Daar woont AKnynke!quote:
Zuidelijk Afrika? ZA, Namibie, Botswana, Mozambique?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:34 schreef k_man het volgende:
Vrijwel zeker twee weken Iran dit voorjaar en hopelijk drie weken zuidelijk Afrika dit najaar.
Nicequote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:43 schreef k_man het volgende:
Waarschijnlijk van ZA via Namibië naar de Victoria Falls.
NIIIIIIICE!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:23 schreef cybermans het volgende:
jaloersch op al die vette vakantie plannen.. .voor mij enkel budget vakanties om ff flink geld op te potten zodat ik een
[ link | afbeelding ]
kan kopen als ik een huisje koop (en ja dan nog wel een magnetron erbij)
Nicequote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:23 schreef cybermans het volgende:
jaloersch op al die vette vakantie plannen.. .voor mij enkel budget vakanties om ff flink geld op te potten zodat ik een
[ link | afbeelding ]
sweeeeet, ik ben net ook begonnen aan mijne met rum/rozijnen (geen idee of dat gaat smaken maar ja zonder experimenteren ben je nergens)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga even creme brulee maken, althans: de puddinkjes. Met pure choco en sinaasappelschil
Wat moet je dáár nou mee?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:23 schreef cybermans het volgende:
[ link | afbeelding ]
Idem hier. De kleine keuken van ons huurhuis ga ik niet helemaal verbouwen om er zo'n mooie Boretti in te plaatsen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:46 schreef Tezz het volgende:
Ik wilde ook een Boretti en had er ook het budget voor, maar helaas niet de ruimte. Ik heb een heel kleine keuken die ik wel wat ruimtelijker heb gemaakt door hem open te maken (als 'doorloop' midden in het huis), maar kutterdekut, geen Boretti te plaatsen (ja ging wel, maar dan had ik geen werkruimte meer over).
het is ook niet voor mij huidige woning. Na mijn studie, als ik dan een keer verhuisquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:46 schreef Tezz het volgende:
Ik wilde ook een Boretti en had er ook het budget voor, maar helaas niet de ruimte. Ik heb een heel kleine keuken die ik wel wat ruimtelijker heb gemaakt door hem open te maken (als 'doorloop' midden in het huis), maar kutterdekut, geen Boretti te plaatsen (ja ging wel, maar dan had ik geen werkruimte meer over).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je, achteraf gezien had ik mijn keuken nog wel wat ruimtelijker kunnen maken en had ik misschien ook wel iets anders gekozen qua aparatuur, maar ach.......We kochten onze keuken 5 jaar geleden en ik heb 'op veilig' gespeeld door wat neutrale materialen en kleuren te kiezen. Ook was ik het hak- en breekwerk ontzettend beu, hoewel ik achteraf dat ene muurtje toch wel wat anders had gewild en dat andere muurtje weer wat breder en....en....en.....ach.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Idem hier. De kleine keuken van ons huurhuis ga ik niet helemaal verbouwen om er zo'n mooie Boretti in te plaatsen.
Weber???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:54 schreef Tezz het volgende:
Weber???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog niet goed
Wat is het heeeeeeeet bij bloesezoon in aus![]()
golfersbroer trekt nu door de woestijn aldaar, en daar is het ook ruim 40 graden![]()
Kut ze heet Thieme.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]Nog niet goed
Wat is het heeeeeeeet bij bloesezoon in aus![]()
golfersbroer trekt nu door de woestijn aldaar, en daar is het ook ruim 40 graden
En het is ook een kut, die Thieme.quote:
Ik noemde mezelf kut. Jij hebt een kut, da's anders.quote:
Welk recept gebruik jij? Ik ben tegenwoordig fan van Anthony Bourdain, en die heeft een fijn makkelijk recept! De eerste keer stond ik 30 minuten in die hete vla te roerenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:40 schreef cybermans het volgende:
[..]
sweeeeet, ik ben net ook begonnen aan mijne met rum/rozijnen (geen idee of dat gaat smaken maar ja zonder experimenteren ben je nergens)
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:00 schreef Tezz het volgende:
Ik noemde mezelf kut. Jij hebt een kut, da's anders.
Tjeezus wat ben ik flauw vandaag! Snel, geef wat zout!!!!!!!!
Wij zijn allang buiten geweestquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:07 schreef kres het volgende:
Het is buiten prachtig mooi weer en we zitten allemaal binnen achter onze pc's..![]()
Is dat gezond ??
Nou, ik ben net anders heel gezond met mijn hondje naar het bos geweest. Was erg rustig ondanks het mooie weer.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:07 schreef kres het volgende:
Het is buiten prachtig mooi weer en we zitten allemaal binnen achter onze pc's..![]()
Is dat gezond ??
Ik ga even de stad inquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:07 schreef kres het volgende:
Is dat gezond ??
Waarom het rustig was in het bos ????quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, ik ben net anders heel gezond met mijn hondje naar het bos geweest. Was erg rustig ondanks het mooie weer.(wind is trouwens wel koud..)
Kom daar net vandaan..... Staan gewoon rijen voor de parkeergarage's... was echt niet grappig... Had maar een winkel die ik wilde bezoeken..... Ben omgekeerd en naar huis gegaan.....quote:
Wel een nieuw stukje wortelhout gekocht...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, ik ben net anders heel gezond met mijn hondje naar het bos geweest. Was erg rustig ondanks het mooie weer.(wind is trouwens wel koud..)
college wordt helaas niet buiten gegevenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:07 schreef kres het volgende:
Is dat gezond ??
Cool!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:17 schreef kres het volgende:
[..]
Wel een nieuw stukje wortelhout gekocht...
Misschien een stomme opmerking: College op zaterdag ??quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
college wordt helaas niet buiten gegeven
Garnalen bakje ?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Cool!Ik moet eens gaan beginnen met het opstarten van het kleine bakje wat ik leeg op zolder heb staan. Ik heb ook nog prachtig wortelhout in de garage liggen, kijken of ik er wat mee kan..
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:24 schreef kres het volgende:
[..]
Misschien een stomme opmerking: College op zaterdag ??![]()
Nee, nou ja, ook. Ik zit er aan te denken vuurgarnalen, dwergcory;s en 2 kogelvisjes er in te doen. Zo iets..quote:
Meneer studeert aan Nijenrode...de patserquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:24 schreef kres het volgende:
[..]
Misschien een stomme opmerking: College op zaterdag ??![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Wij zijn ook buiten geweest![]()
(nouja buiten...we vonden het te koud dus zijn we naar een overdekt winkelcentrum gereden)
Ben ontzettend verwend door cnkEen mooie satijnen pyjama, een paar schoenen en voor het eerst in anderhalf jaar een sexy lingerie-setje
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sms gehad?![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Meneer studeert aan Nijenrode...de patser
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]Lees 'm net, zal je ff pm-en nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sms gehad?![]()
eenschquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:55 schreef Bluezz het volgende:
Ja, wij willen ook foto's gewoon hier in het openbare leven
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:55 schreef Bluezz het volgende:
Ja, wij willen ook foto's gewoon hier in het openbare leven
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een heul hip doosje met wijsheden gekregen en nu ga ik er één met jullie delenFijn heh!
'Je kunt een mens niet veranderen, je kunt hem slechts de weg wijzen'
pics or it didnt happenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
Setje is rood en een beetje Marlies Dekkers-achtig![]()
Wortelhout vraag je ??? Iets met mijn hobby te maken..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Wij zijn ook buiten geweest![]()
(nouja buiten...we vonden het te koud dus zijn we naar een overdekt winkelcentrum gereden)
Ben ontzettend verwend door cnkEen mooie satijnen pyjama, een paar schoenen en voor het eerst in anderhalf jaar een sexy lingerie-setje
![]()
Kres, wat is wortelhout? Of stel ik nu een stupid vraag?
Never mind....quote:
Ohh ga door...... !!! Meer Meer.... We willen alles weten.....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een heul hip doosje met wijsheden gekregen en nu ga ik er één met jullie delenFijn heh!
Goed, dan wijs je me nu de weg naar de haarverfquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:06 schreef Leintjeuh het volgende:
'Je kunt je vuist beter gebruiken om in te lachen, dan om ermee te slaan'quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:17 schreef kres het volgende:
Ohh ga door...... !!! Meer Meer.... We willen alles weten.....![]()
Badkamer, onder de gootsteen, tweede laatjequote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:20 schreef Bluezz het volgende:
Goed, dan wijs je me nu de weg naar de haarverf
Wat voor kleur gaat het worden ????quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'Je kunt je vuist beter gebruiken om in te lachen, dan om ermee te slaan'
Ik doe met je mee, heb mezelf net een wijntje ingeschonkenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:52 schreef DarkElf het volgende:
weer thuis, nog steeds mooi weer maar wel goed koud .. met een dikke jas aan merk je er weinig van
straks lekker met de mr uit eten, nu eerst een borrel..
Ik gebruik mijn vuist ergens anders voor.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'Je kunt je vuist beter gebruiken om in te lachen, dan om ermee te slaan'
Ah de bar is open, mooi zo, ik doe meequote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik doe met je mee, heb mezelf net een wijntje ingeschonken
Vooral ontgrijzzquote:
Nee, wel een tijdens fotoquote:En krijgen we ook nog een before en after foto's
fistfucking?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn vuist ergens anders voor.
Heeft golfer nu niet zo iets vanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah de bar is open, mooi zo, ik doe mee![]()
[..]
Vooral ontgrijzz
[..]
Nee, wel een tijdens foto![]()
[ afbeelding ]
TMIquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:31 schreef kres het volgende:
Heeft golfer nu niet zo iets van![]()
Wat ben jij aan het doen met die camera....![]()
Jij?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:33 schreef Bluezz het volgende:Is ie wel gewend hoor, die rare fratsen van mij
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij?
Rare fratsen?
Nee toch? Dat doe je nooit.
Ohh ik dacht altijd dat het single uurtjes waren... Zo richting een uur of 19:00.... alle moeders met kinderen zijn dan weg en de singels komen dan tevoorschijn en gaan dan hun boodschappen doen..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
ff naar de AH nu, 35% kortingsartikele plunderen.
Laatst had ik een Muscat d'Asti gevonden, uitstekende dessertwijn. Had Euc me nog een keer aangeraden.![]()
Kijk uit voor de kotersquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
ff naar de AH nu, 35% kortingsartikele plunderen.
Laatst had ik een Muscat d'Asti gevonden, uitstekende dessertwijn. Had Euc me nog een keer aangeraden.![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:39 schreef kres het volgende:
[..]
Ohh ik dacht altijd dat het single uurtjes waren... Zo richting een uur of 19:00.... alle moeders met kinderen zijn dan weg en de singels komen dan tevoorschijn en gaan dan hun boodschappen doen..![]()
![]()
Ohh kut ik moet ook zo nog naar de C1000
Zou je wel denken.....quote:
wat bluezzie zegt. Eerst een biertje gehad. nu lekker een wijntjequote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, heb mezelf net een wijntje ingeschonken
Laat je ff weten hoe de salsa was Kresje?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:09 schreef kres het volgende:
[..]
Zou je wel denken.....
Maar nee...... kijk beetje uit met 35%.... Ooit iets gekocht waar zo'n sticker op zat en thuis meteen wegegooid... was niet wat..
Kijk nu is het lekker rustig en ben de hele dag best druk geweest. Nog geen honger dus ook nog ff geen boodschapjes gehaald...
Moet nog ff met de auto weg.... Kan nog ff niet...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wat bluezzie zegt. Eerst een biertje gehad. nu lekker een wijntje
En moest hij huilen.... ?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag een jochie kutkind genoemd...floepte er zo uit
'T was vast terecht!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag een jochie kutkind genoemd...floepte er zo uit
ik gelukkig niet...vanavond niet meer de stad inquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:16 schreef kres het volgende:
[..]
Moet nog ff met de auto weg.... Kan nog ff niet...
Begin je nu naast je haar, ook je jeugdige gedrag te verliezen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:22 schreef Den_Haag het volgende:
ik gelukkig niet...vanavond niet meer de stad in
Hij was te druk om het op te merken volgens mijquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:18 schreef kres het volgende:
[..]
En moest hij huilen.... ?![]()
Ik ga nu de ingredienten halen...![]()
morgen stappenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Begin je nu naast je haar, ook je jeugdige gedrag te verliezen?![]()
Jongen, je wordt oud!
Ik ben al weg hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:31 schreef Den_Haag het volgende:
morgen stappen
Jij niet weg vanavond?
Nee man, veul te koudquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:31 schreef Den_Haag het volgende:
morgen stappen
Jij niet weg vanavond?
kan je dat niet onder je eigen naam posten!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ben al weg hoorIn mn meest naekende shirtje
Hier ook een casa di mama pizzaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ahhhhh![]()
komen hier lekkere luchten uit de keuken
Ze zijn wel lekkerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Valt me elke keer weer tegen, dat korstje. Te luchtig ofzo.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:05 schreef Den_Haag het volgende:
Boerenkool staat op en zo ook nog lekker kippevleugeltjes maken
Maar nu kan het wel...... Ik ga vanavond ook niet meer weg.... 2wkn nachtdienst... Ff lekker thuis relaxen...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik gelukkig niet...vanavond niet meer de stad in
quote:
quote:
Heb ik mijn goede daad van vandaag ook weer verrichtquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:59 schreef kres het volgende:
Mijn salsa staat te pruttelen......![]()
(wordt salsa waarmee je verf van de kozijn af kan halen... één madame chanet .. en twee pepers.. incl zaadlijsten.. )
Straks nog de rest.....
Eerst een pilsje....
Thanks........ Ben je zeer dankbaar....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb ik mijn goede daad van vandaag ook weer verricht
Sorry moet toch echt ff googlenquote:
Ohh kijk uit straks word je geband...quote:
er moest geen knof inquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:18 schreef kres het volgende:
[..]
Thanks........ Ben je zeer dankbaar....![]()
Het begint al goed te ruiken........ (knof ? )
Zit er ook niet in..... Vroeg juist aan de salsa meester of dat mocht....quote:
onderste had ik al, had er een vlak boven (littekentje nu) die is vorige week uitgegroeid en nu heb ik t zoquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:28 schreef kres het volgende:
[..]
Ohh kijk uit straks word je geband...![]()
Onze teere zieltjes kunnen dat niet aan hoor..![]()
Maar het zijn die bovenste twee neem ik aan..
Die onderste had je al... (neem ik aan..)
Durf ik te vragen hoe zoiets in zijn werk gaat.. ?!
Thanks...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef mascara-klodder het volgende:
Wij gaan richting stad![]()
Fijne aaf allemaal en eetze voor zo Kres
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
onderste had ik al, had er een vlak boven (littekentje nu) die is vorige week uitgegroeid en nu heb ik t zo
en men pakke een naald, men maakt daarmee een gat, men doet frot frot sieraadje erin, men pakt een tang duwt sieraadje nog even aan en klaar
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
onderste had ik al, had er een vlak boven (littekentje nu) die is vorige week uitgegroeid en nu heb ik t zo
en men pakke een naald, men maakt daarmee een gat, men doet frot frot sieraadje erin, men pakt een tang duwt sieraadje nog even aan en klaar
Ja.. Hij heeft gelijk... Je moet een bestaand gat gebruiken en daar in prikken...... (ohh god wat een foute opmerking..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
MeMo doe ni zo gek joh je gaat toch geen gaten in jezelf prikken!
Touche...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:12 schreef Memento-Mori het volgende:
nee dat laat ik door piercers doen
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:15 schreef kres het volgende:
[..]
Ja.. Hij heeft gelijk... Je moet een bestaand gat gebruiken en daar in prikken...... (ohh god wat een foute opmerking..)
[..]
Touche...
Ohjee is het heel erg? Vriendlief volgt het en is voor Ajax.. Gelukkig niet te fanatiek, maar als het echt slecht is gaat hij wel mopperen..quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohjee is het heel erg? Vriendlief volgt het en is voor Ajax.. Gelukkig niet te fanatiek, maar als het echt slecht is gaat hij wel mopperen..
quote:
Nee een tripel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:49 schreef kres het volgende:
Pilsje ?
Waar zijn de tijden dat we met 25 gele kaarten voor een heel seizoen klaar waren.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet heel flink maar wel verloren en rode kaart voor Vermaelen
Sorryquote:
Het is een lieve vrouw die een hele domme keuze maaktquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:04 schreef Isabeau het volgende:
Voetbal![]()
![]()
Mannen die veranderen in Neanderthalers(en dat is dan waarschijnlijk een belediging voor de arme Neanderthaler).
Mijn broer op visite gehad, net de deur uitgewerkt omdat ik misselijk ben (waarschijnlijk vermoeidheid). Z'n vriendin heeft het om allerlei hele vage redenen uitgemaakt en eigenlijk vind ik haar nu een enorme achterlijke trut, maar tsja, hij hoopt dat het nog goed komt en dus heb ik alleen lieve dingen over d;r gezegd. Ik voel me nu een beetje hypocriet
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:11 schreef Isabeau het volgende:
Maar deze hypocriete dame gaat slapenVanmiddag een hazeslaapje gedaan en nu ben ik beroerd. Wens je een fijne avond toe, Steer en een
quote:
18cent Euroshopper broodjesquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
en Euroshopper
Moest ik soms zuchtend de Euroshopper cola terugleggen en de Coca Cola Zero pakken.![]()
Zero zeg je ?! Weet niet welke erger is....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
en Euroshopper
Moest ik soms zuchtend de Euroshopper cola terugleggen en de Coca Cola Zero pakken.![]()
Waarom 25 gram suiker per glas cola naar binnen werken? Je gooit toch ook niet achteloos 5 klontjes suiker in je mond elke keer?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:19 schreef kres het volgende:
[..]
Zero zeg je ?! Weet niet welke erger is....
Wat is er nou mis met de gewoone cola ....
Hopen mensen door light en zero te drinken af te vallen of minder aan te komen....
trouwen is rouwenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:19 schreef Stereotomy het volgende:
Tja.... sommige dingen voel je automatisch goed aan met elkaar. We hadden al besloten dat we wilden trouwen met alleen familie erbij, geen groot feest e.d.
Maarja.
Euroshopper cola terugleggenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
en Euroshopper
Dat komt omdat ik eigenlijk maar 1 of 2 glazen cola per dag drink maximaal dus dan boeit het niet zo. Ook dagen niet, maximaal 1 fles in de week eigenlijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom 25 gram suiker per glas cola naar binnen werken? Je gooit toch ook niet achteloos 5 klontjes suiker in je mond elke keer?
Weet je dat as a fact of heb je het op tv gehoord.... ?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom 25 gram suiker per glas cola naar binnen werken? Je gooit toch ook niet achteloos 5 klontjes suiker in je mond elke keer?
Geef mij maar echte troep ipv chemische troepquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:26 schreef kres het volgende:
[..]
Weet je dat as a fact of heb je het op tv gehoord.... ?
Denk je nou echt dat de vervangers voor die suiker minder erg voor je zijn? Het is meer geconcentreerd zodat je er minder van nodig hebt..... Voor zo ver die chemische bende goed voor je kan zijn....
Ik zou weleens een glas cola willen laten uitdrogen en kijken hoeveel suiker je er aan overhoudt.....
(oh ja... ik drink geen cola... Waarom hebben we deze discussie eigenlijk..oh ja.... ik was begonnen )
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Geef mij maar echte troep ipv chemische troep.
Ik lees het etiket. Fabrikanten zijn verplicht dat op te geven, jeweets.quote:Weet je dat as a fact of heb je het op tv gehoord.... ?
Qua energetische waardes zeker.quote:Denk je nou echt dat de vervangers voor die suiker minder erg voor je zijn?
Nee, ze conformeren beter met je smaakreceptoren waardoor je een lagere concentratie nodig hebt om dezelfde smaaksensatie te ervaren.quote:Het is meer geconcentreerd zodat je er minder van nodig hebt.....
Zwavelzuur uit een vulkaan of cobragif is natuurlijk. Ook niet heel goed voor je.quote:Voor zo ver die chemische bende goed voor je kan zijn....
Volgens de verpakking dus 10 gram per 100 ml.quote:Ik zou weleens een glas cola willen laten uitdrogen en kijken hoeveel suiker je er aan overhoudt.....
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:53 schreef borisz het volgende:
* Boris Kijkt uit of Bloes met de deegroller om het hoekje staat.
Ik las het boysquote:
Cola ook nietquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:35 schreef kres het volgende:
Touché
Zelfde smaaksensatie zeg je..... Ik wil graag een testje met je aangaan en ik kan je verzekeren dat ik de light cola er iedere keer uit zal pikken...![]()
Zwavelzuur en cobra gif stop je niet in je mond....
Jij bent van de sapjes ?quote:
Bloes gaat direct aan de wijnquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:38 schreef kres het volgende:
[..]
Jij bent van de sapjes ?
Is je haar nog beetje gelukt..
Strakke actie Tezzquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:50 schreef Tezz het volgende:
Ja hoi, kom even snel zwaaien. We hebben visite. Nou ja, mijn man eigenlijk. Gaat ie een hele avond playstation-en met een collega. Ach ja, tis maar wat je leuk vindt he....
Maar ik heb ze gepest, gna gna, ik heb sublieme drumsticks gemaakt die ze niet kunnen weerstaan, dus ze moeten nu met vette handen die controller nog bedienen, woehahaha........evil me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |