Dat gaat op zich nog wel passen maar er kan dan waarschijnlijk geen publiek meer bij.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:56 schreef Cynic het volgende:
Dat is wel heel erg klein hoor. Ik vraag me af of jullie elftal daar wel in past.
Inderdaad, er staan een paar best wel aardige namen tussen. Dat is wel eens slechter geweest.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:47 schreef Cynic het volgende:
Er komen de komende weken best weer leuke bandjes daar.
Ik denk het niet, en kwa PA is het ook niet echt bijzonder, geen eens monitoren.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg klein hoor. Ik vraag me af of jullie elftal daar wel in past.
Oh.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
Gewoon Heidevolk meenemen, dan mogen jullie vast wel in de grote zaal staan.quote:
Ja, idd.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gewoon Heidevolk meenemen, dan mogen jullie vast wel in de grote zaal staan.
waarom zo ver weg?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je moet wel interessant genoeg zijn ja.
Vera is wel een erg toffe zaal
Denk dat wij onze cd-presentatie daar gaan doen, tzt
Je zou Simplon in Groningen eens moeten proberen. Da's ook een leuke zaal en ook wel haalbaar denk ik.quote:
Da's voor ons het dichtstbijzijnde toffe podium.quote:
Volgende week vrijdag is daar een MetalBattlequote:Op maandag 2 februari 2009 18:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je zou Simplon in Groningen eens moeten proberen. Da's ook een leuke zaal en ook wel haalbaar denk ik.
snap ik wel, maar dan nog, ik kom daar nooitquote:Op maandag 2 februari 2009 18:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's voor ons het dichtstbijzijnde toffe podium.
En we zijn noorderlingen. We kunnen ook wel kijken of we in 013 zoiets kunnen doen, maar dat is niet zo handig. Denk dat je ook gewoon het meeste publiek krijgt als we in Vera of Hedon het doen.
die geblokte!!!!!! moet ik meteen aan jaren 80-poison denken!!!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:00 schreef KaMo het volgende:
Net samen met mijn vader de 2 gitaarhangers opgehangen...
Eindelijk kan alles bij elkaar staan!
[ afbeelding ]
Ik speel er punkrock opquote:Op maandag 2 februari 2009 20:11 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
die geblokte!!!!!! moet ik meteen aan jaren 80-poison denken!!!
![]()
![]()
![]()
Hij staat altijd in DGCFquote:Op maandag 2 februari 2009 20:17 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
godlastering!!!![]()
je moet er poison, nitro, en motley crue op spelen!!!!
Thank yoouuuu.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je zou Simplon in Groningen eens moeten proberen. Da's ook een leuke zaal en ook wel haalbaar denk ik.
Ja, nou weten we het wel.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:24 schreef Daantke het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)an_zwaar_metaal.html
En wanneer ga je er op leren spelen?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:00 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Motley Crue staat ook zo gestemd, dat komt goed uit.quote:
Verklaar je nader?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En wanneer ga je er op leren spelen?.
Ik zal eens gaan luisteren danquote:Op maandag 2 februari 2009 22:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
Motley Crue staat ook zo gestemd, dat komt goed uit.
En "Shout at the Devil" is een te gek album!
Hoeveel nummers in totaal?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:39 schreef The_Dean het volgende:
Zo, net lekker geoefend. Alweer een nummer bijna af
Ja, mits eigen nummersquote:Op maandag 2 februari 2009 22:48 schreef The_Dean het volgende:
Zal eens denken... alles? Ook inclusief nummers die we eigenlijk nooit meer spelen?
op jouw manier kan ik ook 3000 nummers makenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:48 schreef The_Dean het volgende:
Zal eens denken... alles? Ook inclusief nummers die we eigenlijk nooit meer spelen?
Wij 3 kwartier, inclusief intro, interlude (solo ofzo) en outroquote:Op maandag 2 februari 2009 22:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Met eigen nummer staan we nu op 15/16 Waarvan er alweer een zooi weg zijn die we nooit meer spelen maar dit zit nog in de huidige set, goed voor een uur muziek
Hoezo? Dat zegt echt niks over de kwaliteit van de nummers.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:43 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hoeveel nummers in totaal?
Wij 10(best een prestatie als je 16, 16 en 15 bent)
Ik weet dat wij prima spelen.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoezo? Dat zegt echt niks over de kwaliteit van de nummers..
Wij zitten op 15 actuele nummers. We hadden er nog twee, maar die hebben we gedumpt..
Je speelt punk, het is geen theater voorstellingquote:Op maandag 2 februari 2009 22:59 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wij 3 kwartier, inclusief intro, interlude (solo ofzo) en outro
je krijgt al een behoorlijk collectietjequote:Op maandag 2 februari 2009 20:00 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je speelt punk, het is geen theater voorstelling
Je show moet erin knallen met het 1e nummer geen laf opbouwende introzooi, dat kan je aan die instrumentale zooi overlatenquote:
of 10 seconden pingelen en dan rammen zoals:quote:Op maandag 2 februari 2009 23:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je show moet erin knallen met het 1e nummer geen laf opbouwende introzooi, dat kan je aan die instrumentale zooi overlaten
Tenzij je de begintune van barbapapa als intro hebt natuurlijk.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Je show moet erin knallen met het 1e nummer geen laf opbouwende introzooi, dat kan je aan die instrumentale zooi overlaten
Dat doen wij per nummerquote:Op maandag 2 februari 2009 22:59 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wij 3 kwartier, inclusief intro, interlude (solo ofzo) en outro
Ja maar dat knalt er ook in dus zelfde ideequote:Op maandag 2 februari 2009 23:14 schreef Daantke het volgende:
[..]
of 10 seconden pingelen en dan rammen zoals:
()
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tenzij je de begintune van barbapapa als intro hebt natuurlijk.
Zodra jullie Prodigy Of The Sea dumpen steek ik mijn shirt ritueel in de brandquote:Op maandag 2 februari 2009 23:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoezo? Dat zegt echt niks over de kwaliteit van de nummers..
Wij zitten op 15 actuele nummers. We hadden er nog twee, maar die hebben we gedumpt..
Meestal: Eerste nummer - Intro (riff met woordje vooraf) - Nummers - Drumsolo/gitaarsolo/bassolo (verschilt) - Nummers - Outro (verschilt ook)quote:Op maandag 2 februari 2009 23:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat doen wij per nummer
Zo ik nu kan herinnerren zit ik op 17 stuks eigen werk....
Met Plain Vanilla zitten we op 5.......quote:Op maandag 2 februari 2009 23:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat doen wij per nummer
Zo ik nu kan herinnerren zit ik op 17 stuks eigen werk....
Plain Vanillaquote:Op maandag 2 februari 2009 23:27 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Met Plain Vanilla zitten we op 5.......
Maar wel 5 krakers
Minstens 30 euro te duur voor een VX, die dingen hoor je rond de 150 te verkopen [in topstaat], zowel de Z als de V's en ML's. Zanger had mijn VX overgenomen, en inmiddels weer doorverkocht. Was in topstaat, geen krasje te zien, max 150 voor kunnen krijgen.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:17 schreef Daantke het volgende:
Dean!
http://link.marktplaats.nl/225960795
Nee niet van planquote:Op maandag 2 februari 2009 23:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je het alleen maar uit je hoofd laat om te doen.
"En op de drumssssss .... *roffelt"
"en op de basss..... *ploink ploink"
"en op de gitaar.....
Mensen die heel de band iedere keer weer voorstellen waar niemand op te wachten zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |