Ja idd. Ik wil die P van hen, man. Damn. Kijken of ik die uit GB kan halen. Maar eerst die ander nog...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of een Vintage.
Vintage is de nieuwe London City
Sober dusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Tof, welk nummer? Wij hebben ooit Stinkfist gespeeld, die is goed te doen.Sober ook wel, trouwens.
Het is dat ze geen Explorers maken, anders had die al bij mij thuis gestaan. Dan moet ik binnenkort maar eens voor een SG gaan kijken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:25 schreef Witchfynder het volgende:
Ja idd. Ik wil die P van hen, man. Damn. Kijken of ik die uit GB kan halen. Maar eerst die ander nog....
Edge 4quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja idd. Ik wil die P van hen, man. Damn. Kijken of ik die uit GB kan halen. Maar eerst die ander nog....
klopt, die staat namelijk bij hem thuis.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:47 schreef msnk het volgende:
Maar euh..
Waar had je die Epiphone LP special gezien dan The_Dean, misschien kan ik hem zelf even opzoekenLeuke prijs ook, alleen kan hem niet vinden op feedback..
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
klopt, die staat namelijk bij hem thuis.
Kloptquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
[TK] Epiphone LP Special
Dit is hem volgens mij.
Wat voor TonePort zoek je?quote:
ux 2 ofzo, voor gitaar, bass en mic's (XLR)quote:
Geeft niks, had het ook iets duidelijker kunnen zeggenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:47 schreef msnk het volgende:
Ah zoHad ik niet gezien
Zal je er verder wel over PM-en dan
Met een 2e hands gitaar, krijg je veel waar voor je geld. De ergste afschrijving is er vanaf, dus stukje goedkoper dan nieuw en zo kun je dus een beetje zien of het wat voor je is zonder er meteen al teveel geld aan uit te geven. Moet je wel eigenlijk iemand kunnen meenemen die er een beetje kijk op heeft. Of je koopt die Epiphone van Dean, hij zorgt altijd goed voor zijn gitarenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:07 schreef msnk het volgende:
Hoe zijn jullie begonnen? Er zullen vast wel mensen zijn die dezelfde probleem hebben gehad als ik?
Vergeet de spullen niet die er nog bij zitten, dan klopt die prijs wel weer redelijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:27 schreef TeleluvR het volgende:
Misschien dat niemand het hier durft te zeggen over godfather Dean (:)), maar ik vind zijn aanbieding aan de dure kant:
Epiphone Special is nieuw iets van 150 en die Frontman iets van 100, maakt samen 250. Dus tweedehands 240 vind ik niet zo'n superaanbieding.
Dean kennende is het spul puik in orde en afgesteld, maar dan zou ik iets van 175-200 euro toch een stuk redelijker vinden...
Kabeltje+stand=10-15 euro nieuw? veel meer dan dat toch niet...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vergeet de spullen niet die er nog bij zitten, dan klopt die prijs wel weer redelijk.
BTW: wie heeft de OP zo verneukt?quote:
Valt vies tegen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kabeltje+stand=10-15 euro nieuw? veel meer dan dat toch niet...
Anyways, een slechte koop zal het niet zijn...
Je vergeet de gebruikelijke technische upgrades die Dean hoogstwaarschijnlijk heeft gedaan. Geen idee in dit geval, maar de gitaar die een vriend van mij van hem gekocht heeft kwam met zwaar betere elementen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Voor een stand ben je al snel 10 euro kwijt, een kabel kost ook zoiets.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:51 schreef TeleluvR het volgende:
Mijn haak was 10, stand was je 16 voor kwijt (de goedkoopste)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor een stand ben je al snel 10 euro kwijt, een kabel kost ook zoiets.
En voor een beetje gigbag ben je ook al 30 euro of meer kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |