quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:27 schreef FJD het volgende:
[..]
zijn, zijn beide gay
[..]
Morpheus2002 zegt:
Ga ik net Paul kijken!
ik begrijp ze ook beidequote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:25 schreef staticdata het volgende:
it take's two to tango. zitten beide kanten aan het verhaal. Kan het van die "nepper" begrijpen maar ook goed van "Rambo"
Maar daar komt Baus niet mee terug
Dus dat jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:21 schreef staticdata het volgende:
tineke schouten of Acda & de Munnik zijn beide gay
Nondeju..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:12 schreef FJD het volgende:
Pfff, op de een of andere manier is m'n voorspelling voor NAC - Volendam niet opgeslagenLekker is dat!
blijft moeilijk he, een scene volgen, die juist te interpreteren en daar een samenvatting van makenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:12 schreef Sickert het volgende:
komt er dus op neer dat je niet de dingen mag zeggen als ''vrienden'' omdat er dan iemand boos kan worden
jullie mogen alles over me zeggen en tegen me zeggen zolang ik me maar welkom voel en het de waarheid is.
dat Baus niet geloofwaardig overkomt op Jp is gewoon niet gek
en iedereen die nu niet durft toe te geven dat ze dat ook niet alles geloofden moeten nu maar eens hun handje opsteken.
want ook buiten dit topic hebben we het er vaak over gehad
maar nu is het in ene dat we hem moeten verdedigen en niet te zwaar moeten veroordelen en dat hij niet hetzelfde is..
kom op zeg!
Scheinheilige homo's!!
If you cant take it then leave
dat is wat Baus heeft gedaan.
Wat Ferdi zegt dus verwacht DVD2 zo rond 11 februariquote:Op zondag 1 februari 2009 07:59 schreef jpjedi het volgende:
Gisteravond de eerste 4 afleveringen 24 gezien... man man man MEESTERLIJK.![]()
![]()
Nu maar wachten op DVD2.. Hoe ver zijn ze met uitzenden op FOX, Frank?
Relatietherapie?quote:
Een BoF!-BBQ dusquote:
Je bent zo slecht in bed dat je na de sex je excuses aan biedtquote:Op zondag 1 februari 2009 12:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
Neuken en goedmaken!
hé, hoe weet je dat?quote:Op zondag 1 februari 2009 12:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent zo slecht in bed dat je na de sex je excuses aan biedt
Je wil niet weten waar Frank allemaal filmpjes van heeft johquote:
Heb nog zo tegen hem gezegd alleen voor prive gebruikquote:Op zondag 1 februari 2009 12:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Je wil niet weten waar Frank allemaal filmpjes van heeft joh
Whehe... was dat diamond??quote:Op zondag 1 februari 2009 12:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Je wil niet weten waar Frank allemaal filmpjes van heeft joh
Ow dat wist ik niet. Wat ik wel weet is dat ie t filmpje voor heel veel prive-momentjes heeft gebruiktquote:Op zondag 1 februari 2009 13:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heb nog zo tegen hem gezegd alleen voor prive gebruik
Verrassend..quote:Op zondag 1 februari 2009 13:38 schreef FJD het volgende:
Nerd post
-edit-
Kut, ik faal in het nerd-zijn
Als Feyenoord-supporter wist je dat op de dag zelf al..quote:Op zondag 1 februari 2009 14:53 schreef FJD het volgende:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=68628
Als Feyenoord supporter moet je het met dit soort lolletjes doen
Oeps.... (en dan ook nog de ajax website)quote:Op zondag 1 februari 2009 15:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Als Feyenoord-supporter wist je dat op de dag zelf al..
Stiekem is Fer ook gewoon een kleine NSB-er..quote:Op zondag 1 februari 2009 15:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Oeps.... (en dan ook nog de ajax website)
en dat van de vent die liever z'n huis schoonmaakt dan de hele wedstrijd te volgenquote:Op zondag 1 februari 2009 15:09 schreef ursel het volgende:
Als Feyenoord-supporter wist je dat op de dag zelf al..
Goh, het eerst kwartier ongeveer gemist..quote:Op zondag 1 februari 2009 15:55 schreef FJD het volgende:
[..]
en dat van de vent die liever z'n huis schoonmaakt dan de hele wedstrijd te volgen
maar vervolgens wel zeiken dat ik jong Feyenoord niet volgquote:Op zondag 1 februari 2009 15:59 schreef ursel het volgende:
Goh, het eerst kwartier ongeveer gemist..
Hoezo, wil je ook he topic de rug toe keren??quote:Op zondag 1 februari 2009 16:12 schreef FJD het volgende:
[..]
maar vervolgens wel zeiken dat ik jong Feyenoord niet volg
Zullen we ruzie maken?
Nee maar tis zo rustig hierquote:Op zondag 1 februari 2009 16:15 schreef ursel het volgende:
Hoezo, wil je ook he topic de rug toe keren??
quote:
Vechten?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:27 schreef jpjedi het volgende:
Ja wordt er gereld...is het te spannend...
Lijkt de rust terug gekeerd.. is het weer TE rustig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |