Lekkere start heb je danquote:
Eerst maar eens kijken wat het resultaat wordt. Die dingen kosten ook maar een paar euro.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:17 schreef The_Dean het volgende:
Mwah, dat kleurt wel weer mooi bij je binding opzich...
Ik moest meteen aan die pracht nummer denken:quote:
Elementen in mijn Les Paul lassenquote:
Je hebt dat hokje achter je huis nog. Kun je dat daar niet voor gebruiken?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:53 schreef The_Dean het volgende:
Zit zelfs te denken om mijn huidige rommel/opbergkamertje om te bouwen tot spuitcabine achtig iets...
Ik zou een andere naam verzinnen voor je gitaarbouwbedrijf anders krijg je Dean's advocaten achter je aanquote:Op zondag 1 februari 2009 21:53 schreef The_Dean het volgende:
Met de tafel verder niks, op hobbiën
Gitaren repareren, afstellen, aanpassen, versterkers bouwen/repareren, dat soort dingen.
Deed ik thuis ook al, maar had in mijn nieuwe huisje de ruimte nog niet af.
Zit zelfs te denken om mijn huidige rommel/opbergkamertje om te bouwen tot spuitcabine achtig iets...
Nee, er staat The voorquote:Op zondag 1 februari 2009 22:08 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik zou een andere naam verzinnen voor je gitaarbouwbedrijf anders krijg je Dean's advocaten achter je aan
Wellicht ook, maar ook daar komen voornamelijk ook autoonderdelen, fietsen, rotzooi en een grote werkbank inquote:Op zondag 1 februari 2009 21:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je hebt dat hokje achter je huis nog. Kun je dat daar niet voor gebruiken?
Haha ja, het de Dean Custom Shop ofzo noemen is geen goed planquote:Op zondag 1 februari 2009 22:08 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik zou een andere naam verzinnen voor je gitaarbouwbedrijf anders krijg je Dean's advocaten achter je aan
Supervet, houd ons op de hoogtequote:Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef The_Dean het volgende:
Het uiteindelijke doel is om speciaal voor Conorach een exclusieve set 100 watt buizenbakken te maken.
Voor het zover is eerst gewoon wat stoeien met wat 5-10 wat oefenampjes
Maar ja. het doel is wel om gewoon vette buizenbakken te gaan maken. En transistorversterkers uiteraard.
+ 1quote:Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef Daantke het volgende:
The N
Als je dat in het Engels uitspreekt klinkt het als Dean in het Friesch.
Nee.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef Daantke het volgende:
The N
Als je dat in het Engels uitspreekt klinkt het als Dean in het Friesch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |