Dat soort dingen moet je je zeker niet op zaterdag voornemenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:38 schreef DR34M3R het volgende:
Hè bah. Weer een avond waarop ik me voorgenomen had vroeg te gaan slapen, en het niet gedaan heb. Nou ja, nu is het toch al te laat om vroeg naar bed te gaan.
Truste OA![]()
quote:
Dat neem ik me al 3 dagen voor..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je je zeker niet op zaterdag voornemen
Ja du'h! Je hebt ook nog geen nieuwe gekocht! Kijk daarna nog maar eensquote:
Ehh.. ik mag op zijn vroegst a.s. zaterdag weer eens wat langer slapen dan tot een uur of zeven.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:47 schreef Sjowhan het volgende:
Vroeg op helpt ook weer. Voorgenomen om voor 09uur uit de veren te zijn.
Watquote:
Je noemde me saaiquote:
Nietquote:
Wie dan?quote:
7 uur. Wheheheheheheh!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ehh.. ik mag op zijn vroegst a.s. zaterdag weer eens wat langer slapen dan tot een uur of zeven.
Mezelf hoofdzakelijkquote:
quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 00:12 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ben nu officieel van baas gewisseld!
Gewoon doenquote:Op zondag 1 februari 2009 00:14 schreef DR34M3R het volgende:
Zal ik me dan ook maar meteen registreren op de bedrijfshyve?
Truste!quote:Op zondag 1 februari 2009 00:17 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga maar eens ter neste. Truste allen
slapen! Maar goed, hier is het alweer tien in de morgen, voorlopig geen slaap. Dadelijk een balletje slaan denk ik.quote:Op zondag 1 februari 2009 03:56 schreef dndiek het volgende:
Ik ben net terug van een verjaardag, wat jij dan???
Ik ben in gesprek met een vriend van me, kan niet slapen, voel me onwijs kut... dus dan maar praten en niet slapenquote:Op zondag 1 februari 2009 03:56 schreef dndiek het volgende:
Ik ben net terug van een verjaardag, wat jij dan???
Ah lekker hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 03:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey Pien
Nee, nog niet. Nog twee dagen of zo.
Wat voor balletje?quote:Op zondag 1 februari 2009 03:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
slapen! Maar goed, hier is het alweer tien in de morgen, voorlopig geen slaap. Dadelijk een balletje slaan denk ik.
Waarom voel je je kut?quote:Op zondag 1 februari 2009 03:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben in gesprek met een vriend van me, kan niet slapen, voel me onwijs kut... dus dan maar praten en niet slapen
Praten is ook rustgevend kan ik je verzekerenquote:Op zondag 1 februari 2009 03:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben in gesprek met een vriend van me, kan niet slapen, voel me onwijs kut... dus dan maar praten en niet slapen
[..]
Ah lekker hoor
Gewoon erg veel aan en in mn hoofd momenteel... niet echt fijn allemaalquote:
Ja inderdaad, erg fijn dat ik mensen heb die zelfs om 4 uur 's nachts nog met me willen pratenquote:Op zondag 1 februari 2009 04:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Praten is ook rustgevend kan ik je verzekeren
Anytime, Anyplace, Anywhere....quote:Op zondag 1 februari 2009 04:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gewoon erg veel aan en in mn hoofd momenteel... niet echt fijn allemaal
[..]
Ja inderdaad, erg fijn dat ik mensen heb die zelfs om 4 uur 's nachts nog met me willen praten
quote:Op zondag 1 februari 2009 04:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gewoon erg veel aan en in mn hoofd momenteel... niet echt fijn allemaal
Dankjewelquote:
En jij ook dankjewelquote:
tssssssssquote:Op zondag 1 februari 2009 04:07 schreef dndiek het volgende:
Ik wil best een keer om 4 uur buurten, maar niet nu
Haha, nee, ga maar slapenquote:Op zondag 1 februari 2009 04:07 schreef dndiek het volgende:
Ik wil best een keer om 4 uur buurten, maar niet nu
Psssssst, jij bent heuls geen KSCer, ik dacht dat ik je voor mezelf had op MSN, ga je een beetje zitten fokkenquote:
*Voeg geloofwaardig excuus naar keuze in*quote:Op zondag 1 februari 2009 04:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Psssssst, jij bent heuls geen KSCer, ik dacht dat ik je voor mezelf had op MSN, ga je een beetje zitten fokken
Ik las B00BSTERquote:Op zondag 1 februari 2009 04:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
*Voeg geloofwaardig excuus naar keuze in*
Jouw schuld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |