Het spijt me.Iemand heeft me dronken gevoerd.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 06:20 schreef lubje25 het volgende:
[..]
u spreekt/schrijft een behoorlijk woordje over de grens?
recpetva, je moet niet drenken dat ik donken ben, haha. Mooi man, het is weekend ben jaloersquote:Op zaterdag 31 januari 2009 06:21 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Het spijt me.Iemand heeft me dronken gevoerd.
De namen heb ik het over dan.... ik wil geen foto van rataquote:Op zaterdag 31 januari 2009 06:28 schreef lubje25 het volgende:
ik wil graag zien: de hond van lucky luck, de doctor van de earps, hoe heette die stal waar men een potje vocht, zeer legendarisch en de naam van het volk waar de film overging de laatste der.......
degene die het vervolmaakt krijgt het punt. Met een beetje western kennis is dit een makkie lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ooooopsDonder op man, ik pak gewoon mijn klomp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:08 schreef Neleos het volgende:
Rufus Wainwright?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Neleos+1
Stand 1404
Ofyles2 2
Twerk 1
Terpentin07 1
lubje25 1
Neleos 1
Forum Opties | |