hoe lang heb je 'm al dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:46 schreef brother52 het volgende:
Ik bedenk me ineens dat mijn Les Paul straks bijna in waarde verdubbeld is
Die Epiphone G-400 is zeker een aanrader! Ik heb hem ook en ben er zeer tevreden meequote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:31 schreef SperZii het volgende:
TVP'tje..
Morgen naar feedback rotterdam om een epiphone g-400 en roland cube uit te gaan proberen en als het bevalt ook meteen aan te schaffen!
Nice, welke uitvoering? Op de feedback website staat nu een G-400 Cherry en een G-400 1966..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:14 schreef Xylon het volgende:
[..]
Die Epiphone G-400 is zeker een aanrader! Ik heb hem ook en ben er zeer tevreden mee![]()
Zonder Blues zat jij nu nog vader jacob te spelen. + Niet fukken met Joe Bonamassa.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:54 schreef The_Dean het volgende:
Blues is voor 70 jarige dikke negers. En Stevie Ray Vaughan en Joe Bonamassa.
Whehehe, jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:46 schreef brother52 het volgende:
Ik bedenk me ineens dat mijn Les Paul straks bijna in waarde verdubbeld is
Ik 'fuk' ook niet met Joe, die man is juist steengoedquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:07 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Zonder Blues zat jij nu nog vader jacob te spelen. + Niet fukken met Joe Bonamassa.
Dan is ie 9. Mijn Ibanez heb ik 8 jaar geleden in Euro's betaald en is sinds 3 weken vervangen door mijn nieuwe liefde, Squire:quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:04 schreef brother52 het volgende:
Een jaar of 8 denk ik. Het was tenminste nog in de guldentijd dat ik hem kocht.
Ook Ik heb een Epiphone G400 Worn cherry, Heerlijke gitaar!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:31 schreef SperZii het volgende:
TVP'tje..
Morgen naar feedback rotterdam om een epiphone g-400 en roland cube uit te gaan proberen en als het bevalt ook meteen aan te schaffen!
Ik heb de G-400, maar als ik had kunnen kiezen tussen de G-400 en de 1966, dan was ik wss voor de 1966 gegaan, die pickguard is gewoon masterlijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:16 schreef SperZii het volgende:
[..]
Nice, welke uitvoering? Op de feedback website staat nu een G-400 Cherry en een G-400 1966..
Het enige verschil dat ik zie is dat het zwarte stuk verder doorloopt..
Geen idee eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:09 schreef SperZii het volgende:
Hmm ja dat sowieso.. maar ben een leek op het gebied van elektrische gitaren, waar zorgt de pickguard precies voor? En dus in de standaard G-400 zit dat niet?
edit: oh wacht dat is precies hetzelfde wat ik bedoelde, alleen ik wist de juiste naam er even niet voor![]()
Maar volgens mij zijn er verder geen "inwendige" verschillen of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |