Dat is eerder eenquote:
Ik heb in mijn leven meer op kinderen gepast dan jij hoor, was het niet via de kerk dan was het wel op de koters van mijn op dertig jarige leeftijd nog steeds puberende zus. Ik durf dus te zeggen dat ik meer weet van kinderen dan jij, en dan de ouders van het condoom slikkende kind.quote:
Valse hoop, zie OP.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:41 schreef Grunn1988 het volgende:
Hopen dat er een knoopje in zit.
quote:Op zondag 1 februari 2009 05:13 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven meer op kinderen gepast dan jij hoor, was het niet via de kerk dan was het wel op de koters van mijn op dertig jarige leeftijd nog steeds puberende zus. Ik durf dus te zeggen dat ik meer weet van kinderen dan jij, en dan de ouders van het condoom slikkende kind.
When you've ran out of agruments, use a smiley!quote:
en ook al is de kans 0,001% je zal als ouder altijd in angst zitten tot de definitieve uitslag van de test die pas na een paar maanden kan ...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan nog, tenzij hij vers was, is het virus waarschijnlijk allang dood.
Alleen maar omdat ze slecht geinformeerd zijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:22 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
en ook al is de kans 0,001% je zal als ouder altijd in angst zitten tot de definitieve uitslag van de test die pas na een paar maanden kan ...
Dan is de kans op een HIV-infectie natuurlijk ook groter.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:39 schreef mirved het volgende:
Dat kind wordt vast homo. Hij slikt al op jonge leeftijd.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:39 schreef mirved het volgende:
Dat kind wordt vast homo. Hij slikt al op jonge leeftijd.
Misschien is het virus inmiddels wel gemuteerd enzo.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:14 schreef DJ-Maurits het volgende:
Wat een stemmingmakerij.... HIV is één van de zwakste virussen, de kans op besmetting via een gebruikt condoom kan je zelfs als je je best doet vergeten. Maar natuurlijk moet het wel even in het nieuwsbericht vermeld worden... walgelijke Amerikanen
.
Nou ja, heb ergens gelezen dat de kans heel erg minimaal is dat je HIV krijgt als je het oraal binnenkrijgt. Maar het risico blijft er.quote:
Als hij voor iedere keer dat hij nu homo genoemd wordt een stuiver krijgt wel jaquote:Op maandag 2 februari 2009 18:01 schreef Hephaistos. het volgende:
Nou, dat jochie heeft z'n collegegeld alvast binnen in ieder geval...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |