Ik wil ze wel testenquote:Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef The_Dean het volgende:
Het uiteindelijke doel is om speciaal voor Conorach een exclusieve set 100 watt buizenbakken te maken.
Voor het zover is eerst gewoon wat stoeien met wat 5-10 wat oefenampjes
Maar ja. het doel is wel om gewoon vette buizenbakken te gaan maken. En transistorversterkers uiteraard.
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:53 schreef Daantke het volgende:
[..]
Hey er was net een klb topic over jou
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef The_Dean het volgende:
Het uiteindelijke doel is om speciaal voor Conorach een exclusieve set 100 watt buizenbakken te maken.
Voor het zover is eerst gewoon wat stoeien met wat 5-10 wat oefenampjes
Maar ja. het doel is wel om gewoon vette buizenbakken te gaan maken. En transistorversterkers uiteraard.
Wie durft dat?!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:53 schreef Daantke het volgende:
[..]
Hey er was net een klb topic over jou
Welke versterker weet ik nog niet, ga er gewoon een paar uitproberen in de winkel. Iets rond de 70-100 euro denk ik..quote:Op zondag 1 februari 2009 21:32 schreef KaMo het volgende:
[..]
Lekkere start heb je dan![]()
Weet je ook al welke versterker je erbij koopt?
Dat zondagochtend 9-10 rtl5 programma? Tofquote:Op maandag 2 februari 2009 00:53 schreef Moozze het volgende:
TVP!!!
En donderdag naar Tower of Power!!!
die drummer van satyricon?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:55 schreef allsystemshalt het volgende:
IK ben maar aan het 2-de nummer begonnen met drums progameren omdat ik een beetje weird wordt van het eerste![]()
Nummer twee is 220 BPM
*Nu nog een drummer vinden die het live kan naspelen.
Zijn er mensen die op dat tijdstip TV kijken danquote:Op maandag 2 februari 2009 01:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zondagochtend 9-10 rtl5 programma? Tof
Rare wereld leven we opquote:Op maandag 2 februari 2009 07:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zijn er mensen die op dat tijdstip TV kijken dan
Ik kijk dan altijd vrije geluiden , elke zondag om 10:30 op Nederland 1quote:Op maandag 2 februari 2009 01:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 februari 2009 01:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Eh, ben ik dat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |