Inderdaad.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
WIJ van [Singles] hier op fok zijn er met een groep heen geweest, en sja qua publiek heb je gelijk niet veel lekkers (op ons groepje na dan) maar we hebben het echt reuze naar onze zin gehad!
Plezier moet je zelf maken!
Ok, ik was er ook en ik heb goed opgelet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:58 schreef HandiMAN het volgende:
Er zat totaal geen sfeer in het publiek en er gebeurde ook helemaal NIETS. In een normale kroeg zie je af en toe nog wat geflirt en versierpogingen. Gisteren; noppes nada.
Mijn collega en ik waren het na een half uur dusdanig zat dat we maar de bus hebben gepakt naar haarlem waar we om 12 uur nog een tof feestje hebben kunnen pakken
Je kon er bowlen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:14 schreef Ronaldsen het volgende:
Waarom was de entree prijs 22 euro? was de drank inbegrepen of kwamen er artiesten?
En vooroordelen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:36 schreef cesareborgia het volgende:
Frisdrank , sociaal gestoorde mensen en bowlen. De ingrediënten voor ieder geslaagd feestje.
jezus, wat een prijzen..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je kon er bowlen.en waren verschillende zaaltjes. Zou het niet elke maand betalen maar goed.
Drinken was niet inbegrepen. Kon 10 bonnen halen voor 11.50. Gemiddeld drankje (frisdrank iig) was 2 bonnen geloof ik.
Ik ben ook ooggetuige. Niet elke persoon die daar was, was contactgestoord. Das over 1 kam scheren.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:11 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Ik ga op het verslag van TO af =ooggetuige.
Van die 1 bon weet ik eigenlijk niet. Anderen hadden drankjes nogal gehaald.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:53 schreef Meddo het volgende:
[..]
jezus, wat een prijzen..
was er überhaupt iets dat 1 bon kostte? of bleek pas na de entree dat je voor een drankje twee bonnen (2,30) moest betalen
denkt iedereen.. oeh gelukkig de drank is niet zo duur.. maar 1,15 voor een biertje
blijkt dat je het dubbele moet betalen![]()
Nerds onderling hequote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
WIJ van [Singles] hier op fok zijn er met een groep heen geweest, en sja qua publiek heb je gelijk niet veel lekkers (op ons groepje na dan) maar we hebben het echt reuze naar onze zin gehad!
Dat is het ook.... heb echt in een deuk gelegen om de meeste mensenquote:Op zondag 1 februari 2009 09:14 schreef Registratiedienst het volgende:
Zulke feesten zijn inderdaad gericht op vrouwen van 30+ die nog graag kinderen willen. Lijkt mij wel grappig om zulke mensen te checken vanuit een hoekje met een glas fris in mijn hand.
En dat was je die 22 euro wel waard?quote:Op zondag 1 februari 2009 10:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat is het ook.... heb echt in een deuk gelegen om de meeste mensen
quote:Op zondag 1 februari 2009 10:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat is het ook.... heb echt in een deuk gelegen om de meeste mensen
Zou jij willen vrijen (quote:Op zondag 1 februari 2009 11:41 schreef Pappie_Culo het volgende:
TS is naar het grote singlesfeest geweest
TS heeft niet gescoord
Hopeloos.
Je kan er ook heen gaan met vrienden en dan gewoon een leuke tijd hebben.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:38 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
. Ik moet gewoon met een vriend gaan, en dan daar openlijk gaan zoenen (paar uurtjes later). Zo droog, zo hard.
. Goed, ik ben geen sadist.
.
Er liepen ook vrouwen van in de 20 rond. Niet alles was 30 of 40+.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:42 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Zou jij willen vrijen () met deze dames (zie profielomschrijving in openingspost)?
Wrakduiken noemden we dat bij studentenfeesten, als alle leuke meisjes alweer naar huis warenquote:Op zondag 1 februari 2009 11:42 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Zou jij willen vrijen () met deze dames (zie profielomschrijving in openingspost)?
quote:Op zondag 1 februari 2009 11:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wrakduiken noemden we dat bij studentenfeesten, als alle leuke meisjes alweer naar huis waren
eensch... dierentuin kost net zoveelquote:Op zondag 1 februari 2009 11:37 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Observatie. Echt wel 22 euro waard.
Hoezo? Als je naar een singlesfeest gaat dan wil je toch gewoon scoren?quote:Op zondag 1 februari 2009 11:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan er ook heen gaan met vrienden en dan gewoon een leuke tijd hebben.
Is dat de bedoeling van dat soort feesten? Ik snapte er al niks vanquote:Op zondag 1 februari 2009 11:51 schreef nozem het volgende:
[..]
Hoezo? Als je naar een singlesfeest gaat dan wil je toch gewoon scoren?
quote:Op zondag 1 februari 2009 11:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
eensch... dierentuin kost net zoveelen dit had bijna het zelfde effect al dan niet grappiger
Natuurlijk is dat de bedoeling. En stiekem weten alle bezoekers dat, het is alleen wat minder eng om vol te blijven houden dat je gewoon komt om een leuke tijd te hebben en dat scoren niet per se hoeft.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat de bedoeling van dat soort feesten? Ik snapte er al niks van
Voor is zo feest nu niet echt de plaats waar ik iemand tegen zou komen veels te druk enzo.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:57 schreef nozem het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat de bedoeling. En stiekem weten alle bezoekers dat, het is alleen wat minder eng om vol te blijven houden dat je gewoon komt om een leuke tijd te hebben en dat scoren niet per se hoeft.
Mooi plaatje.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:59 schreef Registratiedienst het volgende:
Het is zo pijnlijk allemaal.. Het biologisch klokje blijft maar door tikken...
[ afbeelding ]
Maar ik neem aan dat dat vooral is om het aapjes kijken?quote:Op zondag 1 februari 2009 11:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor is zo feest nu niet echt de plaats waar ik iemand tegen zou komen veels te druk enzo.
Maar wel leuk om er een keer geweest te zijn.
Aapjes kijken dat zeker en gewoon lol hebben met elkaar.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat dat vooral is om het aapjes kijken?
Of hebben ze er echt toffe muziek en geweldig feestpubliek met een sfeer waarbij het dak eraf gaat.
aapjes kijkenquote:Op zondag 1 februari 2009 12:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat dat vooral is om het aapjes kijken?
Of hebben ze er echt toffe muziek en geweldig feestpubliek met een sfeer waarbij het dak eraf gaat.
Volgende keer zouden wij ze eigenlijk punten moeten gaan geven.quote:
Vrijen niet, maar de liefde bedrijven is natuurlijk een heel ander verhaalquote:Op zondag 1 februari 2009 11:42 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Diederik toch.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:13 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Vrijen niet, maar de liefde bedrijven is natuurlijk een heel ander verhaal
Volgende keer ga ik mee Duimpjequote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
Volgende singlesfeest maken wij er gewoon een Fok!meet van.quote:
Blijf maar geloven...quote:Op zondag 1 februari 2009 12:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om het uiterlijk, maar om het innerlijk.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik ben niet zo thuis in die symboliek. Help me eens evenquote:Op zondag 1 februari 2009 12:24 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Blijf maar geloven...
[ afbeelding ]
Foei. Ohm. Innerlijk boven uiterlijk-mantra.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in die symboliek. Help me eens even
Dank u. Er schort duidelijk nog eea aan mijn kennis. Ik zou er bijna Sokrates van gaan citeren.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:27 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Foei. Ohm. Innerlijk boven uiterlijk-mantra.
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:31 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dank u. Er schort duidelijk nog eea aan mijn kennis. Ik zou er bijna Sokrates van gaan citeren.
Hell no.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:08 schreef Syheriat het volgende:
Is er niks gebeurd tussen de groep vrijgezelle fok!kers dan?
Mijn alternatieve, stoere, rare dekseltje was er anders niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
trouwens het publiek was gewoon gevarieerd van alles wat, dus voor elk potje een dekseltjealleen onze pot in t goepje heeft niet zo naar dekseltjes gekeken geloof ik
Volgende keer gewoon beter zoeken.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn alternatieve, stoere, rare dekseltje was er anders niet.
is goed. volgende keerquote:Op zondag 1 februari 2009 12:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
trouwens het publiek was gewoon gevarieerd van alles wat, dus voor elk potje een dekseltje
alleen onze pot in t goepje heeft niet zo naar dekseltjes gekeken geloof ik
Die is nog mooier dan "Resteficken"quote:Op zondag 1 februari 2009 11:46 schreef Hexagon het volgende:
Wrakduiken noemden we dat bij studentenfeesten
Geen leuke Fok!kers dan?quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
Je kunt toch ook fok meeten en "gewoon een gezellige avond hebben" ergens waar het wel leuk is en waar je geen 22 euro moet betalen
Jij bent dus ook lelijk en niet sociaal capabelquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:59 schreef iBolt het volgende:
[..]
Jij bent dus ook lelijk en niet sociaal capabel+1 heuurrr
Verder brilljante OP trouwens
Juist wel dat is het probleemquote:Op zondag 1 februari 2009 17:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij hebt haar FoBo duidelijk niet gezien.
Wieso nicht?quote:
Idd, je kunt er natuurlijk donder op zeggen dat je op een single'feest' alleen maar gefrustreerde en spuuglelijke mensen tegenkomt.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:51 schreef Heremeteit het volgende:
Kun je niet beter die 22 euro ergens aan bier besteden?
Wat is dat voor een triest sadomasochisme?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Schijnen ook veel stelletjes naartoe te gaan.
Geen idee, opzoek naar andere swingers misschien.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat is dat voor een triest sadomasochisme?
Zou kunnen, maar kunnen ze daarvoor beter niet naar swingersfeesten? Dat subcultuurtje heeft toch wel eigen circuit? Het klinkt gewoon zo ubertriest.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee, opzoek naar andere swingers misschien.
Ik had teveel lol met mrbox of viel dat niet op?quote:Op zondag 1 februari 2009 12:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
trouwens het publiek was gewoon gevarieerd van alles wat, dus voor elk potje een dekseltje
alleen onze pot in t goepje heeft niet zo naar dekseltjes gekeken geloof ik
Mrbox had lol met iedere vrouw.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik had teveel lol met mrbox of viel dat niet op?
Alleen maar jaquote:Op zondag 1 februari 2009 17:45 schreef elcastel het volgende:
[..]
Idd, je kunt er natuurlijk donder op zeggen dat je op een single'feest' alleen maar gefrustreerde en spuuglelijke mensen tegenkomt.
je hebt toch een lijst ingevuld. En je weet het, soort zoekt soort. dus...quote:Op zondag 1 februari 2009 21:32 schreef skippy22 het volgende:
Laat ik het een keer proberen Ben zelf niet knap Maar die kippetjes daar zijn echt spuuglelijk Jammer dat het geen pixel schermpje blijft
Je zult het niet geloven, maar het zijn gewoon mensen.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:28 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
ik ben trouwens wel benieuwd hoe fokkers doen op zo'n fokmeeting. hier gebruiken mensen altijd de raarste termen en emotions (b.v.), en ben benieuwd wat er in RL van over blijft.
.
Ik heb fokkers:quote:Op zondag 1 februari 2009 21:28 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
ik ben trouwens wel benieuwd hoe fokkers doen op zo'n fokmeeting. hier gebruiken mensen altijd de raarste termen en emotions (b.v.), en ben benieuwd wat er in RL van over blijft.
Helaas, ben ik weer voor zulke dingen te nuchter..quote:Op zondag 1 februari 2009 11:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wrakduiken noemden we dat bij studentenfeesten, als alle leuke meisjes alweer naar huis waren
how true!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:44 schreef Synthesist het volgende:
[..]
je hebt toch een lijst ingevuld. En je weet het, soort zoekt soort. dus...
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik had teveel lol met mrbox of viel dat niet op?
dat dus en ja wij gingen dan ook niet echt om te 'scoren' hequote:Op maandag 2 februari 2009 16:46 schreef vencodark het volgende:
Ach, ik heb een prima avond gehad iig. Dat geld verdien ik wel een keer terug, komt wel goed.
Het was weer eens wat nieuws maar was niet van plan voortaan elke maand te gaan. Had vantevoren ook niet echt een beeld. Wat iemand zei, om als relatieplanet dan ook soort 'spellen' te bedenken waardoor de mensen echt in contact komen, is wel een goed idee.
Nu liep iedereen daar een beetje rond en leek het wel 1 groot café/discotheek waar iedereen met eigen vrienden heen was.
Maar goed, zoals ik al zei: prima avondje gehad en vond het qua organisatie ook gewoon goed. Geen last gehad van slechte parkeerplaatsen en vieze vloeren iig.Netjes verzorgd.
Wie zegt dat ik niet ging om te scoren.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat dus en ja wij gingen dan ook niet echt om te 'scoren' hedat scheelt ook weer een hoop hahaha
Doe niet zo denigrerend!quote:Op zondag 1 februari 2009 12:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer zouden wij ze eigenlijk punten moeten gaan geven.
Klinkt best wel gezelligquote:Op maandag 2 februari 2009 00:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb fokkers:
Dronken van de trap zien vallen.
Dronken tegen een taxi aan zien kotsen.
Dronken op straat zien slapen.
Dronken op straat zien kotsen.
Als MILF zien zoenen met minderjarige fokkers
Zien strippen in een restaurant.
En dat waren samen nog maar 2 meets.
|
Forum Opties | |
---|---|