hoe lang heb je 'm al dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:46 schreef brother52 het volgende:
Ik bedenk me ineens dat mijn Les Paul straks bijna in waarde verdubbeld is
Die Epiphone G-400 is zeker een aanrader! Ik heb hem ook en ben er zeer tevreden meequote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:31 schreef SperZii het volgende:
TVP'tje..
Morgen naar feedback rotterdam om een epiphone g-400 en roland cube uit te gaan proberen en als het bevalt ook meteen aan te schaffen!
Nice, welke uitvoering? Op de feedback website staat nu een G-400 Cherry en een G-400 1966..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:14 schreef Xylon het volgende:
[..]
Die Epiphone G-400 is zeker een aanrader! Ik heb hem ook en ben er zeer tevreden mee![]()
Zonder Blues zat jij nu nog vader jacob te spelen. + Niet fukken met Joe Bonamassa.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:54 schreef The_Dean het volgende:
Blues is voor 70 jarige dikke negers. En Stevie Ray Vaughan en Joe Bonamassa.
Whehehe, jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:46 schreef brother52 het volgende:
Ik bedenk me ineens dat mijn Les Paul straks bijna in waarde verdubbeld is
Ik 'fuk' ook niet met Joe, die man is juist steengoedquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:07 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Zonder Blues zat jij nu nog vader jacob te spelen. + Niet fukken met Joe Bonamassa.
Dan is ie 9. Mijn Ibanez heb ik 8 jaar geleden in Euro's betaald en is sinds 3 weken vervangen door mijn nieuwe liefde, Squire:quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:04 schreef brother52 het volgende:
Een jaar of 8 denk ik. Het was tenminste nog in de guldentijd dat ik hem kocht.
Ook Ik heb een Epiphone G400 Worn cherry, Heerlijke gitaar!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:31 schreef SperZii het volgende:
TVP'tje..
Morgen naar feedback rotterdam om een epiphone g-400 en roland cube uit te gaan proberen en als het bevalt ook meteen aan te schaffen!
Ik heb de G-400, maar als ik had kunnen kiezen tussen de G-400 en de 1966, dan was ik wss voor de 1966 gegaan, die pickguard is gewoon masterlijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:16 schreef SperZii het volgende:
[..]
Nice, welke uitvoering? Op de feedback website staat nu een G-400 Cherry en een G-400 1966..
Het enige verschil dat ik zie is dat het zwarte stuk verder doorloopt..
Geen idee eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:09 schreef SperZii het volgende:
Hmm ja dat sowieso.. maar ben een leek op het gebied van elektrische gitaren, waar zorgt de pickguard precies voor? En dus in de standaard G-400 zit dat niet?
edit: oh wacht dat is precies hetzelfde wat ik bedoelde, alleen ik wist de juiste naam er even niet voor![]()
Maar volgens mij zijn er verder geen "inwendige" verschillen of wel?
Wat een hoerensnaren gedoe.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:29 schreef Wunny het volgende:
Godverdomme, wat een gekanker is dit zeg.
De nieuwe snaar die ik erop zette sprong,, dus oude erop gezet, pakt dat hoeren stem ding hem niet.
Die zijn er niet voor onder de honderd euro...Volgens mij is die boss de goedkoopste en die is er al dik over....quote:Op zondag 1 februari 2009 01:21 schreef emokid het volgende:
Wat is een beetje goede looper voor onder de 100? Ik wil een beetje tracks over elkaar heen spelen, hoeven niet per se uitgerust te zijn met tweaks, maar wil ook geen droog ding. Ik heb de Digitech Jamman op het hoog maar voorlopig nog veel te duur.
Welke?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:21 schreef KaMo het volgende:
Vandaag zo'n toneport geprobeert, klinkt nice =O
Je moet juist blijven en je bezatten johquote:Op zondag 1 februari 2009 12:03 schreef Aresdreams het volgende:
optreden met solar fall gister was vet
relaxte gasten van die band...
alles was naderhand snel in de auto's weggewerkt en konden we weer naar huis
maar het was toch aardig gevuld, het kroegje waar we speelde.
Deep Purple gaat echt nooit vervelen.quote:
Richie Blackmorequote:Op zondag 1 februari 2009 12:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Deep Purple gaat echt nooit vervelen..
Oh en: Roger Glover.
Uhuhquote:Op zondag 1 februari 2009 13:20 schreef The_Dean het volgende:
Zo'n witte LTD Eclipse is toch wel een bruut apparaat
[ afbeelding ]
LTD EC-1000 SW
Kampen! 't Ukien!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:32 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, Raemons nieuwe gitaar is wel tof..
Hey, zijn er in Drenthe ook toffe zaken waar wij op kunnen treden?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |