Tex, jij woont toch in Uithoorn?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:01 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik zei ook vanafLater is ook goed, kan ik nog even oefenen
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:51 schreef Reinhilde het volgende:
nixxx en ik zijn erg gecharmeerd van de girasol mokka, maar ik kan 'm nergens vinden?
Is die niet meer verkrijgbaar?
Worden Ellaroo's net zo zacht als girasols?
volgens mij is dit een afdekdoekapparaat voor als je in het wild wilt borstvoeden en niet te koop wilt zitten. Niet als draagdoek, zo te zien.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:48 schreef mrien het volgende:
Nieuw soort draagdoek?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwam hem tegen in de Wij jonge ouders, vind het maar een apart ding en lijkt me ook nog eens onhandig..
Het heeft niks met dragen te maken.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:48 schreef mrien het volgende:
Nieuw soort draagdoek?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwam hem tegen in de Wij jonge ouders, vind het maar een apart ding en lijkt me ook nog eens onhandig..
quote:FEEDI
Of je nu fles- of borstvoeding geeft; met de Feedi wordt voeden van je baby een stuk makkelijker.
Op de zachte katoenen flessendoek kun je alle soorten flessen bevestigen, groot en klein. Zo heb je één hand vrij tijdens het voeden, bijvoorbeeld om je kleintje te stimuleren tijdens het drinken of om je andere kind aandacht te geven.
Borstvoeden kan met de Feedi vertrouwd en discreet, terwijl je oogcontact houdt met je baby, die rustig kan drinken en niet wordt afgeleid door z’n omgeving.
Bron.
http://www.mapekka.fi/mapekkaeng/html/woven_baby_wraps.htmlquote:Op zondag 1 februari 2009 19:28 schreef Reinhilde het volgende:
Op die Noorse website hebben ze idd nog de mokka, maar alleen in 4.2 en 4.6, en dat is te kort voor nixxx.![]()
Nr. 27 vinden we ook wel erg mooi!
Maarrrr op een Engelse website heb ik de Ellaroo Kristen gezien voor 42 pond!
Moeilijk, moeilijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |