volgende journalist heeft in zijn verslagen over trainingen en dergelijke altijd de rust die Van Basten uitstraalt en de wil die hij wil overbrengen op de groep om de echte top te halen. Nogmaals, dat doe je niet in een halfjaar en dat is een heel proces. We zijn nu stapje voor stapje beter en mentaal sterker. Misschien niet snel genoeg voor sommigen, maar kan je Van Basten wijten dat er de laatste 4 jaar geen kampioenschap is behaald? Nee. En die voorbeelden van spelers?
. Van mij mag je hoor, maar je voorbeelden slaan echt werkelijk helemaal nergens op en zijn compleet vergezocht. Iedere speler loopt zo'n beetje weg met de trainer en zijn aanpak. Elke Ajax-volgende journalist heeft in zijn verslagen over trainingen en dergelijke altijd de rust die Van Basten uitstraalt en de wil die hij wil overbrengen op de groep om de echte top te halen. Nogmaals, dat doe je niet in een halfjaar en dat is een heel proces. We zijn nu stapje voor stapje beter en mentaal sterker. Misschien niet snel genoeg voor sommigen, maar kan je Van Basten wijten dat er de laatste 4 jaar geen kampioenschap is behaald? Nee. En die voorbeelden van spelers?  . Seriously
. Seriously  .
. 

. En die kerel die knetterhard op zijn plaat ging door een rij of twee over te slaan met het naar beneden gaan
. En die kerel die knetterhard op zijn plaat ging door een rij of twee over te slaan met het naar beneden gaan  !!!
!!!

Ah ok.. Ik snapte er al niets van.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oleguer kwam er in voor Anita, venomsnake, omdat Anita niet meer verder kon. Er werd al 1 op 1 gespeeld en om door vermoeidheid nog op 0-2 te komen, bracht ie Oleguer denk ik. Niet een hele aparte wissel hoor. Aanvallend waren er ook weinig opties meer over.

Zeik niet. De prestaties van Ajax liggen echt niet aan van Basten. Hij heeft een goeie kijk op het spelletje. Het zijn de spelers die het na laten.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeah, met Oranje, de keuze uit de beste spelers ter wereld maar liefst 1 hele goeie wedstrijd spelen, nee ik ben overtuigd.

Ik vind het echt een flutlijstje, sorry..quote:Op zondag 1 februari 2009 00:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij Oranje waren het er al veel:
Davids stopte omdat hij kwam
Perez moest weg
Gabri heeft tijden niet gespeeld zonder aantoonbare reden en was ontevreden
Leonardo krijgt geen faire kans (14 min per pot) maar mag niet weg naar Griekenland.
Schilder was rond met NEC, mocht niet weg.
Sno is terug gezet (eigen aankoop)
en dat is even om kwart voor 1 met een paar biertjes op uit mijn hoofd....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |