Ja, maar met dat als titel had Dribbel zich teveel aangesproken gevoeldquote:Op maandag 2 februari 2009 23:20 schreef maxh het volgende:
Tvp´tje, overigens, de track Lazy is heel wat beter dan Space Truckin vindt u niet?
blablabla ik ben te lui om me over zoeits druk te makenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar met dat als titel had Dribbel zich teveel aangesproken gevoeld.
Dean, vraagje... hoorde jij zaterdag bij het einde van Awaiting the End chorus over mijn bastrack en reverb/delay in het akoestische stuk van Störtebeker?
Ik heb namelijk het vermoeden dat ze alleen maar een DI-spoor gebruikt hebben en niet die dikke mic die voor het cabinet stond..
Had wel het idee dat ze gewoon het 'droge' signaal pakten inderdaad...quote:Op maandag 2 februari 2009 23:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar met dat als titel had Dribbel zich teveel aangesproken gevoeld.
Dean, vraagje... hoorde jij zaterdag bij het einde van Awaiting the End chorus over mijn bastrack en reverb/delay in het akoestische stuk van Störtebeker?
Ik heb namelijk het vermoeden dat ze alleen maar een DI-spoor gebruikt hebben en niet die dikke mic die voor het cabinet stond..
Veel plezierquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:01 schreef Witchfynder het volgende:
Hm, dacht ik al. Bastaarden.
Ik wiiiiiiiiiil niet naar weeeeeeeeeeeeeeeeeeerk! Nou ja, wil wel, maar niet zo vroeg al..
Tof, welk nummer? Wij hebben ooit Stinkfist gespeeld, die is goed te doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:15 schreef KaMo het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
En oeh, we gaan misschien Tool doe met de schoolband! (drummer is groots fan, en sick goed)
Wij hebben een mooi rustig intro, en dan knallen we er lekker inquote:Op maandag 2 februari 2009 23:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je show moet erin knallen met het 1e nummer geen laf opbouwende introzooi, dat kan je aan die instrumentale zooi overlaten
met sacraea zitten we op 4 nummers die op de demo zijn beland en een nummer wat nog altijd niet lekker loopt, iets waar dus nog flink aan gewerkt moet worden...quote:Op maandag 2 februari 2009 23:27 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Met Plain Vanilla zitten we op 5.......
Maar wel 5 krakers
Heb bijna bingoquote:
Da's altijd goed te etenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:19 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, we gaan zo kapsalon eten. Dat geeft ons wel arbeidsvitaminen..
Welke was dat dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:13 schreef Cynic het volgende:
Ik kan me de anekdote nog herinneren die tijdens de gitaristenmeet werd verteld.
En die ook niet bleek te kloppen.
Daar waren er meer van toen.
Voor de lol tokkelen op een elektrisch gitaar-setje?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:07 schreef msnk het volgende:
De volgende vraag komt vaak voor, en toch stel ik het opnieuw. Ik hoop wel dat het mag
Ik wil eens voor de lol tokkelen, maar ik weet dus niet wat de beste manier van aanpakken is. Op feedback zag ik een paar beginnersetjes maar die worden op verschillende fora ten strengste afgeraden. Zijn ze zo slecht dan?
Het gaat mij er vooral om dat ik het een paar weken zo niet maanden probeer om te zien of ik het leuk genoeg vind om meer in te investeren (student, weinig geld en teveel hobby's) en dat gaat makkelijker als je een setje van 150 euries koopt i.p.v een gitaar met versterker wat al gauw tot 400/500 loopt (meer?).
Hoe zijn jullie begonnen? Er zullen vast wel mensen zijn die dezelfde probleem hebben gehad als ik?
De reden waarom ik het hier vraag is omdat ik FOK!kers meer waardeer dan mensen op andere fora
Hehe, niet zo letterlijk nemenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:10 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Voor de lol tokkelen op een elektrisch gitaar-setje?
Waarom dan niet gewoon een acoustische kopen, heb je voor 150 euro wat meer waar voor je geld dan wanneer je een compleet elektrisch-gitaar setje koopt.
Linkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:40 schreef The_Dean het volgende:
Epiphone LP Special (rood), Fender Frontman 15r plus alle toebehoren (behalve strap denk ik), 240 euro.
Muziek maken doe je niet voor de leuk, dit doe je omdat het je passie is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Hehe, niet zo letterlijk nemen
Ik ben bereid een aantal lessen in het begin te nemen en daarna zelf wat uit te testen en zien of ik er de geld voor overheb om nog meer te exploreren.
Uiteindelijk wil ik gewoon wat stukjes metal kunnen spelen, voor de lol
Vandaar elektrischAkoestisch vind ik niks aan.
Ik zal 's kijken, thanksquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:36 schreef Aresdreams het volgende:
kijk naar een yamaha, of een ibanez, of een dean, dat zijn merken waar je niet snel tegen een miskoop aanloopt.
versterker die hiervoornamelijk aangeprijsd wordt is de rland cube
Spreekt u meequote:
Nou, Ibanez kan er ook wat van soms, maar dat zijn echt de suuuuupergoedkope series.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:36 schreef Aresdreams het volgende:
kijk naar een yamaha, of een ibanez, of een dean, dat zijn merken waar je niet snel tegen een miskoop aanloopt.
versterker die hiervoornamelijk aangeprijsd wordt is de rland cube
Dat is het hem nou juist. Ik weet niet of dat bij mij ook het geval isquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Muziek maken doe je niet voor de leuk, dit doe je omdat het je passie is..
netzo als de B.C. Rich bronze serrie dusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, Ibanez kan er ook wat van soms, maar dat zijn echt de suuuuupergoedkope series.
Of een Vintage.quote:
Ja idd. Ik wil die P van hen, man. Damn. Kijken of ik die uit GB kan halen. Maar eerst die ander nog...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of een Vintage.
Vintage is de nieuwe London City
Sober dusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Tof, welk nummer? Wij hebben ooit Stinkfist gespeeld, die is goed te doen.Sober ook wel, trouwens.
Het is dat ze geen Explorers maken, anders had die al bij mij thuis gestaan. Dan moet ik binnenkort maar eens voor een SG gaan kijken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:25 schreef Witchfynder het volgende:
Ja idd. Ik wil die P van hen, man. Damn. Kijken of ik die uit GB kan halen. Maar eerst die ander nog....
Edge 4quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja idd. Ik wil die P van hen, man. Damn. Kijken of ik die uit GB kan halen. Maar eerst die ander nog....
klopt, die staat namelijk bij hem thuis.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:47 schreef msnk het volgende:
Maar euh..
Waar had je die Epiphone LP special gezien dan The_Dean, misschien kan ik hem zelf even opzoekenLeuke prijs ook, alleen kan hem niet vinden op feedback..
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
klopt, die staat namelijk bij hem thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |