Whehe... was dat diamond??quote:Op zondag 1 februari 2009 12:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Je wil niet weten waar Frank allemaal filmpjes van heeft joh
Ow dat wist ik niet. Wat ik wel weet is dat ie t filmpje voor heel veel prive-momentjes heeft gebruiktquote:Op zondag 1 februari 2009 13:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heb nog zo tegen hem gezegd alleen voor prive gebruik
Verrassend..quote:Op zondag 1 februari 2009 13:38 schreef FJD het volgende:
Nerd post
-edit-
Kut, ik faal in het nerd-zijn
Als Feyenoord-supporter wist je dat op de dag zelf al..quote:Op zondag 1 februari 2009 14:53 schreef FJD het volgende:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=68628
Als Feyenoord supporter moet je het met dit soort lolletjes doen
Oeps.... (en dan ook nog de ajax website)quote:Op zondag 1 februari 2009 15:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Als Feyenoord-supporter wist je dat op de dag zelf al..
Stiekem is Fer ook gewoon een kleine NSB-er..quote:Op zondag 1 februari 2009 15:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Oeps.... (en dan ook nog de ajax website)
en dat van de vent die liever z'n huis schoonmaakt dan de hele wedstrijd te volgenquote:Op zondag 1 februari 2009 15:09 schreef ursel het volgende:
Als Feyenoord-supporter wist je dat op de dag zelf al..
Goh, het eerst kwartier ongeveer gemist..quote:Op zondag 1 februari 2009 15:55 schreef FJD het volgende:
[..]
en dat van de vent die liever z'n huis schoonmaakt dan de hele wedstrijd te volgen
maar vervolgens wel zeiken dat ik jong Feyenoord niet volgquote:Op zondag 1 februari 2009 15:59 schreef ursel het volgende:
Goh, het eerst kwartier ongeveer gemist..
Hoezo, wil je ook he topic de rug toe keren??quote:Op zondag 1 februari 2009 16:12 schreef FJD het volgende:
[..]
maar vervolgens wel zeiken dat ik jong Feyenoord niet volg
Zullen we ruzie maken?
Nee maar tis zo rustig hierquote:Op zondag 1 februari 2009 16:15 schreef ursel het volgende:
Hoezo, wil je ook he topic de rug toe keren??
quote:
Vechten?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:27 schreef jpjedi het volgende:
Ja wordt er gereld...is het te spannend...
Lijkt de rust terug gekeerd.. is het weer TE rustig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |