Wat zeg je, nep sc-er?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:45 schreef Edwinuss het volgende:
Ajax faalt altijd.
Jij faalt vanwege je TT.
Jij loopt hier allang rond wil je zeggenquote:
Wees blij dat je geen kaartjes hadquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:47 schreef bloodysunday het volgende:
kut,kut,kut zooi
Als je hier enkel bent om te trollen dan kan ik je dat afraden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:45 schreef Edwinuss het volgende:
Ajax faalt altijd.
Jij faalt vanwege je TT.
naja, je doet het toch voor je club hequote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen kaartjes had
En toch, ik wil die derde ster daar ook hebbenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:45 schreef bloodysunday het volgende:
haha die gast op het einde, die ff uit zn plaat ging. haha
Dat hoor jij mij niet zeggen vriend, maar zo'n 90% van mijn posts zijn in de KLB SC. Ik voel me dus oprecht meer SC'er dan hij.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij loopt hier allang rond wil je zeggen
Ik heb een seizoenkaart van Vitesse, misschien moet ik ook weer eens gaanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:49 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
naja, je doet het toch voor je club he
Ik ben een trol.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als je hier enkel bent om te trollen dan kan ik je dat afraden.
De meeste Fok!kers hebben geen leven buiten Fok!, jij hebt dus al geen leven buiten de SCquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:50 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dat hoor jij mij niet zeggen vriend, maar ik post zo'n 90% van mijn posts in de KLB SC. Ik voel me dus oprecht meer SC'er dan hij.
Toch maar ff een reactie :quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
De meeste Fok!kers hebben geen leven buiten Fok!, jij hebt dus al geen leven buiten de SC
Hoe select kan je leefomgeving zijn![]()
Ik kijk niet verder dan de SC, vind het wel goed zo.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
De meeste Fok!kers hebben geen leven buiten Fok!, jij hebt dus al geen leven buiten de SC
Hoe select kan je leefomgeving zijn![]()
Dan mag ik hopen dat je in (omgeving) Arnhem woont, want anders heb je niet veel motieven om voor een club als Vitesse te kiezenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb een seizoenkaart van Vitesse, misschien moet ik ook weer eens gaan
Vitesse... was jij niet die ene die dit seizoen seizoenskaart voor ajax wilde dit seizoen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb een seizoenkaart van Vitesse, misschien moet ik ook weer eens gaan
Ik woon er in.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat je in (omgeving) Arnhem woont, want anders heb je niet veel motieven om voor een club als Vitesse te kiezen
Dan mis je toch veelquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:53 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik kijk niet verder dan de SC, vind het wel goed zo.
Nooit!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:53 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Vitesse... was jij niet die ene die dit seizoen seizoenskaart voor ajax wilde dit seizoen?
Dat is... ... ....quote:
Je zou het eens moeten doenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:53 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik kijk niet verder dan de SC, vind het wel goed zo.
Nee, maar ga eens weg.quote:
Dan kan ik het enigszins begrijpen jaaquote:
ONZ'ers over het algemeen in ONZ komen, en niet in KLBquote:
Ik kom overal, mag ik niet wat meepikken hier dan ?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
ONZ'ers over het algemeen in ONZ komen, en niet in KLB
intrinsiekquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:58 schreef Biogarde het volgende:
Ik zit bij FC Utrecht. Ben nu zeker geen baas
een latente behoeftequote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:58 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ik wil photoshoppen, maar hij staat in het Nederlands. Iemand die weet hoe ik hem in het Engels zet.
Bij instellingenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:58 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ik wil photoshoppen, maar hij staat in het Nederlands. Iemand die weet hoe ik hem in het Engels zet.
De humor voor jou ligt hem vooral in het punt dat wij op je reageren ofnietquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik kom overal, mag ik niet wat meepikken hier dan ?
Nee. Maar de stad Utrechtquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:58 schreef Biogarde het volgende:
Ik zit bij FC Utrecht. Ben nu zeker geen baas
De boodschap op dat plaatjequote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
De boodschap op dat plaatje![]()
De persoon![]()
![]()
![]()
![]()
hou je bek eensquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:26 schreef MiVer het volgende:
waarbij de wissewassen
niet altijd
je weet op het bord leveren
dus dan ga je trekken...
uit de grond trekkenquote:
ONZ is soms ook wel leuk hoorquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:29 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar die kerel op je die foto die je postte is nog een grotere mongool dan dagdag
murp, ben jij het?quote:
ik ontken nietsquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En ik schat in dat jij dat bent?
Het zit je wel diep met KLB dat je zelfs een foto maakt met 'KLBquote:
wtfquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:41 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
"De derde ster daar doe je het voor"
Ik lachte hardopquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:41 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dailymotion.com/goalzzz/video/x87s66_ajax-idioot_sportquote:
Die wil ik als UI, hoe?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:41 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
[Centraal] Icons, smiley's en headers klaar terwijl u wacht! #70
even lief vragen daar
Dus als Feyenoord van AZ wint moet ik Feyenoord <3 zeggen?quote:
STUK KANKER. Jij krijgt het nog moeilijk in de klasquote:
het bloed kruipt....quote:
Nee jongen, het gaat om het stukje dat die op zijn hart slaat. Pannekoek!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus als Feyenoord van AZ wint moet ik Feyenoord <3 zeggen?
Zeg dan gewoon dat Heereveen het goed heeft gedaan en Ajax niet. Maar om dan direct Heerenveen lief te hebben![]()
[..]
STUK KANKER. Jij krijgt het nog moeilijk in de klas
snap niet wat je bedoelt maar heyquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:56 schreef MiVer het volgende:
[..]
het bloed kruipt....
als ook, hij die wappert
de vraag is wie wat waar
maar hoi dus
gelijk dag
dus hun
dat snapt geen hond, maar heyquote:
jawel cowboyquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:56 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nee jongen, het gaat om het stukje dat die op zijn hart slaat. Pannenkoek!
quote:
Gewoon, ik moet credits opbouwen bij de crew. Kan ik altijd nog gebruiken bij m`n volgende ban.quote:
en ik ookquote:Op zondag 1 februari 2009 00:03 schreef murp het volgende:
ik vind het leuk
dat bloemen groeien
zo lekker hard
maar wel in een bak
'Pannekoek en pannenkoek allebei goed' Ga janken vent!quote:
soms dacht ik weer aanquote:Op zondag 1 februari 2009 00:06 schreef MiVer het volgende:
[..]
en ik ook
nadat ik het los trok
en ik hoorde
jawel, je weet
..blurb..
wel fun hoor
kus
En paardebloem en paardenbloem ookquote:Op zondag 1 februari 2009 00:06 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
'Pannekoek en pannenkoek allebei goed' Ga janken vent!
Nee, het is pannenkoek.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:06 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Je zegt toch ook de koekepan?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:06 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dat dus. Nieuwe spelling sinds 2007 dacht ik.quote:
bruin is poepquote:Op zondag 1 februari 2009 00:07 schreef murp het volgende:
[..]
soms dacht ik weer aan
de kleur bruin is oke
waarom nou nu he?
de politie komt eraan
ik ben blij met je groetjesquote:Op zondag 1 februari 2009 00:14 schreef MiVer het volgende:
[..]
bruin is poep
:praat geen poep tegen mij!
maar, na spoelen
toch een hoop fun daar
groetjes voor jou!
D'r is volgens mij geen Nederlander meer die de logica achter die nieuwe spelling begrijpt:quote:Op zondag 1 februari 2009 00:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat dus. Nieuwe spelling sinds 2007 dacht ik.
rot op met je initiaalwoorden en letterwoorden, maar bedenk één vormquote:Waarom is het vwo'er maar havoër?
Dit lijkt onlogisch want beide woorden zijn afkortingen van een onderwijsniveau. De logica bevindt zich echter in het verschil in uitspraak tussen een initiaalwoord (dat letter per letter uitgesproken wordt, zoals vwo) en een letterwoord (afkorting die als een gewoon woord wordt gelezen, zoals havo). Letterwoorden gedragen zich vaak anders dan initiaalwoorden, bijvoorbeeld omdat zij gemakkelijker aanleiding geven tot vervoegde werkwoorden (vutten) en andere woordvormingsprocessen. Daarom worden zij anders behandeld.
hahahaquote:Op zondag 1 februari 2009 00:15 schreef murp het volgende:
[..]
ik ben blij met je groetjes
daar kan ik vuur van maken
dan doe ik dat op de post
lekker warm voor jou
Niet begrijpen is wat anders dan expres fout doen terwijl je het wel weet. Ik zit toevallig bij hem in de klas en hij weet het gewoonquote:Op zondag 1 februari 2009 00:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
D'r is volgens mij geen Nederlander meer die de logica achter die nieuwe spelling begrijpt:
nou kijkquote:Op zondag 1 februari 2009 00:17 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahaha
deze michel weet even niet
hoe of wat precies
maar maakt niet uit
want super fun!
kus terug
Oss.quote:
Zijn er al meer dan twee dan?quote:
Laat maarquote:Op zondag 1 februari 2009 00:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik heb opgelet vrijdag, een dubbele ontkenning. Expres fout doen & terwijl je het wel weet!
Ja, 3quote:
Sorry. Toen ik op invoeren drukte, wist ik al dat het voor geen kanker klopte.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Laat maarGo, and explore some other topics
ik weetquote:Op zondag 1 februari 2009 00:19 schreef murp het volgende:
[..]
nou kijk
zonder hitte geen vuur
zonder warmte geen vlam
dus dat is zo
ik heb liever een ijsspegel
Jep, maar dan moet je hem eerst even bannen daarvoor.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:28 schreef Adelante het volgende:
Is er geen ONZ SC
voor die teksten in
korte stukjes, waar
niemand om geeft?
hoera!
Maar schilderijen gevenquote:Op zondag 1 februari 2009 00:28 schreef Adelante het volgende:
Is er geen ONZ SC
voor die teksten in
korte stukjes, waar
niemand om geeft?
hoera!
Asjeblief: ONZ SC #1 - Gewoon omdat het kanquote:Op zondag 1 februari 2009 00:28 schreef Adelante het volgende:
Is er geen ONZ SC
voor die teksten in
korte stukjes, waar
niemand om geeft?
hoera!
hoe gaat het met jouquote:Op zondag 1 februari 2009 00:28 schreef Adelante het volgende:
Is er geen ONZ SC
voor die teksten in
korte stukjes, waar
niemand om geeft?
hoera!
En dat alles met het geheel, kreeg ik hoog cijferquote:Instorten is dichterbij dan een redding
Slechts het geloof houdt alles overeind
wij hebben geen ONZ SCquote:Op zondag 1 februari 2009 00:28 schreef Adelante het volgende:
Is er geen ONZ SC
voor die teksten in
korte stukjes, waar
niemand om geeft?
hoera!
op zondag in kerkquote:Op zondag 1 februari 2009 00:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jep, maar dan moet je hem eerst even bannen daarvoor.
In dat geval...quote:Op zondag 1 februari 2009 00:32 schreef murp het volgende:
[..]
wij hebben geen ONZ SC
omdat bij ONZ isO+ en
niet hier is het kil en koud
brrr
ik ben een beetje teut
ook hierquote:Op zondag 1 februari 2009 00:32 schreef murp het volgende:
[..]
wij hebben geen ONZ SC
omdat bij ONZ isO+ en
niet hier is het kil en koud
brrr
ik ben een beetje teut
wat is baggerquote:Op zondag 1 februari 2009 00:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
In dat geval...
Ga eens even ONZ fixen, er is bagger daarzo
bier is het verlengstuk tot het hartquote:Op zondag 1 februari 2009 00:31 schreef MiVer het volgende:
[..]
hoe gaat het met jou
vanuit je wezen
met de jaren die tellen
en de identiteit die wisselt
alles goed, hoop ik?
bagger en KLB,quote:Op zondag 1 februari 2009 00:34 schreef murp het volgende:
[..]
wat is bagger
een tijdloze ruimte
tussen goed en kwaad
en dan hebben we nog KLB
ONZ is kutquote:Op zondag 1 februari 2009 00:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
bagger en KLB,
een simpele, voor de hand liggende veronderstelling
ONZ daarentegen
De naam spreekt eigenlijk boekdelen
vasthouden!!!!quote:
Nee ik zit kultureelquote:Op zondag 1 februari 2009 00:36 schreef CylonNL het volgende:
Iemand toevallig ook TMF clubcam aan t kijken?![]()
denk goddelijkquote:Op zondag 1 februari 2009 00:35 schreef gers het volgende:
Is murp een wijf
zal wel zo'n dikke zijn
want anders
was ze gehusseld door jos
ik kan niet hier hangen, laat snel losquote:Op zondag 1 februari 2009 00:36 schreef MiVer het volgende:
[..]
vasthouden!!!!
en hangen
hier dus
hahaha
kus
quote:Op zondag 1 februari 2009 00:36 schreef murp het volgende:
[..]
ONZ is kut
KLB is kut
Fok is kut
wat hou ik toch van kutjes
das mooiquote:Op zondag 1 februari 2009 00:37 schreef murp het volgende:
[..]
ik kan niet hier hangen, laat snel los
dan moet ik weer grijpen voor een grip
ik denk dat ik hier nog wel effe zit
ik klik ook zo bij jouquote:Op zondag 1 februari 2009 00:42 schreef MiVer het volgende:
[..]
das mooi
net in je fobo geklikt
groetjes
lol ouwequote:Op zondag 1 februari 2009 00:43 schreef murp het volgende:
[..]
ik klik ook zo bij jou
wat zal ik zien
is het warm of koud>
Ze verplaatsen alle bagger hierheen, net nu het juist zo goed gingquote:
quote:
ONZ weerquote:Op zondag 1 februari 2009 00:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze verplaatsen alle bagger hierheen, net nu het juist zo goed ging
gaan we zo'n KLB-ONZ oorlogje houden?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze verplaatsen alle bagger hierheen, net nu het juist zo goed ging
bedanktquote:Op zondag 1 februari 2009 00:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
![]()
De emoticon hierboven is michel.gif
Ik mis cerror, die gooide die troep teminste op slot en deed er zelf niet aan mee.quote:
Nee, want die winnen we bij voorbaat, dus da's geen uitdaging.quote:
Goed idee.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 00:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik mis cerror, die gooide die troep teminste op slot en deed er zelf niet aan mee.
In elk geval een mooie kans ONZ plat te laten leggenquote:Op zondag 1 februari 2009 00:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, want die winnen we bij voorbaat, dus da's geen uitdaging.
Je heb geen tieten.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:47 schreef gers het volgende:
ken ik ook eigenlijjk mod worden![]()
heb eventueel al wat rars
Een echte uitdaging zou Community-KLB tegen KLB zijnquote:Op zondag 1 februari 2009 00:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, want die winnen we bij voorbaat, dus da's geen uitdaging.
Ja, met jogy en muus en pr en inso en allemaal...quote:Op zondag 1 februari 2009 00:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het wel jammer dat ik niet eerder Fok! ontdekt hebIk hoorde dat ONZ vroeger heel mooi was
Nee, plat is niet oke, een innige samenwerking of ook wel overname meer.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
In elk geval een mooie kans ONZ plat te laten leggen
Als we het mogen gebruiken als baggerplaats, vind ik het okquote:Op zondag 1 februari 2009 00:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, plat is niet oke, een innige samenwerking of ook wel overname meer.
Waaromquote:Op zondag 1 februari 2009 00:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, met jogy en muus en pr en inso en allemaal...
Hey kijk nou, das een kutje !quote:
groetjes vanuit zeelandquote:
Die doet me aan die drol van South Park denken.quote:
quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 01:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die doet me aan die drol van South Park denken.
Slechte pick up line Bio.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die doet me aan die drol van South Park denken.
dank je groetenquote:Op zondag 1 februari 2009 01:00 schreef MiVer het volgende:
[..]
groetjes vanuit zeeland
naar remlof land
alle goeds
Je bent wel een man van de wereld met Milaan en Londen.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:04 schreef remlof het volgende:
[..]
dank je groeten
terug uit arnhem
ook van ade of
ie wil of niet
Sinds wanneer komen drollen van die kant...quote:
Niemand vind dit mooi?quote:
En Arnhem en Amsterdamquote:Op zondag 1 februari 2009 01:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je bent wel een man van de wereld met Milaan en Londen.
haha, terugquote:Op zondag 1 februari 2009 01:04 schreef remlof het volgende:
[..]
dank je groeten
terug uit arnhem
ook van ade of
ie wil of niet
Ik in elk geval niet.quote:
Ja, maar dat vind ik in dit geval minder interessant dan Milaan en Londenquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 01:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik in elk geval niet.
Dit is mooi zo op dit tijdstip:
Zijn dat niet de BeeGees ?quote:Op zondag 1 februari 2009 01:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik in elk geval niet.
Dit is mooi zo op dit tijdstip:
Klinkt het alsof er vier kanaries worden geplukt?quote:
Een beetjequote:Op zondag 1 februari 2009 01:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Klinkt het alsof er vier kanaries worden geplukt?
quote:Op zondag 1 februari 2009 01:11 schreef behangplakker het volgende:
Dit is ook mooi nu, of iets anders van Marvin, het maakt mij niet uit
Zo kut, want ik ken echt heel veel oude muziek. Maar ik herinner me nooit watquote:
Ik heb al zijn nummer 1 songs op mijn mp4, zo kom ik vaak heerlijk in slaapquote:
Of je hoort het nummer en je hebt dan niet de kans je erop te concentreren zodat je wellicht kan achterhalen van wie het isquote:Op zondag 1 februari 2009 01:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zo kut, want ik ken echt heel veel oude muziek. Maar ik herinner me nooit watIk denk altijd op onverwachte momenten aan oude muziek als ik er niks aan heb.
whehehe, er zit wat op z'n lipquote:Op zondag 1 februari 2009 01:19 schreef zaadvragendeoog het volgende:
B-b-b-b are b-b-b-back to the ..'s
Sourcyquote:
Ja, ik heb nu al 2 maanden dat ik een frans nummer uit de jaren '80 wil achterhalenquote:Op zondag 1 februari 2009 01:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of je hoort het nummer en je hebt dan niet de kans je erop te concentreren zodat je wellicht kan achterhalen van wie het is
quote:Op zondag 1 februari 2009 01:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu al 2 maanden dat ik een frans nummer uit de jaren '80 wil achterhalen![]()
Het was iets van: C'est-pas-pour-moi.
Maar die tekst klopt denk ik niet helemaalMaar hij spreekt de woorden duidelijk apart van elkaar uit in het refrein
Zo, da's ff geledenquote:
Help me nou eens denken met het nummer dat ik zoek in de post boven jou postquote:
Ik denk terug aan PSV onder Ronald Koeman waar ze 13 punten voorstondenquote:
Nog 2 minuten, ik luister nu het einde van de liveversie van Sultans of Swing van 10 minquote:
1992, wat zal er van dat kind geworden zijnquote:
Het is hem trouwens nietquote:
Dat kind is ouder dan ik benquote:Op zondag 1 februari 2009 01:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
1992, wat zal er van dat kind geworden zijn
1992, het jaar van Gigi D'agustinoquote:Op zondag 1 februari 2009 01:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
1992, wat zal er van dat kind geworden zijn
dan is het deze:quote:Op zondag 1 februari 2009 01:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het is hem trouwens nietIk weet de tekst van het nummer niet helemaal, maar zoiets was het wel
Da's veel later. Rond 98, 99 ergens.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:29 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
1992, het jaar van Gigi D'agustino
Verpest de sfeer nou nietquote:Op zondag 1 februari 2009 01:29 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
1992, het jaar van Gigi D'agustino
Nouja, mij kun je alles wijsmaken. Ik heb echt werkelijk niks opgestoken van de franse lesquote:Op zondag 1 februari 2009 01:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan is het deze:
ik ken drie franse nummers ofzo, deze twee en non-rien-ne-rien, non je ne regrette rien
Nee nee, het is deze !quote:Op zondag 1 februari 2009 01:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan is het deze:
ik ken drie franse nummers ofzo, deze twee en non-rien-ne-rien, non je ne regrette rien
Punt is dat Az dit seizoen wel een erg stabiele indruk maakt en ook meer ervaring heeft dan 2 jaar geleden met betrekking tot kans op kampioenschap etc. Ajax daarentegen hangt als los zand aan elkaar en maakt alles behalve een degelijke indruk.. maar je weet het idd maar nooit.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Help me nou eens denken met het nummer dat ik zoek in de post boven jou post![]()
[..]
Ik denk terug aan PSV onder Ronald Koeman waar ze 13 punten voorstonden. Dus ik doe geen uitspraken, het kan maar zo zijn dat AZ opeens een dipje krijgt. Destijds met PSV was ik de enige die zei dat Ajax terug kon komen en dat ze nog kans hadden, toen verklaarde iedereen me voor gek.
Je hebt gelijk. Maar het blijft voetbal, dus ik doe geen uitspraken meerquote:Op zondag 1 februari 2009 01:32 schreef Twerk het volgende:
[..]
Punt is dat Az dit seizoen wel een erg stabiele indruk maakt en ook meer ervaring heeft dan 2 jaar geleden met betrekking tot kans op kampioenschap etc. Ajax daarentegen hangt als los zand aan elkaar en maakt alles behalve een degelijke indruk.. maar je weet het idd maar nooit.
Ik weet nog wel dat dat nummer op 1 kwam bij top of the pops, ik was bij mijn oma aan het eten (wat ik nu al 7 jaar iedere vrijdag doequote:Op zondag 1 februari 2009 01:32 schreef Biogarde het volgende:
2001 zelfs.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gigi_d%27Agostino
True. Maar om dat te vergeten posten we oude muziekquote:
Jaaquote:
1 van de meeste gedraaide platen in cafe's etc. van 2001 gok ikquote:
hun bestequote:Op zondag 1 februari 2009 01:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jaa![]()
Dit is dan weer wat anders, maar ook heerlijk
ik kan geen muziek aan doen, zusje slaapt.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
True. Maar om dat te vergeten posten we oude muziek
Oke, slaapt die op je kamer dan? Heb je geen koptelefoon? Waarom denk ik hier uberhaupt over na?quote:Op zondag 1 februari 2009 01:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik kan geen muziek aan doen, zusje slaapt.
Gewoon draaien, oude muziek vind bijna iedereen mooi.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik kan geen muziek aan doen, zusje slaapt.
Wat? Is het zo raar dat iemand bij een ander op de kamer slaapt?quote:Op zondag 1 februari 2009 01:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oke, slaapt die op je kamer dan? Heb je geen koptelefoon? Waarom denk ik hier uberhaupt over na?
ik hou van die Pendulum Remixquote:Op zondag 1 februari 2009 01:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jaa![]()
Dit is dan weer wat anders, maar ook heerlijk
Jaquote:Op zondag 1 februari 2009 01:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat? Is het zo raar dat iemand bij een ander op de kamer slaapt?
nee kamer ernaast. Jawel maar die ligt op de kamer van mn zusje. Omdat je als je op zaterdagavond om 1:41 achter de computer zit je geen leven hebt.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oke, slaapt die op je kamer dan? Heb je geen koptelefoon? Waarom denk ik hier uberhaupt over na?
Hier heb ik nog op gedanst vroeger op de basisschoolquote:Op zondag 1 februari 2009 01:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat dat nummer op 1 kwam bij top of the pops, ik was bij mijn oma aan het eten (wat ik nu al 7 jaar iedere vrijdag doe)
een kloppend lidquote:Op zondag 1 februari 2009 01:44 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nee kamer ernaast. Jawel maar die ligt op de kamer van mn zusje. Omdat je als je op zaterdagavond om 1:41 achter de computer zit je geen leven hebt.
Doe dat. Ik ga nog even postenquote:Op zondag 1 februari 2009 01:49 schreef Silentalarm het volgende:
ik wil uit en bier drinken en neuken. Maar dat ga ik niet doen. Ik ga slapen.
Trusten allemaal!
blijf nog even...quote:Op zondag 1 februari 2009 01:49 schreef Silentalarm het volgende:
ik wil uit en bier drinken en neuken. Maar dat ga ik niet doen. Ik ga slapen.
Trusten allemaal!
Krijg keiharde kankerquote:Op zondag 1 februari 2009 01:51 schreef MiVer het volgende:
[..]
blijf nog even...
en hou en vast
en hoog en spannend...
ach ja...doei dus!
Je kijkt me aan en rekt je uitquote:
Och joh, na een paar biertjes voel je daar niks meer vanquote:Op zondag 1 februari 2009 01:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Doe dat. Ik ga nog even postenen ik kan niet uit omdat ik last van mijn been heb en amper kan lopen
![]()
je bedoelt zeker van diequote:
Je PIquote:Op zondag 1 februari 2009 01:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je kijkt me aan en rekt je uit
een keer in de zo veel tijd
komen dromen uit
Kusje voor de dood jaquote:Op zondag 1 februari 2009 01:54 schreef MiVer het volgende:
[..]
je bedoelt zeker van die
bobbels
achter het behang
ik snap, zucht
kusje erop!
Nouja, dat dacht ik ookquote:Op zondag 1 februari 2009 01:54 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Och joh, na een paar biertjes voel je daar niks meer van
Waar is dan je rollatortje ? neem die gewoon meequote:Op zondag 1 februari 2009 01:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nouja, dat dacht ik ookDus begon ik wat vroeger met drinken. Maar het probleem is dat ik van beide kanten nu last heb van mijn enkelbanden en dus echt amper kan lopen
Dus is uitgaan ook niet zo'n goed idee, anders kan ik 2 maanden niet voetballen
hahahaquote:
Ik kon hem verwachtenquote:
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA X2quote:Op zondag 1 februari 2009 01:57 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahaha
de goed gewassen
en met boter ingesmeerde
komkommer
bij jou, te gast, binnenin
hahaha
wat slecht was datquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 01:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA X2
al eerder gezienquote:Op zondag 1 februari 2009 01:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA X2
Like i didn't know thatquote:
Was dat van Big Brother ofzo? Die kerel dan hé.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:01 schreef behangplakker het volgende:
Ik moet opeens hier aan denken![]()
![]()
Echt geweldig
die van een bossie, een bossie?quote:Op zondag 1 februari 2009 02:01 schreef behangplakker het volgende:
Ik moet opeens hier aan denken![]()
![]()
Echt geweldig
Nee gewoon van de busquote:
quote:
We gooien wat raalters kwaliteit hier in:quote:
Ja, maar Ajax krijgt het heel moeilijkquote:Op zondag 1 februari 2009 02:10 schreef Zotheid het volgende:
Ondanks de nederlaag was het toch weer erg gezellig in de Arena.
Krijg keiharde uitgezaaide kankerquote:Op zondag 1 februari 2009 02:12 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
We gooien wat raalters kwaliteit hier in:
Wil je voetbal zien dan?quote:Op zondag 1 februari 2009 02:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Krijg keiharde uitgezaaide kanker
Tja...quote:Op zondag 1 februari 2009 02:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, maar Ajax krijgt het heel moeilijk![]()
Rohda Raalte interesseert me niet heel erg veel ofzoquote:Op zondag 1 februari 2009 02:15 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Wil je voetbal zien dan?
Met onze held: Stef Hendriks
Nee, achteraf ben ik er blij om ookquote:
liepen de stemmen niet synchroon met het beeld ?quote:Op zondag 1 februari 2009 02:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, achteraf ben ik er blij om ookHeb me echt geërgerd achter de tv
Logisch.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, achteraf ben ik er blij om ookHeb me echt geërgerd achter de tv
True story?quote:Op zondag 1 februari 2009 02:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Logisch.
Ik kon nog even met Koster praten. En opeens kwam ik in de pressroom terecht.
100%.quote:
Ooh je werkt daarquote:Op zondag 1 februari 2009 02:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
100%.
Best leuk om in de Arena te werken. Sta bij de skyboxen, kan zo lekker meekijken.
Wat doe je daar dan?quote:Op zondag 1 februari 2009 02:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
100%.
Best leuk om in de Arena te werken. Sta bij de skyboxen, kan zo lekker meekijken.
Ik moet inderdaad een paar uur voor de wedstrijd aanwezig zijn. Om klaar te staan voor de eerste gasten (koelkasten bijvullen, buffet klaarzetten enz.). Na de wedstrijd is het alleen het alleen het buffet afbouwen en wachten tot de mensen weg zijn. De glazen en borden worden door een extern bedrijf gedaan.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ooh je werkt daarJa, dat is wel een voordeel inderdaad. Maar als Ajax op zondag voetbalt, moet je dan ook echt vroeg aanwezig zijn, of kun je wel gewoon op zaterdag uitgaan?
De gasten in een skybox bedienen. Iets wat dus tijdens de wedstrijd amper nodig is.quote:
Sowieso zou ik het er wel voor over hebben, en dan vooral omdat je gratis Ajax kunt (mee)kijkenquote:Op zondag 1 februari 2009 02:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad een paar uur voor de wedstrijd aanwezig zijn. Om klaar te staan voor de eerste gasten (koelkasten bijvullen, buffet klaarzetten enz.). Na de wedstrijd is het alleen het alleen het buffet afbouwen en wachten tot de mensen weg zijn. De glazen en borden worden door een extern bedrijf gedaan.
Leuke manier om geld te verdienen.
En ja, zondag is vroeg inderdaad.
Hoe kom je tot zo'n baantje als ik vragen mag.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De gasten in een skybox bedienen. Iets wat dus tijdens de wedstrijd amper nodig is.
Precies, meestal zijn de mensen erg gezelig (ook na avonden als deze) net als de rest van het personeel. Daarnaast is de handdruk van de gastheer meestal ook heel wat waard.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Sowieso zou ik het er wel voor over hebben, en dan vooral omdat je gratis Ajax kunt (mee)kijkenHet lijkt me ook gewoon leuk werk, niet veeleisend omdat mensen meer met de wedstrijd bezig zijn
Horeca uitzendbureau. Maison van der Boer zit in de Arena en vraagt mensen uit bij JMW (www.horeca-uitzendbureau.nl). Echter laat de Arena alleen aan het begin van het seizoen nieuw personeel toe, en dat de eerste paar keer als proef...quote:Op zondag 1 februari 2009 02:37 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Hoe kom je tot zo'n baantje als ik vragen mag.
Dat is weer eens wat anders dan orders pikken bij Schuitemaquote:Op zondag 1 februari 2009 02:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, meestal zijn de mensen erg gezelig (ook na avonden als deze) net als de rest van het personeel. Daarnaast is de handdruk van de gastheer meestal ook heel wat waard.
Ah, ZVO woont tusse Zwolle en Deventer, dus de kans dat hij daar gaat werken is kleinquote:Op zondag 1 februari 2009 02:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Horeca uitzendbureau. Maison van der Boer zit in de Arena en vraagt mensen uit bij JMW (www.horeca-uitzendbureau.nl). Echter laat de Arena alleen aan het begin van het seizoen nieuw personeel toe, en dat de eerste paar keer als proef...
Zolang ik de kosten dek, heb ik daar elke zondag wel voor over hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 02:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ah, ZVO woont tusse Zwolle en Deventer, dus de kans dat hij daar gaat werken is klein
Twentequote:Op zondag 1 februari 2009 02:45 schreef zaadvragendeoog het volgende:
http://www.horeca-uitzendbureau.nl/vacature_detail.php?ID=802 Wat dacht je van FC Twente dan BP, dat kan ook leuk zijn. Het is alleen voor 18 +
Inderdaad. Op die manier sta ik ook op concerten en festivals.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan orders pikken bij Schuitema
Vervoerskosten worden vergoed vanaf de vestiging waar je bent ingeschreven. Alleen levert nier elke vestiging van JMW aan de Arena.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:43 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Zolang ik de kosten dek, heb ik daar elke zondag wel voor over hoor
Vanaf m'n 16e tot 18e heb ik in de keuken van een klein restaurant gewerkt, voorgerechten maken, helpen met de chef aan de warme kant, dat soort werk. Daarna vanaf m'n 18e t/m m'n 19e in verschillende zaken achter de bar / in de bediening gestaan. En nu werk ik bijna een jaar voor dat uitzendbureau en doe daar staatsdiners, voetbalwedstrijden, concerten enz.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:48 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Zotheid, wat voor horeca-ervaring heb jij allemaal?
Ik kom niet verder dan patat bakken en achter de bar staanquote:Op zondag 1 februari 2009 02:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vanaf m'n 16e tot 18e heb ik in de keuken van een klein restaurant gewerkt, voorgerechten maken, helpen met de chef aan de warme kant, dat soort werk. Daarna vanaf m'n 18e t/m m'n 19e in verschillende zaken achter de bar / in de bediening gestaan. En nu werk ik bijna een jaar voor dat uitzendbureau en doe daar staatsdiners, voetbalwedstrijden, concerten enz.
Ik ga ook slapen, weltruste!
Het loont. Qua salaris zal het allemaal niet zoveel schelen (hoewel fooi in de horeca hoog op kan lopen), voor mij is het plezier en contacten met collega's toch echt de reden om voor een baan te kiezen.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:55 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga ook maar eens intensief zoeken naar een leuke baan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |