Daar woont AKnynke!quote:
Zuidelijk Afrika? ZA, Namibie, Botswana, Mozambique?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:34 schreef k_man het volgende:
Vrijwel zeker twee weken Iran dit voorjaar en hopelijk drie weken zuidelijk Afrika dit najaar.
Nicequote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:43 schreef k_man het volgende:
Waarschijnlijk van ZA via Namibië naar de Victoria Falls.
NIIIIIIICE!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:23 schreef cybermans het volgende:
jaloersch op al die vette vakantie plannen.. .voor mij enkel budget vakanties om ff flink geld op te potten zodat ik een
[ link | afbeelding ]
kan kopen als ik een huisje koop (en ja dan nog wel een magnetron erbij)
Nicequote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:23 schreef cybermans het volgende:
jaloersch op al die vette vakantie plannen.. .voor mij enkel budget vakanties om ff flink geld op te potten zodat ik een
[ link | afbeelding ]
sweeeeet, ik ben net ook begonnen aan mijne met rum/rozijnen (geen idee of dat gaat smaken maar ja zonder experimenteren ben je nergens)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga even creme brulee maken, althans: de puddinkjes. Met pure choco en sinaasappelschil
Wat moet je dáár nou mee?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:23 schreef cybermans het volgende:
[ link | afbeelding ]
Idem hier. De kleine keuken van ons huurhuis ga ik niet helemaal verbouwen om er zo'n mooie Boretti in te plaatsen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:46 schreef Tezz het volgende:
Ik wilde ook een Boretti en had er ook het budget voor, maar helaas niet de ruimte. Ik heb een heel kleine keuken die ik wel wat ruimtelijker heb gemaakt door hem open te maken (als 'doorloop' midden in het huis), maar kutterdekut, geen Boretti te plaatsen (ja ging wel, maar dan had ik geen werkruimte meer over).
het is ook niet voor mij huidige woning. Na mijn studie, als ik dan een keer verhuisquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:46 schreef Tezz het volgende:
Ik wilde ook een Boretti en had er ook het budget voor, maar helaas niet de ruimte. Ik heb een heel kleine keuken die ik wel wat ruimtelijker heb gemaakt door hem open te maken (als 'doorloop' midden in het huis), maar kutterdekut, geen Boretti te plaatsen (ja ging wel, maar dan had ik geen werkruimte meer over).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je, achteraf gezien had ik mijn keuken nog wel wat ruimtelijker kunnen maken en had ik misschien ook wel iets anders gekozen qua aparatuur, maar ach.......We kochten onze keuken 5 jaar geleden en ik heb 'op veilig' gespeeld door wat neutrale materialen en kleuren te kiezen. Ook was ik het hak- en breekwerk ontzettend beu, hoewel ik achteraf dat ene muurtje toch wel wat anders had gewild en dat andere muurtje weer wat breder en....en....en.....ach.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Idem hier. De kleine keuken van ons huurhuis ga ik niet helemaal verbouwen om er zo'n mooie Boretti in te plaatsen.
Weber???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:54 schreef Tezz het volgende:
Weber???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog niet goed
Wat is het heeeeeeeet bij bloesezoon in aus![]()
golfersbroer trekt nu door de woestijn aldaar, en daar is het ook ruim 40 graden![]()
Kut ze heet Thieme.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]Nog niet goed
Wat is het heeeeeeeet bij bloesezoon in aus![]()
golfersbroer trekt nu door de woestijn aldaar, en daar is het ook ruim 40 graden
En het is ook een kut, die Thieme.quote:
Ik noemde mezelf kut. Jij hebt een kut, da's anders.quote:
Welk recept gebruik jij? Ik ben tegenwoordig fan van Anthony Bourdain, en die heeft een fijn makkelijk recept! De eerste keer stond ik 30 minuten in die hete vla te roerenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:40 schreef cybermans het volgende:
[..]
sweeeeet, ik ben net ook begonnen aan mijne met rum/rozijnen (geen idee of dat gaat smaken maar ja zonder experimenteren ben je nergens)
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:00 schreef Tezz het volgende:
Ik noemde mezelf kut. Jij hebt een kut, da's anders.
Tjeezus wat ben ik flauw vandaag! Snel, geef wat zout!!!!!!!!
Wij zijn allang buiten geweestquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:07 schreef kres het volgende:
Het is buiten prachtig mooi weer en we zitten allemaal binnen achter onze pc's..![]()
Is dat gezond ??
Nou, ik ben net anders heel gezond met mijn hondje naar het bos geweest. Was erg rustig ondanks het mooie weer.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:07 schreef kres het volgende:
Het is buiten prachtig mooi weer en we zitten allemaal binnen achter onze pc's..![]()
Is dat gezond ??
Ik ga even de stad inquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:07 schreef kres het volgende:
Is dat gezond ??
Waarom het rustig was in het bos ????quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, ik ben net anders heel gezond met mijn hondje naar het bos geweest. Was erg rustig ondanks het mooie weer.(wind is trouwens wel koud..)
Kom daar net vandaan..... Staan gewoon rijen voor de parkeergarage's... was echt niet grappig... Had maar een winkel die ik wilde bezoeken..... Ben omgekeerd en naar huis gegaan.....quote:
Wel een nieuw stukje wortelhout gekocht...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, ik ben net anders heel gezond met mijn hondje naar het bos geweest. Was erg rustig ondanks het mooie weer.(wind is trouwens wel koud..)
college wordt helaas niet buiten gegevenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:07 schreef kres het volgende:
Is dat gezond ??
Cool!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:17 schreef kres het volgende:
[..]
Wel een nieuw stukje wortelhout gekocht...
Misschien een stomme opmerking: College op zaterdag ??quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
college wordt helaas niet buiten gegeven
Garnalen bakje ?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Cool!Ik moet eens gaan beginnen met het opstarten van het kleine bakje wat ik leeg op zolder heb staan. Ik heb ook nog prachtig wortelhout in de garage liggen, kijken of ik er wat mee kan..
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:24 schreef kres het volgende:
[..]
Misschien een stomme opmerking: College op zaterdag ??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |