Dat zijn nog eens verlagingenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:28 schreef Aether het volgende:
Credit Europe deposito's
3 maanden - 4,25% » 3,50%
6 maanden - 4,50% » 3,50%
9 maanden - 4,50% » 3,75%
1 jaar - 5,00% » 4,00%
2 jaar - 5,50% » 4,25%
3 jaar - 5,00% » 5,25%
En zo is Credit Europe uit de deposito top 5 lijstjes gevallen in de OP. Ik ben benieuwd wanneer NIBC en MoneYou volgen met een renteverlaging op de internetspaarrekening. Die 4,8% is wel erg hoog op dit moment. Zal mij niets verbazen dat ze op korte termijn de rente verlagen naar maximaal 4,5%.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens verlagingenBehalve dan die drie jaar, zouden ze verwachten dat het dan weer goed gaat?
Volgens mij heb ik dat precies op het goede moment gedaan (voor de kredietcrisis) en bij de goede bank (overheidsbank). Overigens zitten we hier in het topic "banken met hoge rente", dus volgens mij zetten we allemaal geld ergens vast. Niet iedereen voor zo'n lange termijn als mij, maar ik denk dat mensen op dit moment graag met mij geruild haddenquote:
Ze zijn helemaal niet verplicht dit aan te kondigen. Van CEB was bekend dat de deposito's 16 maart aangepast zouden worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:44 schreef Greetings het volgende:
Trouwens, wat een naaistreek van CEB, doe die nooit aan renteverlagingen een week van te voren aankondigen?
Als de Top Interest over twee maanden 3,75% is is het wel interessant.quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:07 schreef Asgard het volgende:
Zo vaag van CEB. Alleen de 3 jaar deposito is nog hoger dan de 4,5% die je krijgt bij je Top Interest.
Waarom zou je je geld nu vastzetten voor bijv. 4% (één jaar) als je nog 4,5% kan vangen op de Top Interest? Of is dit een teken dat binnenkort ook de top-interest flink gaat zakken?
quote:Aanpassing rentetarieven spaarrekeningen
In navolging op de ontwikkelingen in de markt, zal Akbank N.V. per 19 maart 2009 de rentepercentages van de AK Spaarrekeningen aanpassen.
- AK Internet Spaarrekening: 4,00%* (voorheen 4,50%)
- AK Internet Plus Spaarrekening: 3,75%* (voorheen 4,25%)
- AK Spaarrekening: 3,75 %* (voorheen 4,25%)
- AK Plus Spaarrekening: 3,70%* (voorheen 4,20 %)
Staat er al een tijd in.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:43 schreef Hanneke1983 het volgende:
Moet "AEGON Eigen stijl Sparen" er ook niet bij?
Je vergeet de voorjaarsactiequote:Op woensdag 18 maart 2009 16:13 schreef Bulletdodger het volgende:
Zo gaat weer lekker bij de AKBANK
[..]
Bij bijna gelijke rente en het hebben van rekeningen bij zowel AT als CE is CE aantrekkelijker dan AT, puur omdat bij AT Bank vastzetten écht vastzetten betekent (op basis van de algemene voorwaarden) en bij CE nog wel aan je geld te komen is in geval van het kopen van een huis, ontslag etc.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:02 schreef darktower het volgende:
De rentes gaan nu allemaal wel HEEL snel omlaag. AT Bank blijft de hoogste deposito rentes houden, ik ga daar morgen nog maar het laatste restje geld dat ik op spaarrekeningen had staan (die hoge rentes hadden maar nu ineens op 3% staan) naar verhuizen en voor 36 maanden parkeren a 5,3%. Ik denk dat we heel binnenkort met alle banken ruim onder de 5% en zelfs wel 4% duiken?
Dan moet je inderdaad snel zijn, want vanaf vrijdag 20 maart gaan ook de rentes op de deposito's van AT Bank naar beneden. Daarnaast gaat de internetspaarrekening dan van 4,5 naar 4,25%.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:02 schreef darktower het volgende:
AT Bank blijft de hoogste deposito rentes houden, ik ga daar morgen nog maar het laatste restje geld dat ik op spaarrekeningen had staan (die hoge rentes hadden maar nu ineens op 3% staan) naar verhuizen en voor 36 maanden parkeren a 5,3%. Ik denk dat we heel binnenkort met alle banken ruim onder de 5% en zelfs wel 4% duiken?
Klopt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:05 schreef Hanneke1983 het volgende:
Aegon, DeltaLloyd en Ohra zijn toch allen 100% NL?
36 maanden blijft 5,3% gelukkig. Dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:39 schreef RJD het volgende:
[..]
Dan moet je inderdaad snel zijn, want vanaf vrijdag 20 maart gaan ook de rentes op de deposito's van AT Bank naar beneden. Daarnaast gaat de internetspaarrekening dan van 4,5 naar 4,25%.
Nee. Dat tarief betaal je idd voor het pinnen e.d.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:08 schreef SharkPB het volgende:
Bij de Postbank betaal ik altijd een bepaald tarief voor een basispakket. Hebben al die spaarbanken met 'hoge' rentes dat ook? Of is dat tarief een soort vergoeding voor de mogelijkheid voor bijvoorbeeld pinnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |